AdPlayersCRITIC - Viralul LOWE, cu Mihail Vartosu: ‚Pentru o persoana educata, ‚scaparea’ este de neiertat’
Miercuri, 09 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura”, afirma, pentru AdPlayers, Mihail Vartosu, consultant in managment si marketing,  vorbind despre expresia „licentioasa” dintr-un film al recentei serii virale semnate de Lowe.

 

„Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale virala”, este de parere Vartosu.  Care mai opineaza ca „scaparea” ar putea fi pusa pe seama faptului ca „reclama, o reflectare a realitatii, este, probabil, cea mai vie din partile vii ale corpului social si, vrand-nevrand, urmeaza tendintele din societatea care ne inconjoara”.

 



Mihail Vartosu (foto), Consultant in Management si Marketing

 

„Desigur, unul dintre eroii spotului viral scapa o expresie licentioasa cand constata, cu surprindere, ca este " luat pe sus " in iuresul mutarii departamentului/firmei ( ? ).

 

Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale virala.

 

Pe de alta parte, tocmai caracterul viral al comunicarii ar constitui o circumstanta atenuanta pentru limbajul necuviincios : multe spoturi virale exceleaza prin conotatii la marginea politetii, mai ales in limbaj.

 

Ce sa ne miram atata ?! In definitiv reclama, o reflectare a realitatii, este, probabil, cea mai vie din partile vii ale corpului social si, vrand-nevrand, urmeaza tendintele ( trendurile - pentru a fi inteles de mai tinerii cititori ) din societatea care ne inconjoara.

 

As evoca doua episoade traite recent: o reputata experta in PR se exprima in public cu " ce puii mei ... ", iar la un cocktail cu staif am auzit un distins om politic pronuntand exact ce zice eroul nostru. Si nimeni, va rog sa ma credeti, nimeni nu a reactionat in asistenta. Ca atare, as propune sa lasam viata sa-si urmeze cursul sau...”

 

 

Seria de opinii sub titlul AdPlayersCRITIC - Viralul Lowe vin ca urmare a campaniei virale semnate de Lowe & Partners din ultimele zile, cu ocazia relocarii grupului de comunicare. Intr-o executie a seriei virale, „ultimul angajat”, unul dintre protagonistii caruia i se ia laptop-ul la care lucra inca, probabil in iuresul mutarii, nu se da in laturi de la folosirea in film expresiei: „mai usor ba, in p...la mea cu laptop-ul”.  

 

Opiniile legate de productia virala sunt asteptate pe adresa info[at]adplayers.ro.

 

 


PUBLICITATE: