Berea Zaganu doneaza 2% din vanzari sturionului. Se alatura campaniei WWF ,,Culori pe cale de disparitie"
  Zaganu a creat aceasta bere in editie limitata, in culorile sturionului, cu dorinta de a contribui alaturi de voi la salvarea acestui animal. 2% din vanzarea berii va fi directionata catre sustinerea cauzei Sturionului – mai multe detalii aflati aici.
Leroy Merlin lanseaza in magazine cardul de cumparaturi Oney, in 12 rate cu 0% dobanda la achizitii de peste 3.000 de lei.
  Cu ajutorul cardului de cumparaturi oferit in parteneriat cu Oney, clientii LEROY MERLIN pot achizitiona produse in rate, cu dobanda 0%, pentru toate cumparaturile de peste 3.000 lei, in perioada 1 august – 30 septembrie 2019.
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
  1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv patrimoniul
Vodafone Romania si UPC isi unesc oficial fortele pentru o Romanie mai bine conectata
  Echipele reunite pot lucra, acum, impreuna pentru dezvoltarea celor mai bune solutii si servicii pentru clientii din Romania
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lucreaza cu GMP Group pe PR si Public Affairs
  Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi si Selgros.
Arctic prezinta ,,functii din viata ta" in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
  Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa dintre cei care au testat deja produsele Plant Line
Vodafone continua sa rasplateasca utilizatorii, indiferent de reteaua mobila, cu inca doua Audi Q3, telefoane Samsung si alte milioane de premii
Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène
Toyota face recomandari de pregatire a masinii pentru vacanta
  Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale pietei.
Coca-Cola HBC va lansa in 2020 Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta
Coca-Cola HBC – unul dintre cei mai mari imbuteliatori ai Coca-Cola din lume – intentioneaza sa lanseze Costa Coffee in cel putin 10 dintre cele 28 de piete unde este prezenta, incluzand Romania, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Rusia si Elvetia.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »