84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
  Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
Explozie de culoare pentru copii, în noua campanie ,,Profi, Miraculous®", cu jucăriile de pluș Kwami
  Jucăriile de pluș Kwami iși așteaptă copiii la Profi, in perioada  20 august - 11 noiembrie.
Piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu 5,7% anual, între 2024 și 2030. Hell vine cu alternative fără alcool la cocktailurile clasice
  Potrivit unul alt studiu, realizat de Grand View Research (Ready To Drink Mocktails Market Summary), se anticipează că piața băuturilor fără alcool din Europa va crește cu o rată anuală de 5,7% intre 2024 și 2030.
55% dintre români consumă înghețată pentru răsfăț
  In ceea ce privește locurile „preferate" pentru a consuma inghețata, romanii au menționat in primul rand parcul, intr-o zi de vară (57%), urmat de balcon, după o zi lungă de muncă (30%), in timp ce 24% preferă să o savureze seara, in pat, in timp ce urmăresc un serial – obicei intalnit mai ales in randul tinerilor cu varste intre 25 și 34 de ani (30%).
Deficitului de vitamina D3 afectează peste 60% din populația României. Impruvis recomanda administrarea Impruvis D3Vit chiar și vara.
Potrivit producatorului, vara populația asociaza eronat expunerea la soare cu un aport suficient de vitamina D, căci statisticile arată că 1 din 2 romani are carențe de vitamina D chiar și in sezonul cald.   
Precizări WWF-România legate de atribuțiile și implicarea în conservarea speciilor sălbatice, inclusiv managementul și conservarea speciei urs
  ”Este important să promovăm astfel de soluții, care pot fi implementate oriunde există pericolul ca urșii să se apropie de localități, e important ca populația să fie corect informată și să știe cum să acționeze și la cine să apeleze atunci cand situația o impune” a spus Dr. Cristian-Remus Papp, Coordonator Național Departament Specii sălbatice, WWF-Romania.
1 din 4 români se tem că Inteligența Artificială (AI) va adânci prăpastia socială din România
Aproape o treime dintre romani (36%) cred că efectele AI vor depinde de politicile guvernamentale, 24,7% sunt de părere că aceste tehnologii pot contribui la reducerea diferențelor sociale și economice, iar 23,4% se tem că vor adanci prăpastia socială și vor favoriza un cerc restrans de oameni care controlează sau ințeleg foarte bine tehnologia, arată cel mai recent studiu realizat de RoCoach și Novel Research.
Gama de îngrijire Dyson Omega™ redescoperă sănătatea părului prin fortificare și strălucire de durată
Combinand 13 ani de expertiză agricolă cu 12 ani de cercetare științifică in domeniul părului, inginerii Dyson au apelat la ingrediente naturale pentru a rezolva problema părului uscat  
1 din 2 români considera ca berea înseamnă vacanță și relaxare
  Această percepție este reflectată deopotrivă de bărbați (58%) și femei (40%); tendința este peste medie in randul celor cu varsta de peste 35 de ani.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »