“Being a more accountable marketer” Alain Thys (FutureLab)
Vineri, 05 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Being a more accountable marketer” este deviza sub care Alain Thys (foto), partener fondator in FutureLab, un boutique de management al inovatiei, isi propune sa prezinte participantilor informatii actuale si aplicate privind contributia masurabila a marketingului in cadrul companiei.

Prezentarea va avea loc in cadrul Masterplan, un eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat de Evensys impreuna cu APG. Masterplan va avea loc pe 9 si 10 octombrie, la JW Marriott Bucharest.

Fondator al Mexx College si consilier pentru Management Centre Europe, Alain Thys va mai vorbi, deasemenea, despre felul in care brandurile pot sa sprijine comunitatea in care activeaza, atat fata de mediul inconjurator, cat si fata de indivizi ca parte a unui demers de marketing responsabil.

Cu o bogata experienta in tehnologie, retail si corporate finance, Alain Thys a lucrat pentru branduri de renume precum Leisureplanet, Mexx sau Reebok si s-a ocupat de asemenea de strategia de marketing si retail pentru companii precum Terre Blue, Veritas sau linia de cosmetice de lux Z.Bigatti. Lui Thys i se mai datoreaza si o parte din succesul inregistrat de rebrandingul Fortis Investments.

FutureLab are boutique-uri de management al inovatiei deschise in Bruxelles, Munchen, Hamburg, Shanghai si Moscova. Mai multe despre Alain Thys si FutureLab la www.futurelab.net , http://blog.futurelab.net/.


PUBLICITATE: