Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale
„Impreuna, ne vom concentra pe actiuni si proiecte comunicate intr-o maniera care sa ajute consumatorii sa faca alegeri financiare responsabile si constiente si sa inteleaga rolul companiei in societate.”, a declarat Nida Halit, Director Comunicare si Crisis Management, GMP&U.
„In momente ca acesta, solidaritatea devine o datorie morala. Ne vedem afectati, dar exista oameni care au pierdut mult mai mult, iar noi nu putem ramane indiferenti. Ne implicam cu toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a aduce alinare si sprijin acolo unde este nevoie," a declarat Calin Costinas, director general adjunct al magazinelor Profi.
„Cursul propus de NewTech Academy este exact ce-ti trebuie daca vrei sa inveti cum sa faci marketing digital eficient, intr-o industrie care evolueaza constant. Vei invata nu doar sa folosesti uneltele digitale, ci si cum sa gandesti strategic, sa intelegi comportamentul publicului tau si sa optimizezi campaniile pentru rezultate semnificative. ” a spus Ionut Munteanu, trainer NewTech Academy si fondator Web Digital...
Preturile pentru noul iPhone 16 incep de la 3.629 de lei (TVA inclus), in varianta achizitiei cu abonamentul Nelimitat 19 pe o perioada de minim 24 de luni, care are totul nelimitat national: net, minute si SMS-uri plus acces la roaming in SEE
Organizat in perioada septembrie 2024 - aprilie 2025, programul urmareste sa ofere participantilor ocazia de a practica o serie de sporturi nautice relaxante, de a afla informatii utile pentru a-si imbunatati stilul de viata si de a socializa intr-o comunitate cu valori similare.
Compania cauta solutii tehnologice, in special AI pentru a ajuta la rezolvarea problemelor parintilor de animale de companie, care sunt relevante, scalabile si durabile. PURINA a accelerat deja 33 de startup-uri si va accelera pana la 10 noi afaceri de ingrijire a animalelor de companie in 2025
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Timp de 40 de zile, intre 2 septembrie si 13 octombrie 2024, clientii sunt invitati sa experimenteze momente memorabile atat in magazine, cat si online.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: