Cinema City a deschis peste 230 sali de cinema in toata tara din 11 septembrie
  Mooky Greindinger, CEO - ul Cineworld Group: ,,Pentru ca stim cat de dor v-a fost sa mergeti la film, avem deja confirmata o lista cu titluri remarcabile, care vor avea premiera in saptamanile viitoare: TENET, After We Collided, The New Mutants, Mulan, Wonder Woman 1984, Black Widow, BOND No Time to Die, Soul, DUNE si multe altele”
Cyberbullying online, in crestere. Telekom Romania si Asociatia Telefonul Copilului atrag atentia asupra pericolelor la care sunt expusi copiii pe Internet.
  Cu sustinere financiara si logistica din partea Telekom Romania, Asociatia Telefonul Copilului pune la dispozitia copiilor trei instrumente gratuite prin care pot solicita sprijin in situatia in care sunt victime ale abuzului, indiferent de forma pe care acesta o imbraca: prima aplicatie mobila prin care se ofera acces la servicii de consiliere adolescentilor si tinerilor, direct de pe telefonul mobil, Happygraff, platforma educationala...
Spotul Ursus Cooler “Pisicaine” nu se va mai difuza. Reclama se opreste in mediul audiovizual.
  Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata la Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) se opreste, este asigurat de catre RAC unul dintre petitionarii care au reclamat campania.
Telekom Romania lanseaza o noua initiativa pentru educatie, in parteneriat cu SuperTeach
  Parteneriatul conecteaza educatia la tehnologie, prin crearea unei platforme digitale in care profesorii vor avea acces la cele mai valoroase resurse educationale ale momentului: webinarii ?i workshop-uri, cursuri ?i conferinte online ?i traininguri pe diverse teme de interes, dedicate dezvoltarii lor profesionale.
WOPA si Floriol incep o relatie in registru emotional
,,Se stie, chiar daca nu se vorbeste despre asta, ca in agentiile de publicitate si mai ales in departamentele de creatie oamenii sunt destul de “emotional”. Noi consideram ca asta e un lucru bun mai ales cand ai de rezolvat o tema destul de grea: Cum gasesti o noua definire a gatitului pentru Floriol? Se pare ca raspunsul nostru la intrebare a convins si castigat pitchul pentru comunicarea digitala a Floriol.” motiveaza...
Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume afectata de criza COVID-19
Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
  Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei Salvati Copiii Romania, de combatere a mortalitatii infantile prin programe complexe de educare a tinerelor mame.
Pe fondul mentinerii restrictiilor in spatiile din restaurante, Starbucks continua cu o noua locatie stradala. Piata Universitatii din Bucuresti
  Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume si lider in domeniul inovarii si al satisfactiei clientilor, a deschis o noua cafenea stradala in vecinatatea Palatului Sutu - Muzeul Municipiului Bucuresti.
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet - „Mai deschisi ca niciodata” (Open Like Never Before)
Prima lansare de beauty din offline in online. Johnson&Johnson si Ogilvy Romania au lansat digital noua gama Neutrogena
  „Aveam acest eveniment pe agenda de foarte multa vreme, gandit si planificat fara niciun virus pe langa noi. Dar, pentru ca adaptarea este singura arma la indemana, am ales sa punem in prim plan siguranta si am rescris un eveniment glossy intr-un context digital ”  spun reprezentantii Ogilvy Romania, despre pregatirea evenimentuluide lanzare online, din offline.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »