DENT ESTET lanseaza noile abonamente Smart Choice, in parteneriat cu MedLife, prin care abonatii pot economisi pana la 10.000 lei/ an
  Adresate adultilor, copiilor si adolescentilor, abonamentele Smart Choice by DENT ESTET ofera pacientilor acces facil la servicii integrate de ingrijire orala si la o echipa de experti in toate ramurile stomatologiei si sunt disponibile pe website-urile  www.dentestet.ro   si medlife.ro
 9 din 10 romani considera ca muzica le poate influenta starea de spirit si comportamentul in locatii publice. Studiu Reveal Marketing Research.
  83% dintre romani declara ca le place muzica in general, in special tinerilor intre 18-24 ani (91%), iar daca ne raportam la rutina zilnica, 87% dintre acestia asculta muzica mai mult de 30 de minute pe zi.
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
  X-MAS Gala ( www.xmasgala.ro  ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață și vine in intampinarea companiilor cu o soluție completă pentru a oferi echipelor lor o experiență grandioasă de sfarșit de an.
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
  Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca in case sustenabile si eficiente energetic, care sa fie prietenoase cu mediul si sa ii ajute sa economiseasca pe termen lung...
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
  Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
Concurenta acerba pe piata cazinourilor online. EGT a devenit Amusnet Interactive si este prezenta in peste 90 de tari, inclusiv in Romania.
  In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
Care-i filmul tau? WOPA semneaza campania de lansare pentru aplicatia SAMEDAY App
  SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
Investitie de 52 de milioane de euro, complexul Stejarii Collection, de la Tiriac Imobiliare, a fost inaugurat pentru noii chiriasi la standardele rezidentiale de lux
  “Din orice camera ar privi, rezidentii Stejarii Collection au acces la natura, la padure si la toate beneficiile pe care aceasta le ofera. Monitorizam permanent calitatea aerului, inregistrand procente in medie cu 30% mai calitative decat cele din centrul Bucurestiului,” a adaugat Razvan Enache.
Produsele si solutiile ecologice sau ”verzi” sunt aspirationale pentru 7 din 10 romani. Studiu Reveal Marketing Research.
  Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor sustenabile.
Cerere in crestere pe piata de cafea gata preparata. HELL ICE COFFEE a mai lansat doua: Choco Latte si Black Coffee.
  Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania :   ”Avand in vedere crestrerea anuala a gamei de cafea gata preparata HELL ICE COFFEE atat pe piata locala, cat si pe cea internationala (in Romania brandul a crescut cu ~47% din punct de vedere al volumului vandut in 2022 si are o cota de piata de peste 30%), dar si noutatea pe care o reprezinta aceste noi arome, ne asteptam ca lansarea lor sa aiba un succes...
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »