Rezultatele cautarii dupa : "mara"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 20 Decembrie 2024
											
											 ,,Rata de client renewal de aproape 88% pentru anul 2025 reprezinta o confirmare a faptului ca echipa noastra conduce in mod profesionist un proces de comunicare de la strategie, la implementare si livrare de rezultate”, declara Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.
										Vineri, 21 Iulie 2006
											
											Derulata in perioada 10 iulie – 31 august prin agentia de media  Zenith Media, campania ce contine executia "Barajul" este semnata de agentia condusa de Veronica Savanciuc si Daniel Gavrila si lanseaza PET-ul Timisoreana de la Ursus Breweries
										Vineri, 06 Octombrie 2023
											
											 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
										Vineri, 26 Aprilie 2024
											
											 ,,NOTINO este un brand inovator care a pariat deopotriva pe frumusete si tehnologie, industrii in care echipa noastra de consultanti are o expertiza relevanta", a spus Mara Gojgar, fondator Confident Agency.
										Joi, 20 Martie 2008
											
											“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
Luni, 18 Februarie 2019
											
											Expozitia este organizata de Liceul de Arte Plastice Nicolae Tonitza in cadrul Proiectului Cultural Contemporanii si Wacom
										Joi, 11 Aprilie 2013
											
											 Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Joi, 24 Ianuarie 2008
											
											In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Joi, 09 Octombrie 2008
											
											In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
 
Luni, 23 August 2021
											
											 Timp de 4 weekenduri, Weekend Sessions la Gradina Botanica prezinta artisti independenti si reuneste antreprenori locali din platforma roditorfoodmarket.ro in cadrul unui program de sesiuni acustice de muzica clasica, jazz, alternative&indie, dar si sesiuni de poezie si proiectii de film intr-unul dintre cele...
										Miercuri, 26 Iulie 2006
											
											Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
										Joi, 18 Martie 2021
											
											 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
										Joi, 15 Iunie 2017
											
											 Tudor-Constantin Neagu va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy, in urma competitiei dedicate de la The Alternative School, anunta reprezentantii de comunicare ai scolii.
										Miercuri, 29 Iunie 2005
											
											Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
										Marti, 04 Martie 2008
											
											Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
										Miercuri, 10 Mai 2006
											
											Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries
										Marti, 08 Noiembrie 2005
											
											Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
										Joi, 10 Octombrie 2024
											
											Agentia a fost premiata pentru campania 15 sub 15, care a castigat Bronze la Creativity in B2B, la sectiunea Best Use of Earned Media, pentru Smartree si Teach for Romania
										Miercuri, 04 Octombrie 2023
											
											 SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
										Vineri, 29 Ianuarie 2021
											
											 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















