1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
  Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
  In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Peste 1,5 milioane de accesari in aproape doua luni. Copacul Magenta, scuturat de premii prin MyAccount
 
De la benzi desenate in 1939, la imperiul Batman de 27 de miliarde de dolari
  Evaluata la peste 27 de miliarde de dolari, Batman, una dintre cele mai importante francize din lume, inregistreaza, pe langa incasarile de 7 miliarde de dolari generate de filmele din seria Batman, importante vanzari din produsele adiacente din cadrul francizei.
“Povestea nespusa a unui Selfie”. Campanie Dove de constientizare a presiunii social media asupra increderii in sine in randul adolescentelor
  11 ani este varsta de la care fetele din Romania incep sa foloseasca filtre si programe de editare ale pozelor pentru postarile pe care le fac in social media, iar 74% dintre fetele cu incredere de sine scazuta folosesc aplicatii de editare foto pentru a schimba felul in care arata in poze
Ianis Hagi joaca pentru Lay's de la PepsiCo alaturi de Lionel Messi (FC Barcelona) si Paul Pogba (Manchester United)
  Desi nu a filmat pe acelasi platou cu cei doi, integrarea lui Ianis Hagi in reclama s-a facut cu sprijinul echipei PepsiCo din Romania. Prezenta internationalului roman in noua reclama a fost remarcata si de publicatia britanica Daily Record, care considera ca arata statutul pe care Ianis il are in Romania.
Noua campanie Heineken®  „WE’LL MEET AGAIN’” celebreaza rabdarea si creativitatea celor care s-au adaptat contextului generat de pandemie
  Video-ul manifesto WE’LL MEET AGAIN, disponibil pe canalul oficial de YouTube, se lanseaza exact la un an de la campania Heineken® #SocialiseResponsibly, ODE TO CLOSE, prima dintr-o serie menita sa sprijine consumatorii in timpul pandemiei.
Coca-Cola lanseaza noul design pentru Coca-Cola, Coca-Cola Zero Zahar, reunite sub strategia “One Brand”
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum discul rosu, pentru a sublinia, intr-un mod unitar la nivel global, elementele emblematice ale brandului.
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
  Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
  Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare (pasaportul, carnetul de conducere etc.) pentru a le incarca in platforma, iar ulterior, persoana care se inregistreaza va primi pe...
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »