Rezultatele cautarii dupa : "fee"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
THE NEW: Clientul stabileste fee-ul la prima campanie. Noua agentie de digital si creatie din familia MCCANNPR+ vine cu Chemistry BONUS.
Marti, 05 Octombrie 2021
 Sub deviza “scratch that”, THE NEW promite o atitudine de digital punk si un model de business disruptiv, unde costurile variaza in functie de chimia client-agentie si de valorile comune. Chemistry BONUS pentru 2021: clientul stabileste fee-ul la prima campanie.
3 luni de PR cu 1.000 euro? Presage pentru start-up. Interzis erotice si etnobotanice!
Joi, 05 Iulie 2012
 „Nu lucram pentru sex shopuri, etnobotanice si spalare de bani. Pentru saloane de masaj - da, insa nu erotice” puncteaza managerul Presage. Infiintata in 2008 si condusa de fostul manager de relatii publice corporate Danone - Georgiana Gheorghe, agentia tinteste in 2012 venituri din fee-uri de consultanta de PR de aproximativ 80.000 euro

 

AdPlayersREPORT Image PR: 1,2 Mil.EUR in 2010
Luni, 04 Aprilie 2011
 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza

DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Cea mai premiata agentie la IAB MIXX Awards 2023 este Cognition, agentia de digital a grupului Godmother.
Marti, 19 Decembrie 2023
 Cognition a castigat patru tro-fee in categoriile "Campanie de Inovatie a Produsului", "In-gaming", "Campanie de Reali-tate Virtuala si Augmentata", precum si prestigiosul "Premiu al Presedintelui Juriului" pentru campania "Reconstruim Bucurestiul in Minecraft"
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
 Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Ordin si reguli noi de transparenta in accesarea fondurilor europene
Luni, 10 Octombrie 2016
 Potrivit MFE, noul ordin semnat de Cristian Ghinea inlocuieste vechile clauze, care permiteau secretizari abuzive
McCann PR: 2,4 Mil. EUR pe 2010 si Nu am pierdut niciun client, de la inceputul anului
Marti, 08 Martie 2011
 Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ),...
'Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului' Eliza Rogalski, Rogalski Grigoriu
Vineri, 03 Octombrie 2008

AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...

A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013
 Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.

PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
Negocieri avansate cu SUA si UK. Fostul The Master Plan (Infinit Group), Adrian Enache, pregatit sa exporte digital cu 20 de oameni, inclusiv remote, prin OmniPerform.
Luni, 06 Martie 2017
 Cu o echipa proprie de 5 oameni si in total 20, inclusiv remote, la care se adauga o investitie de 100.000 de euro, potrivit specialistului, OmniPerform este deja in negocieri in Romania, SUA si UK pe servicii de consultanta omnichannel, procese si algoritmi de neuromarketing si campanii in digital
adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
BTL de 225.000 euro. Clientii Agentiilor BTL 2012. I.M. Smite.
Joi, 15 Martie 2012

CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food. CLIENTI**: City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Backwerk), Mojo, Bordello, Castrol Lubricants (Castrol, BP, Aral), Animax Pet Shop, Euro26 Romania, Cumpana, Parma Food, Cora.

Saatchi & Saatchi Advertising estimeaza 10 Mil.EUR in 2008
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie...
Proiect de crowdfunding caritabil pentru copiii din Ucraina lansat de Consolid8 si restaurantul Noeme: „Magic 4 Ukraine”
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Toate proiectele inscrise pana acum in platforma s-au bucurat de o rata excelenta de succes si acum ne dorim, cu atat mai mult cu cat vorbim de o cauza umanitara, sa strangem cat mai multe fonduri pentru a veni in ajutorul victimelor colaterale ale acestui razboi, copiii nevinovati din Ucraina care se lupta...
1 2 »