Rezultatele cautarii dupa : "adplayersreport"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
In crestere cu 31% comparativ cu anul anterior, Limitless Agency a incheiat 2023 cu afaceri de 4,25 milioane de euro si tinteste piata din SUA
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
 Cu 56% din business reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC si 2% de divizia Data & Analytics, agentia motiveaza cresterea datorita dezvoltarii pietei de marketing digital, cat si investitiilor noi, largirii portofoliului de clienti si cresterii interesului si bugetelor companiilor pentru promovare...
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
Vineri, 24 Martie 2023
 Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Biz Agency, compania care editeaza Revista Biz, a inregistrat o crestere cu peste 45% a cifrei de afaceri in 2022 si consolideaza echipa de management
Luni, 23 Ianuarie 2023
 Pentru a sustine cresterea accelerata, compania Biz Agency, care editeaza Revista Biz, i-a desemnat ca parteneri asociati pe Gabriel Barliga, Redactor Sef Revista Biz, si pe Lelia Petrescu, Marketing Director, care vor face parte din echipa de management, alaturi de ownerul Biz, Marta Usurelu.
Crestere cu 120% in 2022 la Godmother. Agentia condusa de Valentin Vacarus a atins 5,5 milioane de Euro, nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri.
Vineri, 13 Ianuarie 2023
 „2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu...
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ā€¯
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Raport Dentsu „Change and Opportunity. 2023 Media Trends”. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2022
Joi, 19 Mai 2022
 
Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
Joi, 03 Februarie 2022
 „In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si...
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Cheil | Centrade, in crestere cu 20% pe primul semestru 2021. AdPlayersREPORT cu Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade.
Luni, 18 Octombrie 2021
 ,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker. In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a...
Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
Joi, 23 Septembrie 2021
 Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Jazz preda stafeta: ,,Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care preda stafeta catre doua agentii” Irina Pencea Co-fondator si Managing Partner, Jam Session
Marti, 17 August 2021
,, Nu este o desprindere de Jazz, ci este o transformare prin care Jazz preda stafeta catre doua agentii, iar eu voi continua sa administrez Jazz pana la finalizarea ei pentru a asigura o buna tranzitie. Jam Session este continuarea pentru mine si Valentin Suciu, partenerul meu, alaturi de care lucrez de 18 ani, dar si...
Estimare de 2,2 Miliarde de dolari pentru piata de e-Learning in Romania in 2025. Raport PayU.
Marti, 10 August 2021
 Daca in 2019 piata globala de e-learning era estimata la 200 de miliarde de dolari, pana la finalul lui 2026 estimarile arata ca aceasta se va dubla, mai arata compania.
Crestere EBITDA Telekom cu 14,5%, la 41,4 milioane euro in T2, comparativ cu T1 2021. Smart TV - Crestere a bazei de clienti in T2, cu 24% fata de T1.
Joi, 05 August 2021
 Veniturile din activitatea de voce fixa au fost de 11,3 milioane euro in T2 2021, usor in spatele trimestrului anterior. Veniturile din internet fix au ajuns la 16,7 milioane euro, in usoara scadere comparativ cu nivelurile pre-pandemice. Tendinta globala actuala in utilizarea tehnologiilor TV vechi a dus la o...
Raport ERSTE GROUP. Fondul de redresare al UE ar urma sa consolideze cresterea economica a ECE, inclusiv Romania
Luni, 02 August 2021
 Pachetele de stimulare economica din cadrul Fondului de redresare al UE ar putea oferi un impuls suplimentar procesului actual de revenire economica, stimuland considerabil cresterea economica, mai cu seama incepand cu 2022. Aceste pachete implica fonduri pentru tarile ECE reprezentand intre 3,3% (Republica Ceha)...
Venituri de 190,9 milioane de euro si 11.2 milioane de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie 2021, pentru Vodafone Romania
Luni, 26 Iulie 2021
 ,,Ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare ale Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile” a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.
1 2 3 4 5 »