Rezultatele cautarii dupa : "deleanu"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 12 Mai 2020
											
											"In Cotnari nu gasim doar vinuri minunate, gasim, mai ales, oameni care stiu sa puna umarul, sa imparta, sa munceasca cu respect fata de vie si fata de comunitate. De aici ne-am inspirat, de la ce inseamna comunitatea si nevoile ei si am invitat oamenii din toata Romania sa ne spuna ce comunitate medicala are nevoie...
										Vineri, 22 Februarie 2019
											
											 Pe langa programele gratuite, in baza solicitarilor multiple primite dinspre parintii interesati de o dezvoltare fizica si mentala sanatoasa si echilibrata a copiilor, Nadia Comaneci a anuntat astazi vineri, 22 februarie , lansarea unor noi programe de initiere, paralele, ce se vor desfasura seara in intervalul...
										Miercuri, 15 Februarie 2017
											
											 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
										Miercuri, 08 August 2007
											
											Cu un buget cuprins intre 50.000 si 60.000 Euro, festivalul televiziunilor si productiilor media locale Simfest a prelungit termenul de inscriere a lucrarilor pana la 19 August, competitia desfasurandu-se la TIRGU MURES in perioada 27 august - 2 septembrie 2007
										Luni, 07 Mai 2007
											
											Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
										Miercuri, 31 Mai 2006
											
											Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si  internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
										Miercuri, 15 Martie 2006
											
											Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
										ALTE CAUTARI
							
							
																	»
									deleanu (7)
									
																	»
									mizeaza (38)
									
																	»
									mpg (20)
									
																	»
									derulata (184)
									
																	»
									duminca (1)
									
																	»
									cna (147)
									
																	»
									wavemaker (21)
									
																	»
									telefoane (102)
									
																	»
									un (1000)
									
																	»
									curs (247)
									
															
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								





