1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018

Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi

adplayers.info



1 din 2 romani din publicul comercial care s-au uitat aseara la vreun post de televiziune au urmarit prima editie a noului sezon Romanii au talent de la Pro TV.

Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 3.8 puncte de rating si 9.3% share.

Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent, iar in minutul de maxima audienta de la 21:45, peste 4.4 milioane de romani au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Numerele de dans, dans cu prosoape, folclor, canto sau echilibristica s-au imbinat perfect aseara cu cele in care concurentii fie au imitat diverse personaje, fie au tinut monologuri, reusind sa creeze un spectacol desavarsit pe scena show-ului suprem din Romania.

Ianis Anghel, Ansamblul de dansuri populare JOC, Maya si Mario Preda, Sebastian Smintinica, Duo Romance, Mihai Morosanu, Vlad si Ioana, Analogic Mind, Victor Naicu, Daniel si Donald, Bianca Ceausescu, Anton Achitei, Fedor si Svetlana Grosu, Alvaro Stoian, Edina Cutui si Pavel Sfera au obtinut vineri din partea juratilor 3 sau 4 DA si merg mai departe la Romanii au talent. Show-ul continua vinerea viitoare, de la 20:30.




Mai mult in Media, TV, Audiente

 


PUBLICITATE: