Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
"Au gresit MAJOR ca au scris tot mesajul cu MAJUSCULE, bietii incepatori". Senior de creatie despre NOUL TU, Kaufland
NOUL TU TRAIESTE FRESH. NOUL TU PUNE BUNATATE IN MANCARE. Campanie Kaufland prinsa cu prea multe majuscule.
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
PR
ARRP Invitata cu drepturi depline in International Communication Consultancy Organization (ICCO)
 International Communication Consultancy Organization (ICCO) a invitat oficial Asociatia Romana de Relatii Publice (ARRP) sa adere cu drepturi depline la platforma globala,
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Rebranding Zenith. Reteaua de media lanseaza la nivel global o noua identitate si viziune de brand
Zenith s-a alaturat de la inceputul anului 2017 si in Romania grupului Publicis One, structura din care mai fac parte Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGroup The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog si Publicis Events
170.000 de romani au contactat Internet_HIV in doar o saptamana. ARAS vrea mai multe controale.
 Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv. 
Victor Dobre, Dan Petre si Oana Bulexa, despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
 Victor Dobre (Director Executiv IAA Romania si Membru Board al Consiliului Roman pentru Publicitate), Dan Petre (Managing Partener la D&D Research si conf. univ. dr. SNSPA) si Oana Bulexa (Managing Director The Practice) vorbesc joi seara despre Etica si Legislatie in MarComm la IAA Young Professionals
Programele reality TV inspira publicitatea din retail. Creatie irlandeza Chemistry pentru Lidl, TrolleyCam
 Cu strategie si creatie semnata de agentia Chemistry Irlanda, cea mai recenta campanie a lantului de magazine este inspirata de popularitatea programelor de tip Reality TV.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »