Rezultatele cautarii dupa : "notorious"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Licitatia Bosch a fost castigata de Notorious, insa, la propunerea agentiei, cele doua parti au renuntat la colaborare
Luni, 21 Ianuarie 2008
„Licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie, de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey”, a declarat pentru AdPlayers, Bogdan Alexandrescu - Managing Director la Notorious, care spune ca, de comun acord cu clientul, a...
Hipermarketul Auchan integreaza comunicarea cu Notorious
Luni, 26 Martie 2007
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
Cora deschide primul HiperCard
Vineri, 07 Aprilie 2006
Notorious Advertising a realizat sub sloganul "E HiperSimplu sa castigi!", campania si evenimentul de lansare pentru primul card de fidelitate al unui hipermarket din Romania
Creatia si strategia Bosch, la Grey. Media - la OMD.
Luni, 21 Ianuarie 2008
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Grey a pierdut Robert Bosch, care se intoarce la Notorious
Marti, 16 Decembrie 2008
 La Grey Bucuresti, contul de creatie si strategie Bosch a facut o pauza de un an, dupa aproape 10 ani de Notorious 
Notorious lucreaza pentru Yourweekend
Sambata, 02 Februarie 2008
Yourweekend este o societate specializata in conceperea si organizarea de activitati tematice, sub forma unor cadouri originale si personalizate, prezenta deja in  Belgia, Olanda, Spania, Germania, Italia, Portugalia, Elvetia, Marea Britanie, SUA si Franta
Furt intelectual sau asemanare? Notorious vs Galmopan
Luni, 07 Septembrie 2009
Dupa o propunere de macheta de presa creata de Notorious pentru Dulcissimo, producatorul Galmopan din Galati iese in aceasta toamna pe piata cu un spot TV care seamana izbitor cu macheta...
Notorious a câstigat procesul identitatii pentru Bostina si Asociatii
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Potrivit agentiei, în urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, Notorious a fost desemnata sa creeze identitatea corporatista a casei de avocatura Bostina si Asociatii
Bradut Florescu preda la StarsCOOL
Miercuri, 18 Ianuarie 2006
El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious
Director de creatie al primelor campanii McDonald's si agentiilor DDB, McCann Erickson, Springer & Jacoby, Francisc Varga a plecat la cele vesnice
Luni, 05 Februarie 2018
Director de creatie al primelor campanii McDonald’s in Romania (1995) dar si in agentii precum Plus (92, viitoarea Lintas, acum Mullen Lowe), Notorious DDB, DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends, Springer & Jacoby, Francisc Varga s-a stins sambata, 2 februarie
Media Insight a castigat Plus Discount
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems
Joi, 09 Martie 2006
Cea mai noua divizie a Grupului Bosch in Romania a lansat cu Notorious Advertising, la Teatrul National din Bucuresti, noua centrala modulara de detectie incendiu, instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta
Pitch de santier la OBI Romania: Agentiile romanesti percep greu conceptul do it yourself
Joi, 26 August 2010

 „Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...

Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
Ex Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea este noul New Business Director al Saatchi&Saatchi
Joi, 14 Iunie 2007
Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
Catalin Popa, fost Associate Creative Director Notorious, a luat o pauza de publicitate
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
Ad’Or a vandut inscrieri in festival si cu casa inchisa
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.  
Miscari de proportii in top managementul Mercury360
Joi, 07 Februarie 2008

Fost Marketing Manager la Cristalex (Absolut, Teacher’s, Campari) si New Business Director Saatchi&Saatchi de la jumatatea anului trecut, Mihai Scortea este Director Executiv la Mercury360 si preia  atributiile Mihaelei Radulescu, Client Service Director-ul Mercury360, care paraseste compania

1 2 »