Rezultatele cautarii dupa : "h2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Ruptura de Splendid Media a adus TVR incasari cu 70-72% mai mari
Luni, 30 Ianuarie 2012
 Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR,  a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in...
Termen limita in licitatie Unicef. Buget: 100.000 $. 19 iunie confirmarea participarii, 3 iulie, propunerea.
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Munchen 1972, atentatul care a schimbat lumea sporturilor Duminica seara, de la ora 22.00, si pe parcursul zilei de luni, 5 septemrie, la TVR Info.
Duminca, 04 Septembrie 2022
Intr-un reportaj al carui producator si autor este jurnalistul Octavian Pescaru, pe durata a 40 de minute, sportivii romani participanti la Jocurile Olimpice de la Munchen '72, povestesc, pentru prima data de la comiterea...
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
Marti, 12 Aprilie 2022
 In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
Proiect special impotriva Bolii Parkinson. Peste 72.000 de pacienti lupta doar in Romania.
Luni, 18 Aprilie 2016
 „Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale  bolii Parkinson, tremorul incontrolabil. 
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Brand Management a batut palma pentru indoor-ul Baneasa Shopping City
Joi, 17 Iulie 2008
Compania de publicitate indoor va asigura intreg pachetul de servicii in mall-ul bucurestean care cuprinde 220 de unitati de shopping, amplasate pe o suprafata de 85.000 mp.
IAB: Piata de publicitate online din Romania a fost de 20,5 Mil. EUR in 2010
Marti, 31 Mai 2011
 Piata romaneasca de publicitate online a atins in 2010 cifra de 86 milioane LEI in crestere cu 32% fata de 2009, conform studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") realizat de IAB Romania si PwC Romania
Apemin Tusnad: crestere cu 23,7% prin Izvorul Zanelor, Izvorul Ascuns si ‚deFructe’
Luni, 04 August 2008

Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...

 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
Audienta INNA de peste 100 Milioane de vizualizari, fiecare, pentru Ruleta si Gimme Gimme
Luni, 23 Octombrie 2017
 “Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare 
Criza la Effie Awards 2010: Minus de 30% la buget si inscrieri comparativ cu 2009
Marti, 01 Iunie 2010
 In scadere de la 71 la 48 de cazuri inscrise comparativ cu anul trecut, potrivit calculelor AdPlayers, bugetul din acest an al Effie Awards Romania se ridica la aproximativ 45.000...
Mihai Ghyka: Din punct de vedere al nivelului campaniilor inscrise, valorile sunt inegale
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Simfest prelungeste inscrierile pana la 19 august
Miercuri, 08 August 2007
Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
BTB Advertising promoveaza BMW Seria 1 de la Automobile Bavaria
Marti, 07 Martie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane EUR in 2005, potrivit Lindei Willy (Foto) Executive Director, agentia de publicitate a implementat si deruleaza pe media din Romania campania ce se desfasoara la nivel national, in presa scrisa, TV, radio si outdoor, precum si campanii locale
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
1 2 3 4 »