Concurs cu sponsorizarea a 10 CV-uri eJobs cu cate 1.000 de euro . Vodafone lanseaza platforma jobseekers.connected pentru cei ce cauta un job.
  Compania vine in sprijinul celor interesati cu orientare si ghidare profesionala prin Future Jobs Finder  si acces gratuit la peste 650 de cursuri online pe platforma Udemy, la care adauga si 2 luni de gratuitate urmate de o reducere de 10% la abonamentele de servicii medicale pentru adulti si copii oferite de reteaua Regina Maria, prin programul de loialitate Vodafone Club
Noua campanie „Creditul Indepedentei” pentru First Bank este semnata de Cheil | Centrade
  „Suntem foarte incantati de primul film SF din seria First Bank Studio. Este primul realizat in intregime in CGI si cred ca echipa de la Cyclops Film si Static VFX a facut o treaba foarte buna. „Creditul Independentei” vine cu atat de multe avantaje extraterestre, incat e atractiv chiar si pentru alte civilizatii,” completeaza Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
  „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
August. Cea mai dificila luna pentru salvatorii montani. Salvamont Romania lanseaza impreuna cu Vodafone o noua versiune a aplicatiei de mobil
Asociatia Nationala a Salvatorilor Montani din Romania (Salvamont Romania), unicul serviciu de salvare montana din tara noastra, marcheaza 52 ani de activitate sub denumirea Salvamont si 117 ani de la atestarea primelor structuri organizate de salvare montana.
Asociatia Bookland si partenerii continua sa renoveze scolile din mediul rural, unde invata peste 1.8 milioane copii
  Jumatate dintre profesorii din mediul rural considera ca elevii lor au pierdut pana la 45% din materie si ca notele la invatatura au scazut dramatic. Totodata, inchiderea scolilor a afectat accesul elevilor la mesele oferite in cadrul scolii, precum si accesul la serviciile medicale si sociale de baza. S-a vorbit mult si inutil despre invatamantul online in conditiile in care in mediul rural 1 din 3 localitati nu are internet (sau are...
Birra Moretti® se alatura festivalului Electric Castle cu EC_Special 2021
  ,,Acest parteneriat ne ofera oportunitatea de a aduce la viata aceasta bucurie pentru consumatorii din Romania, aducandu-le o mica parte din Italia, ca parte a experientei unice pe care Electric Castle o ofera. Speram ca veti fi acolo si ne veti vizita, pur si simplu pentru a va relaxa si pentru a va bucura de viata...in stilul autentic italian!” Sharon Annette, Director de Marketing in cadrul HEINEKEN Romania.
Telekom Romania digitalizeaza toate procesele pe care clientii le pot realiza pe website-ul companiei
  Cei interesati se pot porta in reteaua Telekom Romania 100% digital, indiferent daca detin o cartela sau un abonament mobil. Procesul se realizeaza in trei pasi simpli si dureaza in medie cinci minute, iar clientii au la dispozitie doua optiuni: portare la un abonament din portofoliul Telekom Romania sau portare impreuna cu achizitionarea unui smartphone din oferta disponibila online.
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
  In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
8 din 10 romani asociaza inovatia si modernitatea cu ideea de siguranta, iar 9 din 10 cred ca inovatia le usureaza viata
  Inovatia usureaza viata romanilor (93%) si ii ajuta sa se simta in siguranta (84%). Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani cred ca inovatia are un rol important in protejarea mediului inconjurator (88%) si contribuie, de asemenea, la un trai mai sanatos (81%). Un numar de 7 din 10 romani ar avea incredere in cel mai inovator si sustenabil material de zidarie.
HEINEKEN Romania lanseaza, pe piata locala, noul sortiment Ciuc Radler fara alcool - Visina si Lamaie
  La 9 ani de la lansarea pe piata din Romania, Ciuc® Radler continua cu lansarea sortimentului Visina si Lamaie, fara alcool. Pana in 2023, compania se va asigura ca doua optiuni fara alcool sunt disponibile pe majoritatea pietelor sale. In Romania, portofoliul HEINEKEN cuprinde in acest moment 7 optiuni fara alcool: Heineken® 0.0, Birra Moretti® 0.0, Golden Brau® 0.0, si 4 sortimente Ciuc Radler® cu 0 alcool.
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »