Rezultatele cautarii dupa : "pozitionarea 20 20"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 05 Aprilie 2006
											
											Brau Union si agentia lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L, iar noua campanie TV, declinata si pe materiale POS isi propune sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium
										Luni, 05 Iulie 2010
											
											 „Vreau sa intarim pozitionarea pagina de media ca o publicatie online, ca un site de stiri din domeniul comunicarii, nu ca un blog”, a afirmat pentru AdPlayers Petrisor...
										Vineri, 04 Mai 2007
											
											Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
										Marti, 16 Iulie 2019
											
											 Potrivit agentiei, „Accentul este pastrat pe gustul produsului, care primeste un tratament grafic, construind astfel key visual-ul central al etichetei/ambalajului – anume butoiul si textul “gust proaspat, ca in fabrica de bere”. Pozitionarea in segmentul craft este consolidata la nivel de...
										Miercuri, 15 August 2007
											
											“Am ales Grupul Realitatea-Catavencu pentru ca pozitionarea premium a acestuia ma atrage”, a declarat, pentru AdPlayers, Mihnea Vasiliu - fost director executiv la MediaPro Group, de curand numit in consiliul de conducere Realitatea Media, dupa ce s-a intors de la Londra, unde si-a finalizat in ultimul an etapa finala a programului MBA pe care il urma
										Miercuri, 07 Mai 2008
											
											Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) pentru primul spot Cava D’Oro
										Joi, 30 Aprilie 2009
											
											 Saatchi & Saatchi X a dezvoltat mecanismul promotiei, in timp ce agentia interactiva Kubis a realizat site-ul campaniei www.poftadeviata.ro
										Luni, 15 Septembrie 2008
											
											Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Marti, 16 Martie 2010
											
											 Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
										Marti, 26 Mai 2009
											
											 „Experienta campaniilor concepute in trecut pentru Rama Creme Bonjour (Unilever n.r) ne-a ajutat din plin”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Bulfinschi, General...
										Marti, 12 Decembrie 2006
											
											Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
										Marti, 16 Septembrie 2014
											
											 Sub sloganul "Bucurie in familie", agentiile GMP Advertising (strategie si creatie) si Go Studio (brand design) au creat noile haine Itsy Bitsy.
Joi, 23 Iunie 2005
											
											Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
										Luni, 08 Decembrie 2008
											
											 Din ianuarie, cotidianul de publicitate, marketing si media AdPlayers internalizeaza vanzarile de publicitate online, pe care le va reprezenta direct pe piata de media, independent...
										Miercuri, 20 Iulie 2011
											
											 Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).
Joi, 03 Mai 2007
											
											Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
										Luni, 05 Noiembrie 2018
											
											 Agentia Graffiti BBDO a fost selectata pentru a dezvolta campania de comunicare „Blec Fraidei” in urma unui concurs de propuneri creative. Campania de media si componenta digitala a acesteea se deruleaza prin agentia Media Investment, parte a holdingului de marketing si comunicare The Group
										Luni, 09 Decembrie 2024
											
											 ,,Tazz este o companie deschisa spre inovatie in comunicare, careia nu ii este teama sa faca lucruri in afara tiparelor, asa cum orice echipa creativa si-ar dori. Impreuna vom aduce magia in proiecte si tot impreuna vom gestiona provocarile pe care le intampina industria dinamica a clientului nostru”, a...
										Miercuri, 29 Iunie 2005
											
											Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
										Miercuri, 07 Februarie 2007
											
											Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















