Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
  „O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune  Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
1 Milion de euro pentru "Natie prin Educatie". Dana Razboiu spune de unde vine si unde merge proiectul.
Pe 24 si 25 martie, vor fi premiate 4 dintre cele mai bune echipe, care vor fi desemnate sa participe la Campionatul Mondial de robotica din Detroit, SUA.
Transmisie Live si peste 17.000 de vizualizari in total pentru Conferinta "Educatia incepe in uterul mamei"
Organizata de Social Moms, conferinta a tratat cum impacteaza  nutritia si emotiile mamei din perioada sarcina,  sanatatea viitorului copil 
Canadian Down Syndrome Society inlocuieste parerile de rau ("Sorry") la nasterea unui copil cu Sindrom Down, cu Felicitari ("Congratulations")!
De Ziua Mondiala a Sindromului Down, 21 Martie,  Asociatia Down Bucuresti organizeaza manifestari si in Capitala.
Cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc lucreaza cu agentia fondata de Lucian Georgescu. Simultan, dupa branding - Lactate SIM, a ales GAV.
  Agentia de publicitate fondata de Lucian Georgescu semneaza noua pozitionare si identitate de brand SIM si lanseaza prima campanie a producatorului de lactate Simultan, cel mai mare procesator de lapte cu capital romanesc.
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
2000 de euro pentru "Think about the box". Concurs de design si productie de ambalaj Pack Romania.
Dotata cu un premiu de 2000 de euro, concursul „Think about the box” organizat de Pack Romania se desfasoara intre 6 martie si 25 aprilie 2018 si va avea doua etape.
Ziua Familiei la SKODA din Romania, in primele 5 cele mai bune proiecte ale marcii in lume
  Nominalizat pe lista scurta a celor mai bune proiecte de anul trecut din intreaga retea, „Ziua Familiei la ŠKODA” sta alaturi de „Meet and Win Tour” (Austria), “KAROQ Pre-launch tour” (Italia) – campania castigatoare, “Follow KODIAQ” (Rusia) si KARAVANAQ (Spania).
BRD FIRST Tech Challenge Romania se incheie la Bucuresti, cu cel mai mare numar de participanti in competitia lansata de Natie prin Educatie
P e 10 si 11 martie, la Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea IMST, de la ora 14:00, are loc ultima etapa regionala a celei mai mari competitii de robotica pentru licee din Romania, adusa si implementata la nivel national de Asociatia „Natie Prin Educatie”, fondata de Dana Razboiu.
Rebranding Nokian Tyres pentru strategia de crestere a unui business de 1,6 Miliarde de euro
  Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume. 
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »