Media Telekom joaca in echipa cu Media Investment. Surse adplayers.
Conform unor surse adplayers apropiate licitatiei, in urma concursului de selectie pentru alegerea furnizorilor de servicii pentru promovarea Telekom Romania, Media Investment a castigat pentru inca trei ani administrarea serviciilor de media ale operatorului de telefonie mobila si servicii de transfer de date
Telekom a decis cine a castigat trei ani Magenta! Surse adplayers.
Dupa un concurs care a tinut in corzi trei mari jucatori ai pietei de comunicare nu doar din romania ci si internationali, Telekom a decis cine a castigat viitorii trei ani Magenta! 
Cati bani si pe ce-i cheltuie romanii de Dragobete? Sondaj Provident
Cei mai multi romani aloca intre 51 si 100 de lei – 35%, iar darurile intre 101 si 200 de lei sunt preferate de peste un sfert dintre acestia. Aproximativ 8% dintre respondenti vor da cadouri de peste 301 lei.
Telekom neincheiat: "Procesul de selectie pentru agentia de media este inca in desfasurare si nu a fost luata o decizie". Cine va cumpara media de Martisor?
  „Actualul contract incheiat intre Telekom Romania si Media Investment pentru servicii de media expira la sfarsitul lunii februarie 2018." au mai precizat reprezentantii de relatii publice, care nu prezizeaza insa cine se va ocupa de operatiunle de planificare si achizitie in media a serviciilor de promovare ale Clientului
Anuntul catre furnizorii de media Telekom, in posesia adplayers. Telekom ar putea pierde toate rezervarile de spatiu TV, Presa Scrisa, Radio, OOH, Internet.
Potrivit  mai multor voci care asigurau spatiu media companiei de telefonie si servicii de transfer de date prin actuala agentie de media care administreaza contul, in lipsa unei comunicari privind entitatile care se vor ocupa de administrarea spatiilor in media, Telekom ar putea pierde toate rezervarile de spatiu in media TV, Presa Scrisa, Radio, Outdoor si Internet in baza negocierilor Media Investment (The Group), chiar daca acestea...
Bomba in publicitate: Telekom, fara agentie de la 1 Martie. Media Investment si-a anuntat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie
  Potrivit unor surse din piata, agentia de media se delimiteaza de comenzile si angajamentele de la 1 Martie in „Perioada Tranzitorie”
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro.  In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener Principal, continuand sa fie Partener Oficial pentru antrenamentele clubului FC Barcelona. 
800 elevi cu deficiente de auz sau vorbire au intrat pe platforma Logopedia. Din 2018, va fi larg accesibila.
  Lansata de Salvati Copiii si Fundatia Orange, Logopedia pune la dispozitia specialistilor care lucreaza cu copii cu deficiente de auz si de vorbire 11 jocuri educationale dar si un ghid de bune practici, in care sunt incluse o serie de metode si instrumente digitale de lucru.
Locul I la FTC Rusia Open pentru echipa de robotica AutoVortex Romania. Calificati la Campionatul Mondial de Robotica din SUA
  „A fost un concurs infernal de greu si de intens, dar foarte bine organizat si foarte corect punctat”, spune Victor, fiul cel mare al Danei Razboiu, un impatimit al roboticii, cu multe premii internationale de robotica la activ.
Start in etapa a doua a competitiei de arhitectura premiata cu 15.000 EUR. Imagine Dumbrava Vlasiei
 Premiul, in valoare de 15.000 de euro, este unul dintre cele mai importante acordate vreodata in Romania in cadrul unui concurs de arhitectura, spune Horia Balan, Project Director Dumbrava Vlasiei, despre cea de-a doua etapa a concursului Imagine Dumbrava Vlasiei care deschide inscrierile proiectelor de arhitectura pe site-ul imagine.dumbravavlasiei.ro
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »