Rezultatele cautarii dupa : "bucuresti"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Lucian Chipuc a fost numit Deputy Managing Director Scala JWT
Luni, 17 Noiembrie 2008
 Chipuc a mai lucrat la Scala JWT, acum mai bine de 10 ani, ca Strategic Planner
Vinarsul Brancoveanu s-a lansat cu DDB Bucuresti
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
Image PR investeste in Universitatea din Bucuresti. Pro-Bono pentru aniversarea a 150 de ani
Duminca, 13 Iulie 2014
 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti campania aniversara de 150 de ani

Nu doarme Noaptea de 20 de ani. Dan Chisu umple sala de la 8.000 la 20.000 spectatori, cu publicitatea
Miercuri, 22 Octombrie 2014
 Ajunsa ea insasi sursa de inspiratie pentru alte reclame - Noaptea Devoratorilor de Preturi ar fi doar una recenta, a-19-a editie a Noptii Devoratorilor de Publicitate de la Bucuresti va avea loc pe 7 noiembrie la Sala Polivalenta.
Evenimentul Zilei a lansat 'Ghidul Gradinitelor din Bucuresti'
Marti, 08 Aprilie 2008

Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei

Campanii anulate cu Banica, Brenciu si Kaas. Pierderi de 100.000 euro din vandalizari publice.
Joi, 31 Ianuarie 2013
 „Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Digi World trimite Lunea la Muzeu
Marti, 21 Martie 2017
Serialul documentar „Lunea la muzeu”, o productie de televiziune rezultata din colaborarea cu Muzeul Municipiului Bucuresti, va fi difuzat la Digi World,  in fiecare luni, incepand cu 27 martie 2017, incepand cu ora 19:55.
Carrefour a intrat în 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
În saptamâna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat în 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
45 de designeri in piele si peste 1000 de produse vin la targul de design Materia
Joi, 02 Noiembrie 2017
 Creat si sustinut de Platforma A U T O R  si incurajat de Romanian Design Week, evenimentul de pe 4 si 5 Noiembrie de la Sala Dalles din Bucuresti este primul targ contemporan de...
LG, Teo, Domo
LG in lift cu ADDV Euro RSCG
Vineri, 28 Octombrie 2005
Agentia de publicitate ADDV Euro RSCG Bucharest deruleaza o campanie neconventionala pana la sfarsitul anului in Plaza Romania si Bucuresti Mall pentru frigiderele side-by-side de la LG Electronics
PR, ARRP
Ziua Comunicarii organizata de ARRP
Luni, 19 Iunie 2017
Evenimentul are loc pe 21 iunie, incepand cu ora 12.00, in Aula Bibliotecii Centrale Universitare ,,Carol I” din Bucuresti
Batalie rezidentiala in diferentiatori de brand. Investitie in sculptura pentru One Herastrau Park
Miercuri, 22 Noiembrie 2017
 One United Properties ( One Floreasca Lake, One Herastrau Park si One Charles de Gaulle) a investit intr-o sculptura speciala conceputa pentru...
DDB, Media Direction impreuna cu Lipton, Apa Nova si Primaria au dat mana pentru racorire cu vapori de apa
Miercuri, 25 Iulie 2007
"In cazul in care proiectul functioneaza, Primaria Bucuresti si Apa Nova ne vor lasa sa implementam mai multe asemenea porti vaporoase pentru trecatori",  a declarat pentru AdPlayers, Adina Sorescu (foto) - Managing Director la DDB Bucharest, vorbind despre tunelul racoritor cu vapori de apa, instalat vizavi de Cercul Militar, in zona Pietei Universitatii.
Novus Media, în BRAT cu 4 Cars
Miercuri, 13 Septembrie 2006
La un an de la prima aparitie si având 10.000 de exemplare distribuite în Bucuresti, potrivit lui Aurelian Tudorache, Director General 4Cars, revista este singurul titlu auto gratuit în Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT)
ARMAD a scos din buzunar aproape 60.000 EUR pentru Rodirect
Joi, 15 Mai 2008
Evenimentul are loc astazi si maine (15 si 16 mai) la Crowne Plaza din Bucuresti si are printre invitati nume sonore din industria internationala de marketing direct.
PR Manager Anchor Grup, Marilena Branzan se desparte de companie si de 25.000-30.000 EUR pe an
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Branzan coordona atat comunicarea Bucuresti Mall, Plaza Romania, InCity, cat si editorialul revistei Mall Inclusive distribuite gratuit in proiectele Anchor Grup
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)
Opinii Internetics: Bradut Florescu, DDB
Vineri, 02 Noiembrie 2007
“Internetics va fi mai important ca AdOr-ul peste 5 ani, cand va aparea iAd’Or si il va castiga iLeo”, a afirmat pentru AdPlayers, Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucuresti
Neconventional Lenor Tropical Fresh, semnat de Grey
Vineri, 22 Februarie 2008

Grey Bucuresti semneaza noua campanie de comunicare pentru Lenor Tropical Fresh, de la Procter & Gamble

1 2 3 4 5 »