Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
Cu colegul de birou la Altar. 1 din 4 romani a avut o relatie serioasa la birou.
 Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Accent pe Social Media. Dupa facebook, linkedin si youtube, CEZ Romania pe Twitter si Instagram
Prezent deja de mai bine de un an pe Facebook, Youtube si Linkedin, incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale inclusiv pe Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania),
Ursii orfani pot creste mari. Campanie de strangere de fonduri pentru singurul orfelinat din Europa
 Ca urmare a lipsei fondurilor necesare pentru ca Centrul de Reabilitare a Ursilor Orfani sa isi continue activitatea, preferat de animale intrucat nu exista exploatari forestiere, ori activitate umana, WWF, organizatie ce sustine conservarea naturii, a lansat campania de strangere de fonduri Nepregatitii
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
CFR indragostite. 50% reducere de Dragobete si Valentine''s day pentru doi.
 Societatea publica de transport ofera 50% reducere de Dragobete si Valentine’s day, pentru doi.
Sambata de protest impotriva OUG 13. Creativ popor. 13 ti-e cu ghinion.
Conducatorii au de ce sa se teama la adoptarea viitoarelor ordonante de urgenta. Creativitatea romanilor trimite la vorbe din popor. Si nu sunt putine. 
Protestatarii din Piata Victoriei inspira mesaje de brand. eJobs cauta romani implicati si liberi.
  Imaginea creditata  Vlad Chirea de la Libertatea, brand de media din portofoliul Ringier Romania, este insotita de un mesaj de brand, parte dintr-o campanie mai ampla a platformei online de recrutare.
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »