Rezultatele cautarii dupa : "pro bono"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 08 Octombrie 2010
											
											 Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
										Duminca, 13 Iulie 2014
											
											 Agentia de relatii publice comunica pro-bono pentru Universitatea din Bucuresti Vineri, 16 Iunie 2006
											
											In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
										Miercuri, 04 Martie 2009
											
											 Beatrice Danis, sefa companiei de consultanta de brand, care a raportat 2,25 Milioane lei pe anul trecut, a declarat pentru AdPlayers ca „bugetul” proiectelor variaza de...
										Joi, 30 Octombrie 2008
											
											Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
Miercuri, 03 Octombrie 2007
											
											La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
										Vineri, 25 Noiembrie 2011
											
											 Graffiti BBDO a realizat, pro bono, conceptul creativ si executiile  campaniei „Viza pentru SUA” 2011, derulata de Ministerul Afacerilor Externe, in parteneriat cu Ambasada SUA la Bucuresti.
										Joi, 11 Aprilie 2019
											
											Proiectul se alatura altor initiative similare ale Zitec, precum dezvoltarea pro bono a site-ului Ministerului Culturii, www.cultura.ro, ca parte a eforturilor de sustinere pe termen lung a tehnologizarii institutiilor publice, dar si in alte domenii cum sunt site-urile sau platformele online Fotogeografica.ro,...
										Vineri, 09 Decembrie 2016
											
											 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentând aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avându-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
										Vineri, 12 Iunie 2009
											
											 Doua reclame print semnate de Scala JWT pentru Greenpeace au fost selectionate pentru a face parte din expozitia Act Responsible, din cadrul festivalului Cannes Lions
										Miercuri, 13 Aprilie 2005
											
											Campania impotriva abandonului - "on air" pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV
										Joi, 19 Februarie 2009
											
											 Actorul Dan Puric a castigat unul din Premiile de Excelenta IAA pentru cea mai grea misiune a unui comunicator: Premiul pentru speranta si incredere in ziua de maine. Bugetul...
										Vineri, 13 August 2010
											
											Editia BCR Sperante 2009 a descoperit 15 tinere talente si, alaturi de sustinerea BCR, a reusit sa stranga din donatii un buget de 90.000 EUR. 
										Vineri, 13 Noiembrie 2015
											
											Intrebat de reporterul EuropaFM,  daca si de cand se va opri apa calda in Bucuresti, edilul a reactionat nervos si a exclamat: "Baga-mi-as **** in ei", dupa care a inchis telefonul.
Marti, 27 Aprilie 2010
											
											 „Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
										Marti, 21 Martie 2006
											
											Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
										Miercuri, 29 August 2007
											
											Global Director pe Social Marketing prin ETHOS (divizia de CSR din cadrul JWT) si totodata Presedinte si CEO al JWT Canada, Tony Pigott (foto) vine la Bucuresti pentru a participa la conferintele dedicate CSR-ului
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
										Vineri, 01 Octombrie 2010
											
											 Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile...
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















