Rezultatele cautarii dupa : "incredere"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Jucator nou pe piata suplimentelor. Magneziu cu vitamina B6 de la Solgar.
Luni, 10 Aprilie 2017
 Potrivit producatorului, suplimentul alimentar Magneziu cu vitamina B6 de la Solgar are o formula speciala care ofera corpului cantitatea necesara de magneziu si vitamina B6, fiind un aliat de incredere in lupta cu stresul si oboseala.
Gogu dupa incendiu. Capanescu: “Este un fotograf prea mare ca sa fie doborat de o nefericire
Luni, 09 Iulie 2012
 “Suntem prea multi cei cu incredere in el si in munca sa, cat sa nu-l lasam sa-si aminteasca prea des aceasta nefericire” mai spune Razvan Capanescu, Chief Creative Officer, Publicis Bucharest, dupa incendiul care a macinat studioul foto al lui Cosmin Gogu

Legile Afacerilor, si pe Prima TV, incepand de duminica, 13 martie
Luni, 07 Martie 2022
 Orlando Nicoara, directorul trustului media Clever Media, care detine Prima TV si Profit TV: "Apreciem colaborarea cu Legal Marketing, care in 3 ani a dovedit ca este un partener de incredere. Extinderea parteneriatului nostru si pe Prima TV in emisiunea Ora de Profit, confirma decizia de a investi in programe...
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a ales noul Consiliul Director 2021 – 2023 si a lansat „Publicitate responsabila in media de incredere”
Miercuri, 31 Martie 2021
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
BIZ Top 50 cele mai puternice branduri
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Campania TLC: cu Headvertising, Zenith Media si News Outdoor
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
LONCOLOR o sustine pe ROXEN la Eurovision Song Contest 2021
Vineri, 14 Mai 2021
 „Suntem onorati sa o sutinem pe ROXEN in drumul sau catre una dintre cele mai iubite competitii muzicale. Anul trecut, ROXEN a devenit brand ambassador-ul gamei LONCOLOR EXPERT HEMPstyle, iar culoarea de par pe care o poarta este 4.22 – Violet Intens, o nuanta vibranta pentru un plus de...
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
Miercuri, 28 Iulie 2021
 Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel...
Non-donatorii prind incredere! 1 din 3 oameni care nu au donat au incredere in MagiCAMP si MagicHOME.
Marti, 11 Septembrie 2018
 In ceea ce priveste nivelul de incredere acordat proiectelor mentionate, studiul arata ca jumatate dintre respondentii care au auzit de proiecteau incredere in acestea, in timp ce un sfert declara ca au foarte multa incredere in taberele MagiCAMP si in proiectul MagicHOME.
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
Joi, 08 Februarie 2024
 ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
Unicul turneu WTA de la Bucuresti, 10-18 septembrie. Investitie de 300.000 EUR si premii de 115.000 USD si 160 de puncte WTA pentru campioana, in WTA ”Tiriac Foundation Trophy”
Vineri, 05 August 2022
 Ion Tiriac: ”Organizarea acestui turneu reprezinta suma eforturilor depuse pentru a pastra Bucurestiul pe harta internationala a turneelor de tenis. Scopul Fundatiei Tiriac este de a incuraja practicarea sportului in randul tinerilor, iar organizarea acestei competitii vine sa completeze misiunea Fundatiei....
“NOI, NU! NICIODATA!”. Campanie manifest semnata de Propaganda pentru Purcari Wineries
Marti, 20 Decembrie 2022
 Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
Marti, 31 Mai 2016
 Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Cu o prezenta globala in 32 de tari, Burlington English Romania a ales sa comunice cu McCannPR
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 “Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
Adrian Botan din culisele juriului Direct Lions. McCann Erickson: Lei de Bronz si Argint la Cannes.
Marti, 18 Iunie 2013
 Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
1 2 3 4 5 »