Primul spatiu verde cu banci solare si wifi gratuit, amenajat in Gradina Botanica din Bucuresti de catre Fundatia Telekom Romania
  Aleea Magnoliilor, o zona in Gradina Botanica Bucuresti unde natura si tehnologia se intalnesc, pune la dispozitia vizitatorilor nu doar exponate botanice, ci si doua banci cu panouri solare ce permit incarcarea telefoanelor prin porturi USB si contact, precum si acces gratuit la internet prin wifi, fiind primele de acest fel instalate intr-un spatiu verde in Romania.
Micul Bricoleur in atelier itinerant. Luna Copiilor in ateliere creative in reteaua Leroy Merlin
  „Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy, CEO LEROY MERLIN Romania
Un altfel de teambuilding. PROFI aduna deseuri.
  Inspirati de Ziua mondiala a Mediului - care tocmai fusese sarbatorita, angajatii PROFI au plecat la padure sa respire aer curat dar, si mai important, s-au hotarat sa ajunga acolo pentru a-i reda padurii frumusetea naturala, eliberand-o de gunoaiele si de resturile de la picnic pe care, peste an, vizitatori nepasatori au uitat sa le mai ia cu ei, la plecare.
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a fost dezvoltata de catre agentia de comunicare Porter Novelli.
Policolor in campanie cu noul spot CasaBella. Media, la Zenith.
 Sub sloganul,  „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
O agentie din Romania semneaza campania globala dedicata zilei internationale a iubitorilor de biciclete din intreaga lume. Hogarth Romania (WPP)
  In Bucuresti, evenimentul principal care sustine comunicarea acestei miscari va avea loc duminica, 9 iunie, la Roaba de Cultura din parcul Herastrau.
Dupa o licitatie la sfarsitul anului 2018, Biofarm in trei campanii de comunicare integrata cu McCann PR
  Cu o colaborare inceputa in urma unei licitatii de la sfarsitul anului 2018, parteneriatul cu Biofarm vizeza campanii de comunicare integrata pentru marcile Triferment, Carbocit, Devaricid.
Fun culinar in cadrul ApropoTV. Selgros si Andi Moisescu lanseaza campania Fast & Fresh
  Rezultatele „lectiilor” primite de Andi Moisescu se vad in fiecare duminica, de la 13:05 si in reluare dupa miezul noptii pe ProTV, dar si online, pe conturile de social media ale ApropoTV, Bucatarium si Selgros.
Alegerea Japoneza: ,,La Toyota, toti colegii, indiferent de departament, ajuta la recrutare''. Simona Preda, numarul 1 in Resurse Umane la Toyota Romania
„Valoarea unei companii consta, in primul rand, in valoarea oamenilor si de-abia dupa aceea in alte tipuri de active” este de parere numarul 1 din departamentul de resurse umane de la Toyota Romania, Simona Preda, Senior HR al companiei locale. „Sigur, simplificand lucrurile, in locul fiecarui angajat care pleaca poate veni altul, dar valoarea lui nu este aceeasi. Și am vazut cazuri nefericite in care, dupa plecarea...
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
  Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la 7,8%
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »