„Cumpar” la fel ca Emag.ro, la Internetics
Joi, 11 Octombrie 2007

.

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dupa o zi in care mai simtim parca in nas adierea mirosurilor de Victoria’S Secret din Parfumeria.ro, aflam de la cititorii AdPlayers, deveniti peste noapte „reporteri” si caini de paza ai comunicarii digitale, ca festivalul Internetics ne mai rezerva o surpriza.

Tot in sectiunea WebSpace/ magazine online mai avem o intrare ce ar vrea sa rupa inima juriului, insa si-ar dori sa faca asta cu un element grafic identic cu al unui magazin online concurent.

Este vorba de o nu mai putin reusita coincidenta intre butonul de cumparare din pagina de produs - firul rosu al magazinului online Redatronic semnat de ITself,  si butonul similar de la Emag.ro. Sau, daca tot suntem in categorie, poate ca Redatronic a "cumparat" butonul respectiv de la Emag.ro, pentru ca vanzarile sa mearga cel putin la fel de bine cu cele ale concurentei.

Desi pare sa fie mai putin vinovata ca precedenta coincidenta cu miros de copie Victoria’S Secret versus Parfumeria.ro, "coincidenta" nu este usor de trecut cu vederea. Un astfel de jucator concurent in categorie ar putea indrazni sa arunce in propriul cos si alte „cumparaturi” tehnice din emag.ro.

Va lasam in compania celor doua selectii de ecran, ca sa va convingeti ce reporteri speciali avem la AdPlayers.

Sa fie oare conditiile de participare in marele festival de comunicare digitala din Romania mai putin intelese sau vizibile pe internetics.ro ? Asteptam si alte coincidente de la "reporterii" nostri cititori, pe info@adplayers.ro .


PUBLICITATE: