7 milioane de dolari, 30 de secunde. De ce sunt reclamele Super Bowl atat de importante
  Conform informatiilor publicate de presa internationala, un spot de 30 de secunde la Super Bowl costa 7 milioane de dolari, la care se adauga si costurile de productie, uneori dedicate evenimentului
Spectacolul Festivalului Sanremo, in direct la TVR, intre 11 si 15 februarie
  La 75 de ani de la debut, celebrul festival anunta cinci zile de magie intr-un show tv urmarit pe intreg mapamondul.
3 din 5 angajati folosesc instrumente AI la locul de munca, iar 1 din 4 nu au incredere deplina in deciziile sale
  Potrivit sondajului Bestjobs realizat in luna ianuarie 2025 pe un esantion de 784 de utilizatori de internet, daca 55% dintre angajati declara ca au un grad mare de incredere, 24% spun ca AI ofera uneori rezultate eronate, iar 21% nu au prea multa incredere in recomandarile sale.
TVR readuce magia celei de-a-XXVII-a editii a Festivalului George Enescu
  Dan Cristian Turturica, Presedinte-Director General al SRTV : ,, Prin intermediul TVR Cultural si al unei echipe exceptionale de profesionisti, vom realiza un adevarat maraton al excelentei in muzica clasica, oferind telespectatorilor nostri sansa de a trai emotia acestui eveniment remarcabil prin transmisiuni in direct, inregistrari ale concertelor si interviuri exclusive"
Antenna Group, care detine prin Antenna Entertainment marcile AXN in Romania, il numeste pe Henning Tewes Director General al Grupului
  In calitate de CEO al Grupului, Henning Tewes va coordona portofoliul variat al Antenna, care include televiziune gratuita si cu plata, streaming, stiri, cinematografe, evenimente live, educatie, continut, productie, publishing, media digitala, e-commerce, radio si muzica.
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
  TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediţii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
Reteaua de retail media Profi ofera acces brandurilor la o audienta de 4 milioane de consumatori
  „Prin lansarea acestei retele de retail media, deschidem o oportunitate unica pentru branduri si agentii sa isi maximizeze impactul campaniilor publicitare, folosind date reale si targetare precisa. Ne dorim ca partenerii nostri sa valorifice aceste capabilitati inovatoare, care le permit sa fie mai aproape de consumatorii lor si sa obtina rezultate exceptionale”, a declarat Andrei Bica, Chief Finacial Officer, Profi....
Solutiile sustenabile contureaza prezentul si viitorul constructiilor. Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu ProBCA.
Potrivit rezultatelor cercetarii, specialistii incurajeaza initiativele ecologice in constructii, un exemplu relevant in acest sens fiind utilizarea materialului de constructie BCA, ideal pentru a construi o locuinta ecologica, moderna si eficienta energetic.
Premiata la Romanii au Talent de catre Smiley si Pavel Bartos, Villia - Iulia Vilceanu este gata sa sparga valuri cu „Oceanul”
  Odata cu lansarea videoclipului „Oceanul”, Villia intra in familia HaHaHa Production
TVR SPORT, lider de audienta pe timpul conferintei nationalei de fotbal, in topul canalelor de sport
  In mai putin de trei luni de la lansare, canalul de sport al Televiziunii Romane a realizat un record de audienta, inregistrand, la nivel urban 18+, in minutul de aur al transmisiei, un varf de 1,3% rating.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »