Rezultatele cautarii dupa : "roxana panaitescu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 02 Decembrie 2020
											
											18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
										Vineri, 22 Februarie 2008
											
											Odata cu noua numire, Roxana Panaitescu devine Group Creative Director.
										Vineri, 31 August 2007
											
											Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
										Marti, 05 Decembrie 2006
											
											Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
										Vineri, 17 Noiembrie 2006
											
											Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
										Miercuri, 11 Octombrie 2006
											
											Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
										Marti, 13 Decembrie 2005
											
											In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Noul spot "Bad Boy" pentru Dacia Logan Diesel semnat Graffiti BBDO a fost imblanzit de CNA care a cerut agentiei si clientului sa modifice spotul in care Dacia trece peste culoarea rosie a semaforului
										Luni, 04 Iulie 2005
											
											Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
										Luni, 11 Aprilie 2005
											
											Tuborg Royal Export are o noua campanie in presa, "scrisa" de Graffiti BBDO
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								








