WOPA si Lidl au reinventat fotbalul (si voleiul)!
  Pe principiul “ai, n-ai mingea, tragi la poarta!”, Supercupa Lidl powered by WOPA a devenit prima competitie offline-online din Romania.
Asociatia Imunis lanseaza programul Feminitate dupa Cancer
  Potrivit initiatorilor programului, cu ajutorul celor 5 module concepute de Cosmina Grigore, supravietuitoare din 2013 a cancerului de san, participantele vor invata sa depaseasca trauma provocata de diagnostic si sa ajunga la o stare de echilibru, la un aliniament intre corp, minte si suflet.
“Vindem martisoare. Construim un teatru”. Campanie de strangere de fonduri pentru constructia unui teatru independent
  In zilele de 26, 27, 28 februarie si 1 martie, intre orele 10 si 17, la Muzeul Taranului Roman, ctitorii proiectului Teatrul Grivita 53, invita publicul larg sa participe – prin achizitia de martisoare cu autograf – la strangerea de fonduri pentru constructia teatrului din Calea Grivitei nr. 53, cea mai provocatoare aventura culturala a acestui moment si prima initiativa privata de acest fel din 1946 pana in prezent, anunta...
Premiera mondiala sportiva in Romania. Campionatul Mondial de Culturism si Fitness 2022, pentru toate categoriile de varsta, la Cluj
  Evenimentul este o premiera mondiala, Romania fiind prima tara din lume care organizeaza aceasta competitie mondiala pentru toate categoriile de varsta.
Economia de energie din centrele de date Vodafone egaleaza consumul lunar a peste 350 de gospodarii
  Vodafone Romania a ajuns la o economie de energie in principalele sale centre de date de aproximativ 50MWh pe luna, echivalentul consumului a peste 350 de gospodarii in aceeasi perioada de timp, anjunta compania.
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
  Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
Muzeul Kitschului, Muzeul Simturilor dar si alte noi experiente pentru bucuresteni, la AFI Cotroceni
,,Din pacate, unele sectiuni ale expozitiei au fost interpretate intr-o maniera eronata si tocmai datorita faptului ca, pentru noi, experienta si siguranta clientilor in mall sunt prioritare, am decis sa retragem acele exponate care au starnit dezbateri” motiveaza managementul retragerea unor exponate.
Primele doua magazine pilot ProfiGo s-au deschis simultan in Timisoara. Noua extensie de brand combina functionalitatile magazinului de proximitate cu cele de convenience
  “In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
  Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
Unilever lanseaza Lifebuoy in Romania, cel mai vandut sapun antibacterian in aproximativ 40 de tari din lume.
  Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »