Rezultatele cautarii dupa : "ciocolata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
27 de televiziuni si 300.000-400.000 EUR in campania pentru prima creatie Milka in Romania
Miercuri, 27 Octombrie 2010
 Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Buget de 40.000 EUR Heidi Chocolat la Rogalski Grigoriu
Miercuri, 11 Aprilie 2012
 "Cu Heidi Chocolat suntem in discutii de la finalul anului trecut, acum ne-am casatorit si suntem in luna de.... ciocolata" spune pentru adplayers Alina Damaschin, CEO la Rogalski Grigoriu PR
TV
ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann
Miercuri, 04 Mai 2005
Spoturile TV „Rockerul” si „Vizita de lucru” sustin lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolata de la Kandia-Excelent
Campanie ROM de peste 100.000 de euro. Kandia Dulce intra pe piata biscuitilor cu ROM Sandvis.
Joi, 19 Septembrie 2013
 Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Spotul TV Cote d’Or (Kraft) este semnat de Euro Rscg Rusia
Miercuri, 22 Octombrie 2008

„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General

Noul GM al Mars România - Tomasz Pawlowski
Marti, 04 Martie 2008

Portofoliul Mars cuprinde marci precum Whiskas®, Pedigree®, Chappi®, Kitekat®, Sheba®, Caesar® si Trill® pe segmentul hranei pentru animale, Mars®, Snickers®, Twix®, Bounty® si Milky Way® pe segmentul batoanelor de ciocolata si Uncle Ben’s® si Dolmio® pe segmentul...

Patru premii EFFIE pentru McCann
Sambata, 02 Aprilie 2005
Trei Gold EFFIE McCann Erickson si un Bronze EFFIE Momentum aduc patru premii EFFIE McCann WorldGroup
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Auto, 17
PAPI: 500.000 de Euro în re-branding
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Procesul de re-branding finalizat de BrandTailors a durat un an si jumatate, iar întrega actiune "a necesitat investitii de peste 500.000 de Euro, de la advertising, media, packaging, trade, pâna la matritele de produs", declara Alexandra Chirica, Director Marketing - Ciocolata Kandia-Excelent
 Bronz Clio Awards si pentru Bucharest, not Budapest ROM de McCann Erickson
Joi, 18 Septembrie 2014
 Trofeul a fost castigat de agentia condusa de Bogdan Enoiu si Adrian Botan la sectiunea Public Relations, in categoria Brand Development
Ce marci locale si internationale prefera Generatia Millennials (18-37 ani) din Romania?
Joi, 24 August 2017
 Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis...
Pan Food a lansat de curand brandul SPIRALINE de napolitanele spirale
Luni, 27 Ianuarie 2020
 „Am pornit dornici sa facem cea mai buna ciocolata de casa si, iata-ne, dupa 19 ani, surprinsi placut de amploarea luata de afacerea noastra si de faptul ca ne numaram printre putinele firme producatoare si nu doar importatoare de produse zaharoase in Romania!”, declara Ioan Stanea, administratorul Pan...
Pitch local de 8-9 Milioane EUR Mars si Wrigley
Vineri, 26 Noiembrie 2010

Cu un rezultat care ar putea sa fie anuntat la inceputul anului urmator, contul de media Mars & Wrigley este administrat in prezent de Media Direction ( BBDO Group Romania)

Lowe porneste caravana Kinder
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Don’t stop Rol.ro. Grab a (hard sex) Snickers!
Miercuri, 15 Octombrie 2008
Snickers in campanie „Hard sex” Rol.ro, dupa ce „in urma unei erori in programarea campaniei Vodafone un numar nesemnificativ de afisari s-au derulat la categoria respectiva"
Noul rebranding Laura, de BrandTailors
Marti, 11 Decembrie 2007
BrandTailors finalizeaza in decembrie 2007 al doilea process de re-branding pentru Laura, detinuta de compania Kandia- Excelent
1 2 3 »