Peste 8 din 10 români se așteaptă ca România să se confrunte în următoarele luni cu probleme economice. INSCOP Research.
  Remus Ștefureac – director INSCOP Research: ”Marea majoritate a populației (peste 85%) se așteaptă ca Romania să se confrunte cu probleme economice in următoarele luni. 
50.4% dintre români cred că alegerile prezidențiale din 2025 au fost organizate mai degrabă corect, iar 45.7% că au fost organizate mai degrabă incorect
  Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Contrastul intre păreri este puternic intre votanții cu studii superioare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă corect și votanții cu studii primare (75% cred că alegerile au fost organizate mai degrabă incorect), dar și intre locuitorii din București și urbanul mare (peste 60% cred că alegerile au fost organizate corect), respectiv locuitorii din mediul rural...
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).   
Românii petrec peste 2 ore la curățenia generală, iar 64% dintre ei încă folosesc mopul pentru igienizarea podelelor
  Primul studiu global Dyson dedicat curățeniei umede, realizat pe un eșantion de 23.311 respondenți din 28 de țări și regiuni, arată că, deși 93% dintre participanții la studiu au podele dure, doar 48% folosesc aparate de curățare umedă in locuințele lor.
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
  AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei. 
Eva Mendes s-a întors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
  ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn Popovics, Directorul de Marketing al HELL ENERGY Hungary Ltd.,deținătorul brandului pe piață
Olini lansează un produs cu efect anti-aging: uleiul de măsline bogat în polifenoli
  Extra virgin și cu un gust bogat este perfect pentru a fi utilizat in dieta pentru longevitate. Acest tip de ulei constituie baza dietei mediteraneene a persoanelor din așa numitele “zone albastre”, teritorii unde oamenii trăiesc mult și nu se imbolnăvesc des (ex: Sardinia – Italia, Ikaria – Grecia sau Peninsula Nicoya din Costa Rica).
Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil.  
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
  De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
 ,,Ar trebui clienții să plătească pentru pitch-uri?" Bogdan Branzas, Fondator, Branzas Design
  Bogdan Branzas, fondator Branzas Design ,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali.”
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »