1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 2 romani in publicul comercial au vazut publicitatea de la Romanii au talent,  Pro TV
 Conform datelor oficialilor de comunicare Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul Romanii au talent a inregistrat 22,2 puncte de rating si 55,7% cota de piata
Cum arata publicitatea stradala frumoasa, Moncher. Outdoor creativ JC Decaux si Clear Channel.
 Altadata prezenti si pe piata romaneasca, jucatorii internationali s-au retras usor, usor, pana n-a mai ramas niciunul. Zero. Nada. Rien, moncher. Si nu pentru ca n-ar fi vrut sa faca bani si la noi in tara, ci pentru ca au fugit de noi mancand pamantul.
TVR1 somata pe acuzatii fara dovezi formulate de Sebastian Ghita la adresa Laurei Codruta Kovesi
 CNA a decis sa sanctioneze postul de televiziune TVR 1 cu somatie publica pentru o editie a emisiunii „Romania 9”, in care deputatul Sebastian Ghita, a formulat o serie de acuzatii la adresa d-nei procuror sef DNA, Laura Codruta Kovesi, fara ca moderatorul, Ionut Cristache, sa-i solicite acestuia dovezi
 Adevar, manipulare sau propaganda in filmele documentare? Cinepub Live online si offline.
Dezbaterea poate fi urmarita in direct offline la Libraria Carturesti sau online pe cinepub.ro, dar si ulterior online pentru cei ce nu pot urmari evenimentul in direct.
Cel mai mare operator de publicitate la Metrorex, Spectacular revine la Metrou. Surse adplayers.
Publicitatea Spectacular Group la Metroul din Bucuresti premiata la festivalul Cannes Lions.
Ex-Realitatea TV, Aneta Singeorzan face rating pe B1
 Fosta Realitatea TV, Aneta Singeorzan a revenit in televiziune pe B1 TV, unde este deja gazda stirilor de la postul din Calea Victoriei, incepand din weekend-ul 24-25 februarie.
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
  La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Surse adplayers: Print Magazin si Usign impreuna pentru continut mai bogat si mai multi cititori
 Contactati de catre adplayers, managerii celor doua reviste au confirmat planul de alaturare a celor doua titluri, motivand decizia comuna de dorinta de a imbogati continutul si de a avea mai multi cititori din piata furnizorilor de servicii in domeniul tiparului si productiei publicitare.
Marketing CME, la Antena Group. Fosta CME Catinca Marinescu numita Head of Marketing & Communication
Tot din martie, Claudia Ion, cea care a ocupat pana in prezent functia de  Director Comercial al tuturor statiilor tv din portofoliul Intact a fost numita Channel Manager Antena 1.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »