Rezultatele cautarii dupa : "l"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Löwenbräu la McCann Erickson
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Maximize:StilistiL’Oréal Professionnel
Duminca, 12 Februarie 2006
Proiectul "Academia L’Oréal" lansat saptamana trecuta impreuna cu Maximize Communications este destinat "hair stilist"-ilor romani
1,7 Mil. lei de la Ministerul Turismului prin Clir Media, DBV Media House si Media Investment pentru promovarea turismului
Vineri, 17 Iulie 2009
 Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
Publicis Dialog a castigat doua pitch-uri pentru L&M si Marlboro
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia specializata va organiza evenimentele “L&M Transglob” si “Marlboro Red Racing"
141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral, începând din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Licitatie L’Oreal 100 ani, la Image, dupa un pitch cu Momentum & McCann PR si Prospero & V+O
Joi, 25 Iunie 2009
 Agentia condusa de Alexandru Paius va asigura gestionarea comunicarii corporate L’Oreal la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama
L’Oreal Romania Luxury Products , la Events&Production si Nicola Porter Novelli (The Group)
Marti, 01 Iulie 2008

Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008

Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Contul de media L'Oreal din Romania trece la Zenith Media
Vineri, 05 August 2005
Schimbarea are loc odata cu desemnarea de catre Divizia Consumer Products L'Oreal a retelei ZenithOptimedia ca reprezentant L’Oreal pentru planificare media si achizitii la nivel “Grande Europe”, in urma unei competitii cu Universal McCann
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lânga premii în valoare de 100.000 de euro puse la bataie în concursul "Milionar peste noapte", mai adauga în promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Scandal digital marca IAB Europe
Joi, 15 Martie 2007
Fara ca cineva sa-l fi împuternicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 în calitate de  presedinte al biroului local IAB, într-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest în România, dupa ce compania a preluat de curând pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinând deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Marti, 05 Martie 2019
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
Fosta sefa BtB Advertising, Linda Willy este noul COO la Re:ply
Vineri, 29 Februarie 2008
Willy ( 28 ani ) a condus in ultimii 2 ani agentia locala BtB Advertising, coordonand activitati pentru clienti precum Automobile Bavaria, L’Oreal Romania, CEZ-Electrica Oltenia, Bonduelle.
Publicitatea Politica  in afara reglemantarilor face victime
Marti, 04 Martie 2008

CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica

ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
Philip Morris Romania, la Senior Interactive
Luni, 18 Februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims
CNSC a respins contestatiile GFK si Media Research
Marti, 08 Februarie 2011
 Comisia Cationala de Solutionare a contestatiilor respinge ca inadmisibile contestatiile formulate de S.C. GFK ROMANIA – INSTITUT DE CERCETARE DE PIATA S.R.L. si MEDIARESEARCH A.S., ambele in contradictoriu cu  ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR.
Kiss FM este ascultat de 2.389.800 de persoane la nivel national
Luni, 04 Septembrie 2017
Conform studiului de audienta, citat de MGSI, realizat in perioada 24 aprilie-13 august 2017 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.389.800 de persoane
1 2 3 4 5 »