Rezultatele cautarii dupa : "joe nestle"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Miercuri, 06 Iunie 2012
											
											Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Miercuri, 07 Decembrie 2011
											
											 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
										Marti, 11 Ianuarie 2011
											
											 Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata
Vineri, 31 Octombrie 2008
											
											Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Vineri, 26 Octombrie 2007
											
											Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
										Marti, 06 Februarie 2007
											
											Dupa un concurs (pitch) cu McCann Erickson si Mercury Promotions, agentia Publicis Romania spune ca a fost desemnata cāstigatoarea licitatiei organizata de Nestlé pentru creatia promotiei JOE din primavara lui 2007
										Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								





