Rezultatele cautarii dupa : "jim beam"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Joi, 14 Iunie 2007
											
											Ultimii doi ani, Scortea (35 de ani) a fost Marketing Manager la Cristalex, ocupandu-se de branduri precum Absolut, Campari, Teacher's, Jim Beam
										Luni, 12 Iunie 2006
											
											Dupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig
										Vineri, 10 Iunie 2005
											
											Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
										Luni, 27 Iunie 2005
											
											Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
										Joi, 27 Iulie 2006
											
											Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
										Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
										Miercuri, 08 Martie 2017
											
											 Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
										Vineri, 13 Octombrie 2006
											
											Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena româneasca pe acorduri de Vivaldi, într-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis România
										Vineri, 29 Iunie 2007
											
											"Este singurul eveniment de ATL al brandului, restul fiind concentrat pe partea de trade marketing, pentru ca avem restrictii de comunicare", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Daniela Dumitrescu, Brand Manager pentru Teacher’s
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








