Publicitarii de la Wieden+Kennedy Sao Paulo l-au facut pe Trump sa cante intr-un video interactiv. Revista adplayers, pe Klaus Iohannis.
 Publicitarii agentiei WIEDEN+KENNEDY (W+K) Sao Paolo l-au facut pe Donald Trump, dar si alte personalitati din lume, sa cante, intr-un video interactiv pentru promovarea trupei ALDO The Band.
Orange sprijina terapia cu animale. Premiera la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala
 Acesta este unul din cele 18 ateliere realizate prin proiectul „Doctor cu 4 labute” finantat in cadrul concursului „Sustine un ONG!” editia 2017, prin intermediul caruia Fundatia Orange ofera fonduri pentru proiecte coordonate de angajati ai Orange Romania
Beko si Jucatorii FC Barcelona isi invita fanii din Romania sa castige 4 bilete la meci cu "Locuri de Joaca"
 Parte din campania Beko - FCB ”Partener oficial al jocului”, concursul pune la bataie premii in cadrul initiativei „Locuri de joaca” alaturi de jucatorii FC Barcelona ce rememoreaza locurile unde au jucat prima data fotbal in copilarie
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
  Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Proiect digital cu vestimentatia a zece profesioniste din industrii diferite a atras peste 10.000 de aprecieri si peste 30% trafic in magazin
Performanta #AnswearTopLadies a fost adusa de zece profesioniste din industrii diferite participante in proiect : Raluca Mateiu (CEO Internet Corp), Roxana Magopet (FAN Courier), Irina Alexandru (Fitbit), Nicoleta Schroeder (UBER Romania), Carmen Punga (Google), Georgiana Gheorghe (Sephora), Vicki Nicola (My Media / The Group), Raluca Alexandrescu (Mega Image), Anabela Luca (adLemonade) si Nicoleta Deliu (BCR).
49,5% in piata de refinish auto, Policolor devine unic importator Glasurit, premium brand BASF Coatings.
 Policolor a comercializat la sfarsitul anului 2016 un volum de aproximativ 643 tone, reprezentand circa 49,5% din piata, evaluata la 21,4 milioane de euro si un volum de 1,3 mii tone.
Telekom comanda case inteligente prin Internet. Vizionare la Baneasa Shopping City.
 Casa demonstrativa Vivid cu solutia Smart Home de la Telekom este amplasata in parcarea complexului comercial Baneasa Shopping City si prezinta o solutie completa Smart Home de la Telekom Romania, ce ofera un ecosistem complet pentru monitorizarea si controlul inclusiv de la distanta al locuintei, precum si servicii de Internet TV si conectivitate;
Irina-Margareta Nistor invata copiii de la HOSPICE Casa Sperantei sa fie Doctori in Optimism
In rolul Decanului, celebrul critic de film a deschis alaturi de copii  „Academia de Optimism“, o platforma de e-learning si de strangere de fonduri ( academiadeoptimism.ro ) . 
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
  Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »