Savoria iubeste audienta online sanatoasa si gustoasa
 Afisarile cu mare audienta la public aduc o savoare speciala unui nou brand de produse din categoria panificatie
Ei vor altfel marketingul si comunicarea. Pentru Romania.
Editorialul de inceput de an „ Doamne ajuta, in 2011 ” privind drama marketingului si comunicarii care ar trebui facut altfel in acest an, indreptat si catre produsul sau serviciul autohton, si nu spre cel european, a incalzit sangele cititorilor AdPlayers, chiar daca afara este „gerul Bobotezei” la propriu. 
Romania. Explore the Slovenian Garden?
Realitatea TV: Frunza din Slovenia si brandul de Romania.
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: "Nu este reprezentat inca "digital marketing"-ul
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Piraeus:"A venit pensia!" sau "Vine pensia! A 13-a!"
  Piraeus Bank „Vine pensia A 13-a!” nu este o inventie a lunii noiembrie. Cu un mesaj asemanator insa mult mai bine executat, mesajul „A venit Pensia”, a fost surprins de replicaonline.ro inca din ianuarie 2010 la o sucursala din Constanta. Mesajul este scris intr-un afis inramat.
Internetics Romania la judecata Marketingului
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Publicitate cu dobanda "Zero" si credite media cu 180%
 Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
De ce mobilul, si nu iPad-ul, poate salva ziarele si revistele?
 Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
  Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau presei care urmareste aceasta industrie, ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine, decat a fi participativ si a-l ajuta sa fie mai relevant si mai bun”
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”,  explica Titi Amzar, unul din veteranii publicitatii, o industrie care nu s-a cladit pe creativitate, ci pe banii din media
 
PUBLICITATE:
« 5 6 7 8 9 »