Campania #MeToo, faza pe avocati. Hartuire sexuala la doua case de avocatura cu birouri in Romania
  Recent The Times scria ca firma Clifford Chance a anuntat inceputul unei a doua anchete a unor reclamatii de comportament sexual nepotrivit in care este implicat unul dintre partenerii sai, potrivit francizei locale a publicatiei The Times, detinuta in Romania de Legal Marketing
Investitie Pegas de 3 Milioane de euro in parteneriat cu BCR pentru bike sharing fara statii de parcare
  Sistemul de dockless bike sharing este o inovatie pe piata globala, unde a devenit rapid mijlocul de transport alternativ preferat datorita disponibilitatii si proximitatii bicicletelor pentru inchiriat, acesta fiind atuul principal pentru cresterea organica rapida a acestui serviciu,  Bucurestiul fiind in primele zece orase europene in care se lanseaza.
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
Beko vrea sa doneze 1 Milion de euro catre UNICEF pentru prevenirea obezitatii infantile
  Pentru fiecare postare #EatLikeAPro care apare pe Instagram sau pe Twitter, Beko va dona 1 euro catre UNICEF. Pana in acest moment,  initiativa s-a dovedit a fi un succes, cu peste 500.000 de euro care s-au strans in urma postarilor #EatLikeAPro din social media.
URSUS Retro cu Brand New. Agentia dezvolta ambalajele noului sortiment cu trasaturi retro.
  “Provocarea lansata agentiei a fost aceea de a crea un ambalaj cu trasaturi retro, care sa aminteasca de anii ‘90, dar in acelasi timp sa fie potrivit pentru zilele noastre si atragator pentru target. Ne-am dorit sa reinterpretam elementele vechi intr-un mod nou, ca si cum am relansa un ambalaj vechi de Ursus astazi” afirma Anca Calugaritoiu, Brand Manager URSUS.
Incasari cu bataie in milionul de dolari pe weekendul de lansare in Romania pentru Razbunatorii
 “Razbunatorii: Razboiul Infinitului” – povestea ce marcheaza 10 ani de Marvel – a inregistrat incasari record si in Romania, in weekendul de lansare: aproape 3,162,752 RON (peste 819,450 dolari)
Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
  La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de acestea.
Stefanel a lansat la Bucuresti noua colectie de primavara - vara 2018, cu vechi prieteni ai marcii
  La eveniment au participat vechi prieteni precum Andreea Berecleanu, Andreea Esca, Catalina Grama, Anca Serea, Diana Dumitrescu, Xonia, Sasha Borona, Adina Halas, Diana Bart, Anca Dumitrescu, Geanina Corondan, Catinca Roman, Oana Roman, Andreea Perju, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Andra Dobre, Tily Niculae, Livia Graur, Irina Markovits, Domnica Magescu si altii
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »