Rezultatele cautarii dupa : "hine"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 02 Mai 2007
											
											Pe 7 si 8 mai, la conferintele Olimpiadelor Comunicarii 2007, vor vorbi printre altii, Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Dan Petre (D&D Research), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Mugur Patrascu (iLeo), Gabriela Lungu (THE PRACTICE), Ioana Manoiu (GMP), Tereza Adela JANSEN (BRD), Adrian Botan (McCann Erickson), Nick Hine (Saatchi & Saatchi), Razvan Capanescu (Publicis Romania)
										Luni, 15 Octombrie 2007
											
											Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
										Luni, 24 Martie 2008
											
											Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
										Miercuri, 21 Februarie 2007
											
											Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine în continuarea creatiei precedente intitulata Universul
										Vineri, 07 Martie 2008
											
											Contul a intrat in protofoliul Saatchi&Saatchi Advertising in urma unei licitatii de publicitate
										Joi, 18 Octombrie 2007
											
											Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
										Luni, 28 Ianuarie 2008
											
											Detinuta de organizatia non-profit PSI, Love Plus este o marca sociala iar profitul pe care il realizeaza la final de an este readus in proiecte de responsabilizare sexuala a tinerilor
Marti, 09 Octombrie 2007
											
											Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
										Miercuri, 02 Mai 2007
											
											Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
										Vineri, 06 Iulie 2007
											
											"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
										Sambata, 11 Octombrie 2008
											
											Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  
Duminca, 28 Martie 2010
											
											 Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								










