HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
  Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
  Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
Dyson promite coafuri revoluționare cu noul Airwrap Co-anda 2x, dotat cu un motor pentru îngrijirea părului de 9 ori mai rapid decât unul de Formula 1
  „Dyson a dezvoltat un nou motor pentru Airwrap2x™, care atinge 150.000 rotații pe minut, oferind o presiune de aer dublă, uscare mai rapidă și mai puține daune provocate de căldură. Presiunea ridicată permite obținerea unor bucle mai rezistente sau a unui păr mai drept.” spune James Dyson, fondator și inginer-șef.
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea romanească”.  
Pandantive din aur în campania aniversară „Peștișorul de Aur” Möller’s 170 de ani
  Orice persoană care achiziționează cutiile de peștișori Möller’s  cu ambalaj aniversar poate caștiga unul dintre cele 170 de pandantive din aur sub formă de peștișori, customizate de către STIL Diamonds, Furnizor al Casei Regale a Romaniei.
De Ziua Dunării, tinerii din Patrula Zero Plastic reiau lupta cu plasticul în Delta Dunării și Brașov
  „Patrula Zero Plastic" este un proiect de referință in educația de mediu din Romania, dezvoltat de WWF-Romania (Fondul Mondial pentru Natură) cu sprijinul Lidl Romania. 
Brandul românesc numărul 1 în categoria vopsea pentru păr, LONCOLOR relansează gama de vopsea semipermanentă LONCOLOR Trendy Colors
  Brandul LONCOLOR este numărul 1 in categoria de vopsea de par din punct de vedere al bucăţilor vandute, in  perioada mai 2024 – aprilie 2025 (perioade cumulate), Total Romania Retail, avand o cotă de piaţă in bucăţi vandute de 33,1%, conform calcului realizat pe baza datelor companiei de cercetare Nielsen.
70% dintre români consideră că berea face parte din experiența fotbalului. Reveal Marketing Research
  In opinia respondenților la cercetarea initiata la solicitarea Centrului de Studii despre Bere impreuna cu Reveal Marketing Research, berea incurajează interacțiunea și buna dispoziție, fie că este vorba de partide internaționale de fotbal sau de confruntări locale urmărite in compania prietenilor.
Dyson lansează Car+Boat: Cel mai puternic aspirator de mână
  „Am redefinit ce poate face un aspirator de mană,” a declarat Asaph Ooi, inginer Dyson. „Dyson Car+Boat oferă tipul de putere, filtrare și ușurință in utilizare pe care clienții noștri le așteaptă, făcandu-l partenerul ideal pentru curățarea oricărei suprafețe, de acasă sau din vehicule, cum ar fi mașina sau o ambarcațiune .”
MICII SPORTIVI NU FAC RECLAME LA JOCURI DE NOROC. ȘI ASTA ÎI FACE MARI.
  Mesajul campaniei ,,Fara Vedete” de la Salvați Copiii Romania trage un semnal de alarma pe care mai marii vremelnici din fruntea țării, in viteza gasirii solutiilor de conducere interimara, par sa nu vadă una dintre cele mai mari patologii din societate. Jocurile de noroc.
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »