Rezultatele cautarii dupa : "cosmopolitan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Cezar Burlan pleaca de la Sanoma Hearst Romania
Joi, 22 Octombrie 2009
 Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
Revistele Burda la chioscuri pe perioada pandemiei, dar in tiraj diminuat. Toate abonamentele onorate.
Vineri, 03 Aprilie 2020
 Incepand cu luna aprilie 2020, BURDA ROMANIA va publica in format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor si Sport, Gradina mea de vis, Burda Style, Sanatatea de azi, Practic in bucatarie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame...
FHM se autopozitioneaza ‚cea mai vanduta revista pentru barbati din Romania’
Joi, 27 Martie 2008
Conform editorilor, FHM a inregistrat anul trecut o medie lunara a vanzarilor de 20.343 de exemplare depasind titluri cum sunt Playboy, Men's Health sau Maxim.
FHM a pus-o pe Andreea Banica sa cante la saxofon si la chitara
Luni, 03 Martie 2008

Vedeta a acceptat propunerea echipei editoriale FHM de a poza „imbracata” doar de o chitara, pe una dintre coperti, si de un saxofon pe cealalta

FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Marie Claire - pe piata romaneasca, din aprilie
Joi, 20 Martie 2008

“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania

Noul Sales Director al Sanoma Hearst este Alexandru Dona, fost The Money Channel si Telesport
Vineri, 06 Noiembrie 2009
 Dona ii va prelua atributiile lui Cezar Burlan, si va coordona vazarile pentru 17 reviste si 12 site-uri ale companiei
Ascenta (Softwin) a pierdut Evenimentul Zilei (Ringier)
Miercuri, 23 Iulie 2008
Potrivit unor surse apropiate miscarii contului, Green Pixel a preluat gestionarea evz.ro pana la finalizarea unui proces de selectie Ringier, care nu a mai continuat colaborarea cu Ascenta, o companie...
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decât Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Achizitie in media de 9-10 Milioane EUR pe an. Burda achizitioneaza Sanoma Hearst in Romania
Miercuri, 07 August 2013
 Estimat de adplayers la un business local de 9-10 milioane de euro pe an, autorizarea achizitiei Sanoma Hearst de catre Consiliul Concurentei, catre care s-a facut deja o notificare, va conduce la o singura structura organizatorica si un singur management local.
Sanoma Hearst lanseaza o colectie de decoratiuni Casa si gradina
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
National Geographic a vandut publicitate de 70.000 lei, in Viata Salbatica
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Cezar Burlan pleaca la Romania Libera si Editura Domus (Medien Holding, WAZ)
Vineri, 23 Octombrie 2009
Fostul director de publicitate Sanoma Hearst Romania, Cezar Burlan va fi de la sfarsitul lunii noiembrie director de vanzari de publicitate al grupului Medien Holding – un parteneriat intre editorul german Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) & The Nova Group), care a preluat anul trecut si produsele media ale editurii Domus Magazin
Zilnic, peste 4.000 de oameni isi cresc copiii online cu mami.ro
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Trei top-modele romance, in Calendario Peroni:Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
100 de designeri contemporani, 10 colectionari de vintage autentic si trei universitati de arte si design la targul V for Vintage
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Pozitionat drept cel mai important targ de profil, evenimentul are loc pe 21 si 22 aprilie, la The Landmark (Vasile Alecsandri 4, Zona Piata Romana)
Esquire: „O revista pentru domnii adevarati din România”
Luni, 03 Septembrie 2007
Sanoma Hearst Romania a lansat Esquire - „o revista pentru domnii adevarati din România”, spune Radu Coman, redactor-sef ESQUIRE Romania, cu siguranta un fan al publicitatii pentru Zaraza
1 2 3 »