Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
  Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al campaniilor clientilor (Client Service Management – indiferent de brand, campanie...
Adela Harnagea preda stafeta productiilor Pro TV. Misu Predescu vine Head of Production.
  In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei, La Maruta, Pe bune?!  sau Vorbeste lumea, la productiile mai noi.
Reportajul Romania Carunta ( Romania te iubesc, Pro TV): Lider cu 3.5 rating si 16.4% cota de piata
Conditiile de trai si raspunsul autoritatilor referitor la aceste probleme reale si actuale de la reportajul Romania Carunta a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Surse: Phoenix Media lanseaza primul instrument de administrare campanii Digital OOH: STOC, SETI 2.0
  Potrivit informatiilor adplayers, pe langa noul soft de administrare de Digital OOH, SETI 2.0, furnizorul de outdoor digital va mai lansa, tot in premiera p entru agentiile de media, publicitate si administratorii de campanii, si primul instrument de client service management din industria de publicitate, Phoenix Media CSM (Client Service Management).
Noi raportari de audiente si control programmatic al campaniilor online cu noul SATI 2.0.
 Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Gospodar fara pereche (Pro TV): 10.3 puncte de rating si 29.0% cota de piata in publicul comercial
  Potrivit informatiilor furnizate adplayers, in minutul de aur, de la 20:58, peste 2.7 milioane de romani urmareau reactiile gospodarilor in momentul citirii scrisorilor.
Reteaua radio Itsy Bitsy FM initiaza un program de gradinite fara violenta
  Lansat in prima faza in sectorul 3 din Bucuresti, "Gradinite fara Bullying" deschide seria unor proiecte de prevenire a bullyingului in randul copiilor de toate varstele, initiate de reteaua de posturi de radio in parteneriat cu Asociatia Parintilor Isteti si sustinatori din societatea civila si autoritati.
 Promenada si Mega Mall sunt primele centre comerciale din Romania cu harti Indoor Google Maps
 „In calitate de lideri pe piata locala de investitii in retail, inovatia este un cuvant-cheie in dezoltarea portofoliul NEPI Rockcastle, iar integrarea celor mai avansate solutii tehnologice in serviciile centrelor comerciale face parte din strategia noastra pe termen lung” a afirmat pentru adplayers Andreea Vlad, Group Digital Marketing Manager NEPI Rockcastle
Record Top Influencers: INNA, 2 miliarde vizualizari pe propriul canal Youtube si 3 miliarde pe toate
Cu aproape 3 miliarde de vizualizari in total pe Youtube si pozitionandu-se pe locul 73 in lume, romanca a depasit artisti precum Wisin, Akon, Sean Paul, Madonna, Lana del Rey, Kanye West, Lil Wayne, Justin Timberlake, Mariah Carey, will.i.am.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »