Rezultatele cautarii dupa : "51"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Suspendarea Presedintelui a crescut traficul online la stiri mass-media pana la de 3 ori
Joi, 19 Aprilie 2007
Printre cresterile inregistrate de catre site-urile din categoria Stiri/ Mass-media in data de 19 aprilie 2007, in intervalul orar 09:00 - 15:00, raportate la acelasi interval orar al zilei de ieri, se numara realitatea.net (+224%), antena3 (+ 184%, ), protv.ro cu +98,93%, antena1 +146,39%, evz.ro +69.9%, hotnews.ro + 51%. 
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Salvamont Prahova, sponsorizat cu 30.000 lei, in echipamente Gotech
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Romania absenta in finala New York Festivals World's Best Advertising Awards. Finalistii 2018.
Marti, 17 Aprilie 2018
Cu nume grele de agentii din 51 tari de pe harta publicitatii mondiale pe lista finalistilor, Romania nu este reprezentata de nicio lucrare sau agentie in finala competitiei care isi va anunta castigatorii pe 17 mai, la New York.
A strans aproape jumatate de milion de euro in campanii umanitare.  Atena Boca aleasa de Facebook in Community Leadership 2018
Luni, 24 Septembrie 2018
Fondata de Atena Boca, Asociatia "La Primul Bebe", destinata gravidelor si proaspetelor mame,
Nu stim ce vrea Leo Burnett, dar Publicis a cumparat destul in Romania.
Joi, 09 Decembrie 2010
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE explica motivele pentru care grupul inernational a cumparat companiile locale Publicis, Publicis Events si Focus, de ce grupul pe care il...
Cati bani si pe ce-i cheltuie romanii de Dragobete? Sondaj Provident
Vineri, 23 Februarie 2018
Cei mai multi romani aloca intre 51 si 100 de lei – 35%, iar darurile intre 101 si 200 de lei sunt preferate de peste un sfert dintre acestia. Aproximativ 8% dintre respondenti vor da cadouri de peste 301 lei.
Silviu Ispas, EMI: Am devenit unul din principalii actori din mass-media locala
Joi, 18 Ianuarie 2007
"Dupa 9 luni de la lansare, am devenit unul din principalii actori din mass-media locala", a declarat Silviu Ispas (foto), reprezentantul European Media Invest în România, dupa ce compania a preluat de curând pachetul majoritar (51%) la ziarele Monitorul de Cluj si Monitorul de Sibiu, EMI detinând deja si pachetele majoritare la cotidianele Ziarul de Iasi si Obiectiv – Editie de Vaslui
5 elevi uniti in echipa Malaxa reprezinta Romania in competitia mondiala F1 in Schools cu un prototip F1
Joi, 06 Septembrie 2018
Sponsorul principal al echipei, Renault Romania, a organizat un program de mentorat pentru membrii echipei cu: Alin Avirvari, Director de Sisteme de Inginerie la Renault Technologie Roumanie, actorul Marius Manole si Dragos Motica, Director...
Marketing cu burse pentru absolventii de BAC. De la cei care n-au avut 10, dar au fost buni in afaceri
Miercuri, 12 Iulie 2017
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
Cannes Lions 2006 a crescut cu 12.5%
Joi, 01 Iunie 2006
Cu 24.862 de intrari din 81 de tari, inscrierile in festivalul de publicitate inregistreaza cresteri procentuale semnificative in sectiunile Media Lions (36.5%), Cyber Lions (+32%) si Titanium (+52%) si caderi usoare la Lions Direct (-6.5%) si Film (-2.7%)
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
Echipa Malaxa reprezinta Romania la Competitia Internationala F1 in Schools
Miercuri, 08 August 2018
 Cinci elevi romani s-au calificat la etapa internationala a competitiei internationale F1 in Schools si vor concura cu o masina in miniatura de tip F1 impotriva a 50 de echipe de elevi, din peste 25 de tari. Competitia se afla deja la cea de-a paisprezecea editie si se desfasoara in perioada 9 – 14 septembrie...
AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Optimedia ar putea fi achizitionata de grupul Publicis in urmatoarele 6 luni
Marti, 14 Decembrie 2010
„Nu este exclus sa vedem un astfel de anunt in urmatoarele 6 luni” a afirmat Teddy Dumitrescu pentru AdPlayers, legat de un posibil anunt de achizitie a Optimedia pe care l-ar...
AdEvolution se extinde cu 11 titluri
Joi, 20 Septembrie 2007
In acest moment, mai arata reprezentantii companiei conduse de Val Voicu, AdEvolution are in retea 136 de situri/portaluri
Canon Days a atras peste 10.000 de utilizatori si 2.300 de fotografii pe Facebook
Miercuri, 25 Iunie 2014
 Dezvoltata sub forma unei harti interactive a Romaniei, aplicatia Canon Days a fost accesata de peste 10.000 de utilizatori si a avut peste  2.300 de  fotografii inscrise.
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
 Donatii de peste 51,000 euro catre SOS Satele Copiilor prin campania KFC - Bucket de bine
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Prin intermediul comunicarii, KFC doneaza un leu din costul fiecarui Hot Bucket vandut, pentru al doilea an consecutiv
1 2 3 4 5 »