Rezultatele cautarii dupa : "exacte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Nu comunic cu publicatii care scriu cu cine m-am incuscrit Mirela Angelescu, MD, DDB
Miercuri, 18 Martie 2009
 Managing Director la DDB Bucharest, Mirela Angelescu spune ca nu comenteaza deciziile de business ale companiei pe care o conduce
Publicitatea video pe Facebook ar putea atrage intre 500 mii si 1 Mil. EUR din Romania
Marti, 17 Decembrie 2013
 Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie  si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD

Mediaedge:cia Romania: crestere cu aprox. 1 Mil. EUR pe 2010, si +3% comparativ cu 2009
Luni, 06 Iunie 2011
 Agentia de media condusa de Bogdan Prajisteanu inregistra in anul 2009 o cifra de afaceri de 30,5 Milioane EUR

Portalul IAA are un nou Redactor Sef: Floriana Scanteie
Miercuri, 05 Noiembrie 2008

Scanteie a scris stiri si analize de media si publicitate pentru publicatii precum „Evenimentul Zilei” si „Campaign”, publicatie recent inchisa de editorii Business Media Group

Porsche Romania va cheltui peste 3,5 Mil. EUR in comunicare
Luni, 06 Decembrie 2010
 Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
11.000 mp contractati si 250.000 EUR buget pentru Digital Print & Sign si Gifts Show
Joi, 26 August 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
Facebook a adus peste 20% din afacerea agentiei. Interactions a incheiat 2013 cu aprox. 510.000 EUR
Vineri, 31 Ianuarie 2014
 „Estimam ca peste 20% din cifra de afaceri din 2013 provine din solicitari legate de Facebook” a declarat pentru adplayers Adrian Alexandrescu, Managing Partner al companiei care estimeaza afaceri de peste jumatate de milion de euro pentru anul recent incheiat.
Hagi ar putea marca 200.000 EUR in casieria Gazetei Sporturilor
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
 Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista  „Hagi – cele mai bune momente la...
Calin Diaconu, Babel: 45 de oameni, 6.3 Milioane EUR (2008)
Luni, 02 Martie 2009
 Potrivit fondatorului Babel, agentia de publicitate are 45 de oameni si a inregistrat o cifra de afaceri de 6.3 Milioane EUR in 2008, in crestere cu
Draftfcb a pierdut bugetul S.C. Johnson. Contul global, la BBDO si Ogilvy & Mather
Luni, 01 August 2011
Cu vanzari anuale de 8 Miliarde USD, SC Johnson opereaza in Stale Unite branduri precum GLADE®, OFF!®, PLEDGE®, RAID®, SCRUBBING BUBBLES®,...
PR, TV
Buget de 500.000 EUR pentru comunicarea iNES IPTV
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
1.000 de aplicatii mobile fabricate in Romania. Bugete? De la mii de euro la peste 400.000 de euro!
Luni, 18 Martie 2013
 „Ca nivel de investitie, in functie de dezvoltator, aplicatiile pot fi create cu sume cuprinse intre 1,000 Euro si 30,000 Euro in functie de complexitatea aplicatiei, insa vorbim si de jocuri foarte complexe [..]care investesc sume cuprinse intre 400.000 de euro mergand pana cateva milioane de euro” Cosmin Pachiu, Mediafax Group, despre aplicatiile mobile si Mobilio Awards
Affichage vrea sa fie No.1 in publicitatea OOH din Romania. Detinem aproximativ 30% cota de piata
Marti, 10 Ianuarie 2012
 „Detinem aproximativ 30% cota de piata, alti jucatori importanti fiind Epa Media, News Outdoor Romania, Clear Channel etc.”, au declarat pentru adplayers reprezentantii Affichage Romania, companie de publicitate outdoor in care Affichage Holding SA a achizitionat de curand 100% din partile sociale.
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
 Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde

 

DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
British School of Bucharest organizeaza Ziua Portilor Deschise pe 19 si 20 martie
Miercuri, 27 Februarie 2019
"Ii invitam sa vina pentru a se convinge ca la BSB fiecare copil este considerat unic si este incurajat, inclusiv prin activitati extracurriculare, sa isi recunoasca potentialul, aptitudinile si sa si le dezvolte la maximum.”, a declarat Philip Walters, director British School of Bucharest.
Hub-ul de entertainment on the go Trubadu.ro lanseaza Random, in parteneriat cu Unirea si BCR
Miercuri, 17 Aprilie 2019
 Experienta LIVE unica in Romania, sub forma unui joc, Random este o combinatie de quiz-uri de cultura generala, logica, perspicacitate, puzzle-uri fizice, probe de echipa si jocuri in duel.
Vodafone vrea mobile marketing la 3% din piata de publicitate in 2-3 ani
Marti, 18 Noiembrie 2008
 „Avem o viziune si vrem ca intr-un univers de timp relativ apropiat de 2-3 ani sa ajungem la 3% din totalul cheltuielilor investitiilor in publicitate”, a afirmat, pentru AdPlayers, Horatiu Dimulescu, Manager Mobile Advertising la Vodafone, vorbind despre estimarile segmentului pe care il reprezinta, in economia investitiilor in publicitate

1 2 3 »