ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann
TV
Miercuri, 04 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Kandia-Excelent a lansat campania pentru batonul de ciocolata ROM. Derulata sub sloganul „Senzatii tari din 1964” campania este realizata in parteneriat cu McCann Worldgroup Romania.

ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann

"Rockerul", Rom, Kandia-Excelent, McCann / Creative Services

„Cu o reteta din 1964, batonul de ciocolata ROM este printre putinele marci care au supravietuit schimbarilor istorice” declara Sorin Alexandrescu, Director General Kandia-Excelent. „Tocmai de aceea am agreat fara retinere directiile indraznete propuse de echipa McCann: cele doua noi spoturi publicitare, „Rocker-ul” si „Vizita de lucru”, reusind sa aduca in prezent, cu foarte mult umor, realitati ale anilor de inceput ai marcii” adauga oficialul Kandia Excelent.

ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann

"Vizita de Lucru", Rom, Kandia-Excelent, McCann / Creative Services

„Mesajul este puternic centrat pe produs, atributele produsului fiind cele care au „dictat” conceptul creativ” declara Ioana Moga, Director de Marketing Kandia-Excelent „Aceeasi reteta si acelasi gust puternic generator de senzatii tari. Noutatea vine de la ambalaj, care e adus in timpul prezent, pastrand insa linia initiala, cunoscuta consumatorilor nostri”

ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann

Campania de publicitate pentru batonul de ciocolata ROM se adreseaza „atat celor care au crescut cu ciocolata ROM inainte de ’89 si pentru care calitatea acestui produs era un etalon, cat si celor mai tineri, pentru care trecutul este mai mult sau mai putin estompat” mai spune Ioana Moga.

Dupa cum mai afirma Sorin Alexandrescu, campania gandita pentru ROM sustine obiectivul Kandia-Excelent de a fi perceputa „nu in calitate de fabrica de ciocolata, ci in calitate de creatori de marci de succes”.


PUBLICITATE: