Andreas Elsner, Telekom Romania: ,,Majoritatea clientilor vor sa aiba toate serviciile intr-un singur pachet: Telefonie mobila, Internet Fix si TV"
Telekom Romania lanseaza noua oferta comerciala cu promisiunea „Totul pentru mai putin”, dedicata Sarbatorilor Pascale, si le aduce clientilor rezidentiali Pachetul Telekom Complet - mobil cu Net Nelimitat 4G, Internet fix de mare viteza si televiziune, cu HBO si HBO GO incluse pana la finalul anului, la doar 15 euro / luna. 
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
  Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina  consuma-responsabil.ro/suntem-multi,  avandu-l ca ambasador pe Mirel Radoi, Selectionerul echipei de fotbal Romania U21
Mobilizare fara precedent in presa cu microfoane in campania Crucii Rosii - Doneaza Sange Constant
In prima luna de la lansare, Campania “Doneaza Sange Constant”, initiata de Crucea Rosie Romana, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala „Prof. Dr. C. T. Nicolau“, McCann Worldgroup Romania, McCann PR si UM Romania, a convins jurnalistii mai multor televiziuni importante, posturi de radio si publicatii online sa isi doneze simbolic microfoanele, pentru a atrage atentia ca nevoia de sange in tara...
Cambridge Assessment English a desemnat Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare Bucuresti cel mai bun centru de pregatire la categoria pas-cu-pas
In 2018 Cambridge Assessment English a lansat in premiera in Romania Preparation Centre Awards pentru a recompensa cele mai bune centre de pregatire pentru examene. Din cele 73 de scoli din cursa pentru a doua editie a Preparation Centre Awards din Romania, Centrul Cultural de Limba Engleza Shakespeare din Bucuresti a fost desemnat „cel mai bun centru de pregatire“ la categoria ‘abordare pas-cu-pas’. 
PR
Leroy Merlin sustine Festivalul Oualor de Paste si constructia primului teatru din bani privati
  Suma necesara realizarii constructiei teatrului este de 1,5 milioane de euro, iar campania de strangere de fonduri debuteaza cu implicarea a 16 personalitati din sport, muzica, teatru si alte industrii creative, care vor picta cate un ou cu inaltimea de 2m., diametru de 1.65m., construit din poliester armat si fibra de sticla.  
Cu "Cartile pe Spate". Campania inedita de promovare a lecturii "Cartile pe Fata" continua pe carti de vizita
  „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”, spune Victor Miron, initiatorul campaniei.
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul precedent. 
Numarul 1 Subway Romania pe Bucuresti - Ilfov, premiat in Dallas, SUA
  Rumen Radev, Subway Romania Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov este unul dintre cei 35 de agenti de dezvoltare din intreaga lume premiati   pentru realizarile lor remarcabile la conferinta anuala de Leadership ce a avut loc in Dallas.
Noua serie Huawei P30, disponibila cu precomanda la Vodafone Romania. Huawei Watch GT gratuit la precomanda.
 Un nou varf al fotografiei cu smartphone-ul, clientii care inregistreaza o precomanda pana pe 2 aprilie primesc gratuit un Huawei Watch GT, dar si un incarcator wireless si garantie extinsa cu 90 de zile.
Unul dintre cei mari sportivi ai lumii si printre cei mai valorosi ambasadori de brand ai Romaniei, Ilie Nastase deschide lista UNPR la europarlamentare
  Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului 
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »