Chivas Regal aduce în prim-plan eroii nevăzuți ai Scuderiei Ferrari HP, in filmul tribut: „Echipa de mecanici Scuderia Ferrari HP”.
  Scris de George the Poet și interpretat de Lewis Hamilton și Charles Leclerc, filmul aduce un tribut unor eroi nevăzuți din spatele Scuderiei Ferrari HP: echipa de la boxe.
Împreună pentru o bătrânețe demnă și frumoasă: legăturile intergeneraționale aduc beneficii seniorilor și copiilor
  La cea de-a IX-a ediție a conferinței naționale, Fundația Regală Margareta a Romaniei a lansat studiul care relevă că relațiile intre generații combat izolarea și construiesc comunități puternice
Campanie aniversara “Plusul care contează, pentru că știi că merită” Lidl România semnata de McCann Worldgroup România, la 5 ani de la lansarea aplicației Lidl Plus
  Vezi spotul video al campaniei cu Chef Dumitrescu, INNA și Horia Tecău - endorseri ai campaniei
Fundația Țiriac lansează cea de-a 9 ediție a programului gratuit de inițiere în patinaj pentru copii „Primii pași pe gheață”
  Evenimentul de lansarea a programului gratuit de inițiere in patinaj pentru copii are loc sambătă, 4 octombrie 2025, incepand cu ora 10:00, la Patinoarul Allianz-Țiriac din Otopeni. Această primă intalnire marchează și prima ședință de inițiere, obligatorie pentru validarea inscrierii in program.
1 din 2 români consideră că ceea ce cumpără în prezent reprezintă strictul necesar pentru a-și asigura traiul. Reveal Marketing Research
  Potrivit cercetarii, 58% dintre romani se autoevaluează ca avand o stare predominat pozitivă, insă 82% cred că cei din jur sunt nervoși și apatici
7 din 10 români (68.6%) cred că lucrurile în România merg într-o direcție greșită
  Aproape 1 din 4 romani ( 23.2% ) menționează creșterea prețurilor ca fiind cea mai importantă sursă de ingrijorare
Fundația Vodafone extinde programul Skills Upload Junior cu o componentă dedicată bunăstării digitale a copiilor
  Programul Fundației Vodafone se extinde cu o inițiativă la nivel european adresată bunăstării digitale a copiilor cu varste cuprinse intre 9 și 16 ani, printr-un parteneriat strategic cu Salvați Copiii UK;
Campanie Nisita “Păstrează-ți energia pentru sezonul virozelor” dedicata mamicilor, împotriva virozelor din sezonul rece
  Prin intermediul campaniei, Nisita® iși propune să vină in sprijinul lor și al celor mici pentru a fi cu un pas inaintea virozelor, prin crearea unui mic scut protector care ajută la menținerea sănătății nazale a intregii familii.
84% dintre români resimt efectele schimbărilor economice asupra stilului de viață. Studiu Reveal Marketing Research.
  Cum s-au adaptat: 49% au redus cheltuielile curente, 41% au amanat investițiile majore, 38% au renunțat la vacanțe și alte activități de relaxare.
Agenția Națională de Transplant din Romania lansează cea mai noua campanie de incurajare pentru donare de organe, cu o creație semnata de AIN’T
Intr-o țara cu peste 4.000 de pacienți pe listele de așteptare și doar 85 de donatori anual, campania #FearlessDonors iși propune sa lanseze un manifest național chiar de la inititatorii parte dintr-o comunitate de oameni pe cat de puternici, pe atat de expuși: motocicliștii.  
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »