Campania “Puterea Adolescenței” își propune să contribuie la o mai bună funcționare a relației părinte-copil
Lansata de Originals și Cosmina Grigore, Fondator si Coach, Originals, campania demareaza la ParkLake Shopping Center din Bucuresti, care va gazdui in perioada 12-18 mai 2025 o expoziție dedicată comunicarii parinte-copil.  
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
  De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
 ,,Ar trebui clienții să plătească pentru pitch-uri?" Bogdan Branzas, Fondator, Branzas Design
  Bogdan Branzas, fondator Branzas Design ,,Conduc Branzas Design de peste 30 de ani și iată ceva ce am invățat pe calea cea grea: nu fiecare pitch se transformă intr-un proiect. Procentajul de pitch-uri necaștigate este subunitar. Insă fiecare pitch necesită timp real, efort real și oameni reali.”
1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
  Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
Ziua Europei: 55% știu că se celebrează pe 9 Mai, însă doar 37% îi cunosc semnificația istorică. Reveal Marketing Research.
Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%).  
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
  Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
  Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell -   Michele Morrone, ambasadorul brandului HELL ENERGY  si Eva Mendes, ambasadorul brandului FLOEWATER
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
  67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »