Rezultatele cautarii dupa : "cosmetice"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Georgiana Popa este imaginea Boots No 7
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Castigatoarea concursului de imagine a marcii de cosmetice Nº7 are 21 de ani, si este studenta la ASE si SNSPA in acelasi timp
Cine a cheltuit cel mai mult in comunicare in 2011? Top 10 Consumatori in Publicitate.
Joi, 14 Iunie 2012
 Telefonia Mobila a cheltuit 42 Mil. euro, Cosmetice si Ingrijirea Sanatatii- 40 Mil. euro, Produsele si Serviciile Medicale  25 Mil. euro, cu cate 15 Mil. euro fiecare - Bancile si Asigurarile, Magazinele, Berea si Dulciurile, 10 Mil. euro - Automobilele si vehiculele 4x4  si cate 8 Mil. euro fiecare Produsele Lactate, respectiv Produsele de Ingrijire a Gospodariei au...
Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021
 In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR
Grupul AS Watson numeste pe Kulvinder Birring, CEO al Grupului Marionnaud si pe Gabriele Betti, Adjunct CEO al Grupului Marionnaud
Miercuri, 20 Martie 2024
 In noua sa functie de CEO al Grupului Marionnaud, Kulvinder Birring va administra portofoliul Marionnaud, care cuprinde peste 730 de magazine offline si online in opt piete, fiind unul dintre cei mai importanti retaileri de parfumuri si cosmetice de lux din Europa. Echipa de conducere a Marionnaud, inclusiv...
PR Henkel Cosmetice si “Detergenti la GMP PR
Joi, 16 Octombrie 2008

Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL

Contul interactiv Farmec Cluj, la Republika
Miercuri, 10 Februarie 2010
 In functie de proiectele sau campaniile de comunicare pe Internet care ar urma sa fie dezvoltate, contul este evaluat  de AdPlayers la cateva zeci de mii de euro.
“Being a more accountable marketer” Alain Thys (FutureLab)
Vineri, 05 Octombrie 2007
Fondatorul FutureLab - Alain Thys, vine pe 9 si 10 octombrie la Masterplan, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat de Evensys impreuna cu APG
240.000 EUR lansare cosmetice Weleda, si buget la Springer & Jacoby Romania
Marti, 15 Iunie 2010
 Campania de comunicare Weleda pentru 2010  vizeaza in principal media relations, organizarea de evenimente speciale si sesiuni de testare...
Chapter 4 Romania a semnat cu Farmec
Luni, 04 Februarie 2013
 Fondata la inceputul anului 2012 de Chapter 4 CEE in parteneriat cu Felix Tataru si Ioana Manoiu, agentia de relatii publice Chapter 4 Romania va gestiona integral comunicarea corporate si de brand pentru Farmec SA Cluj-Napoca
Real Hypermarket lanseaza marca proprie Real Quality
Marti, 19 Mai 2009
 Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Mercury360 face 1,2 Mil. EUR din merchandising Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris
Joi, 14 Mai 2009
 Agentia de publicitate va oferi celor trei companii servicii de merchandising in IKA (International Key Accounts) si supermarket-uri  la...
Grupul V+O intra si pe piata de productie cu Unlimited Production
Vineri, 08 August 2014
 Infiintata in Romania in 2006, V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost infiintata in Romania in 2006 si a extins aria de servicii in zona de digital / social media lansand Bakers Digital Communication, iar in 2012  a lansat divizia de BTL, Briefcase.
 Franc cheltui, franci primesti. Loializare ClickShop, garantata de Telekom.
Miercuri, 13 Aprilie 2016
 Garantat de Telekom, magazinul online clickShop.ro isi rasplateste clientii cu bani.
L’Oreal Romania Luxury Products , la Events&Production si Nicola Porter Novelli (The Group)
Marti, 01 Iulie 2008

Divizia de produse de lux L’Oreal a ales agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli si agentia de organizare de evenimente Events&Production (ambele The Group), pentru comunicare si organizare de evenimente in 2008

Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i in design, feliati.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Proaspat lansate si in Romania de compania Antalis, hartiile Curious Matter sunt parte din strategia de crestere a companiei la 5% pe segmentul de Suport si Hartii Creative,m estimata anul trecut la 650.000 euro.
AFI Cotroceni isi invita fanii sa incerce experienta #EXTRASHOPPING cu reduceri de pana la 70%-90%
Miercuri, 23 Ianuarie 2019
 „Daca de sarbatori in centrul atentiei au fost cei dragi si i-ai surprins cu cele mai frumoase cadouri, lunile acestea AFI Cotroceni te invita sa profiti  de perioada reducerilor, pentru ca vei avea ocazia sa descoperi cele mai bune deal-uri si surprize” a declarat Andra Grigorescu, Marketing...
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
Ce cauta femeile si barbatii pe Internet?
Marti, 23 Iulie 2013
 In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Vanzari online cu aproape 1 Milion de lei mai mari la 2 Performant Network
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Ad'Or 2005 inchide casa in doua zile
Miercuri, 04 Mai 2005
Festivalului de publicitate care premiaza excelenta in creativitatea romaneasca inchide robinetul inscrierilor vineri seara, termenul de expunere a publicitatii in media fiind 29 aprilie
1 2 3 4 »