Rezultatele cautarii dupa : "reviste glossy"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 12 Februarie 2009
											
											 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
										Marti, 13 Februarie 2007
											
											"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
										Marti, 18 Decembrie 2007
											
											Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
										Luni, 08 Mai 2006
											
											La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
										Joi, 22 Octombrie 2009
											
											 Dupa 5 ani in care a condus vanzarile editorului, Cezar Burlan, Director de Publicitate la Sanoma Hearst, se va desparti de publicatiile National Geographic, FHM, Cosmopolitan,...
										Joi, 28 Iunie 2007
											
											Revista lunara va fi aparea intr-un tiraj de 20.000 de exemplare si va avea un tarif lista (rate card) de 13.000 RON pentru o pagina de publicitate
										Luni, 19 Martie 2018
											
											 De curand, fostul marketing Ringier si Edipresse a terminat lucrul la cea de-a saptea carte si repeta asiduu pentru rolul Pompiliu din piesa de teatru Unde este autorul?, o adaptare dupa textul lui Ion Baiesu, spectacol ce se va desfasura pe 26 martie si 4 aprilie la Teatrul de Arta Bucuresti.
										Vineri, 17 Noiembrie 2006
											
											Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								






