Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs "Mesajul meu antidrog" cu tema #POTALTFEL!
Ajunsa la  e ditia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d e   Agentia Nationala Antidrog (ANA)  este unul dintre proiectele de succes de prevenire a consumului de droguri in randul populatiei scolare din invatamantul gimnazial si liceal din toate judetele tarii si din Bucuresti si se desfasoara anual, inca de la infiintarea ANA.
WORLD CLASS incureajaza #BeHealthy, cu o noua strategie de comunicare de marketing Perceptum
  „Strategia World Class in Romania ramane, pe langa furnizarea de servicii de inalta calitate in locatii accesibile si experti in sanatate si fitness, deschiderea de noi cluburi in apropierea casei sau locului de munca al romanilor, pentru a face sportul si miscarea parte a stilului lor de viata” afirma Raluca Ghilea, Managing Partner si fondator al agentiei Perceptum.
Romanii pot vota sportivii care ne-au unit prin sport timp de 100 de ani. Marea Unificare Sportiva
  Lansat de Fundatia Alexandrion, campania CSR Marea Unificare Sportiva ( mareaunificaresportiva.ro)  si-a propus sa aduca recunoastere marilor legende sportive ale Romaniei de ieri si de azi
Doi luptatori UFC se bat la birou in campania liniei vestimentare Flex Collection de la Van Heusen
 Doi luptatori din Ultimate Fighting Championship (UFC), TJ Dillashaw si Stephen Thompson, au trasformat un birou in ring de bataie, intr-un spot ce promoveaza noua colectie vestimentara pentru barbati Flex Collection de la Van Heusen.
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
  Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Video .Calif, luat la ro(a)st in scop caritabil de comedianti. Provoaca si alte branduri sa faca la fel.
Intregul eveniment „Roast-ul lui .Calif” a avut la baza un scop caritabil: sustinerea financiara a proiectelor desfasurate de fundatia „Autism Curtea de Arges - NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuita, dar cei prezenti au fost incurajati sa faca o donatie, fie pe loc, fie online.
Horia Tecau joaca in echipa de comunicare cu McCann PR
  Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Campania globala de brand EY, premiata de Marketing Society UK
In cadrul intrecerii, EY a avut o competitie puternica din partea altor branduri de renume, printre care Thomson Reuters, HSBC, Centrica, BT Sport Business si Thinkbox.
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
  In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
PR, CSR
Institutul National al Patrimoniului promoveaza patrimoniul cultural al Romaniei in campania Cronicari Digitali, cu Zaga Brand
  Inedita campanie Cronicari Digitali stimuleaza tinerii sa se implice direct in misiunea de a transporta mostenirea trecutului in viitor si ajuta la promovarea identitatii culturale, pe retelele de socializare sau pe bloguri.
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »