INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
Licitatie de proiecte Policolor, Culorile Romaniei, deschisa. Materiale de 150.000 de euro deja alocate
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost  trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat  Marius Vacaroiu, CEO Policolor,  in cadrul conferintei de lansare a campaniei organizate de agentia Zaga Brand.
Campania de crowdfunding MATER a primei biblioteci de materiale a strans deja 5000 de euro
 Echipa MATER si-a propus sa stranga 15.000 euro pentru a construi cele 30 de module de expunere a materialelor din biblioteca.
Festivalulul Traditiilor Culturale Turcesti se amana din motive independente de Gazeta Balkan
Evenimentul trebuia sa se desfasoare in perioada 9-11 Iunie 2017 in Parcul Herastrau, langa roata mare
  6 ONG-uri castiga finantare de 220.000 euro la concursul Lumea prin Culoare si Sunet
 La cea de-a sasea editie a concursului au fost desemnati sase castigatori: Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Bucuresti, Asociatia Tandem, Asociatia Persoanelor cu Deficiente de Auz „Asculta viata!”, Asociatia Nationala a Surzilor din Romania Filiala Buzau, Asociatia Metodelor Alternative de Integrare Sociala si Asociatia pentru Formare.
Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules ajuta 200 de copii cu "Educatia construieste viitorul"
 In cadrul unui proiect mai larg ce vizeaza peste 200 de copii din familii defavorizate, Habitat for Humanity Romania si Asociatia Hercules, in parteneriat cu Primaria Municipiului Buftea, construiesc un centru comunitar care va oferi zi de zi acces gratuit la o masa calda, after-school si activitati de educatie non-formala pentru aproximativ 50 de copii
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
  Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Petrom iese la barbeque cu familia si prietenii de la Cohn & Jansen JWT. Discounturi de 80% la gratare
 Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Romania's Next Big Vlogger este Vlogger-ita in echipa Mikey Hash. Castigatoarea Dana Bacinschi a semnat cu Coca-Cola pe un an
Potrivit responsabililor de comunicare de la McCann PR, in competitia lansata in luna martie de Coca-Cola s-au inscris mii de tineri din toata tara
Campania Kaufland, Noul TU, pusa la zid de un alt creativ de 20 de ani in publicitate
 „Cel mai grav mi se pare impresia de stingacie si chinuiala lasata de noua directie creativa Kaufland. Sloganul pare o traducere smulsa cu forcepsul a unui mesaj electoral american. Si spunind asta ma bazez pe toata sintagma: Noul Tu traieste fresh”, este de parere Adrian Poenaru, freelancer in creatie de publicitate.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »