Rezultatele cautarii dupa : "mix media"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 11 Decembrie 2007
											
											Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
										Marti, 09 Mai 2006
											
											Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
										Luni, 13 Iulie 2009
											
											Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
										Luni, 21 Noiembrie 2016
											
											 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
										Marti, 27 August 2019
											
											 Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
										Miercuri, 02 Decembrie 2020
											
											 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
										Miercuri, 17 Mai 2017
											
											Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
										Luni, 07 Septembrie 2009
											
											 Conturile de creatie si media sunt administrate de compania de publicitate Propaganda dupa un dublu pitch de creatie si media, la acesta din urma participand si agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia
										Luni, 26 Mai 2008
											
											Videoclipurile ruleaza pe TV incepand cu a doua jumatate a lunii mai, pe urmatoarele posturi: Pro TV, Pro Cinema, Sport.ro, Prima TV, TVR 1, National Geographic
										Joi, 20 Septembrie 2012
											
											Organizat in perioada 19-22 septembrie (de miercuri pana sambata), targul se desfasoara pe o suprafata de 6000 de metri patrati si prezinta peste 100 de branduri din domeniul printului si obiectelor promotionale.
Sambata, 22 Iunie 2013
											
											 Inscrisa in categoria ,,Healthcare”, campania ,Medicamentele nu sunt bomboane” desfasurata in anul 2012 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM) a intrat in finala competitiei ce recunoaste excelenta in PR din 1990
Miercuri, 27 Martie 2013
											
											 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Joi, 20 Noiembrie 2008
											
											 Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
										Joi, 19 Iunie 2008
											
											Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie
Duminca, 13 Ianuarie 2008
											
											Inscrierile la festivalul de publicitate New York Festivals au ca termen limita 14 ianuarie, in timp ce ultima zi de inscreri la AdPrint este anuntata 18 ianuarie
										Marti, 19 Iunie 2007
											
											"Ne-am gandit la un mesaj mai direct, pentru ca am aflat ca femeile stiau despre cancerul la san, dar nu constientizau incidenta mare a acestuia" motiveaza mesajul campaniei "1 din 8 femei", Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom, prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions
										Miercuri, 30 Aprilie 2008
											
											Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Miercuri, 20 Aprilie 2005
											
											Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
										Sambata, 31 Mai 2008
											
											Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
Marti, 24 Iulie 2007
											
											Agentia de publicitate AdVenture este noul furnizor de servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, asigurare care a inceput deja cu o campanie de 450.000 EUR tarif lista, evaluata pentru AdPlayers, potrivit unor surse din piata, intre 50.000 si 80.000 EUR net
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















