Partener Exclusiv de Telecomunicatii, Telekom Romania Mobile va asigura internet mobil si voce pe parcursul evenimentului, ce va avea loc intre 4 si 7 iulie pe plaja Neversea Beach din Constanta
,,Medaliile obtinute sunt o confirmare a pasiunii si a muncii depuse de echipa noastra pentru a crea vinuri de exceptie. Concours Mondial de Bruxelles este un reper in industrie si faptul ca vinurile noastre au fost apreciate la acest nivel ne motiveaza sa continuam pe drumul excelentei," a declarat Cosmin Popescu, Managing Partner, Murfatlar Vinul Romania SA.
Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Din 2011 pana in prezent, evenimentele DefCamp au reusit sa atraga la Bucuresti peste 12.000 de participanti din peste 60 de tari si 150 de orase, securitate cibernetica, pasionati de ethical hacking, vulnerabilitati cibernetice si interesati sa-si dezvolte abilitatile tehnice.
Avand un background asemanator, dupa ce au cucerit publicul din Republica Moldova, cei doi isi continua aventura si in piata muzicala din Romania.
Lucrarile eligibile pentru a fi inscrise la editia 2024 a festivalului londonez de publicitate trebuie sa fie realizate, publicate si / sau emise in medii comerciale cu aprobarea clientului intre 1 Iulie 2023 si 31 August 2024
Sponsorul principal al Muzeului Antipa este MOL Romania, iar partenerii proiectului sunt Primaria Municipiului Bucuresti, prin Directia de Mediu-Serviciul Ecologie Urbana, Crucea Rosie Romana, Filialele Sectoarelor 1 si 4, Aspire to change, Scoalait.ro, Profu de sah, Rom Autentic, Asociatia pentru Educatie Digitala Bigger Picture
Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
,,Ce s-a simtit pe teren s-a simtit si in tribune. Am fost o mare echipa formata din cei 54.967 de oameni din tribune si noi, cei de pe teren ”, declara Gica Popescu, reprezentantul Generatiei de Aur.
,,Asteptam afaceri din zona restaurantelor, cafenelelor si celor conexe sa se inscrie: participarea este gratuita, dar castigul pentru fiecare dintre noi speram sa fie unul foarte mare in termeni de dezvoltare si invatare”, spune Laura Roshanian, organizator.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: