6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
  67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Musette lanseaza colectia capsula „Just a Girl” in colaborare cu cantareata Cleopatra Stratan
  Noua colectie, inspirata de copilarie, creativitate si eleganta atemporala, celebreaza feminitatea si inocenta printr-o selectie rafinata de pantofi, genti si accesorii si este deja disponibila online, urmand sa fie lansata si in magazinele Musette din intreaga tara incepand cu 3 martie.
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
  Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
Olympus Romania introduce ambalaje mai prietenoase cu mediul, pentru a sprijini colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
1 din 2 tineri spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii. Reveal Marketing Research, pentru Fundatia Friends for Friends
  45% dintre tinerii din Romania spun ca au trecut prin abuz emotional in relatii, aceasta fiind cea mai intalnita forma de abuz mentionata de tineri, urmata de cel in mediul digital cu aproape 30% dintre mentiuni si de cel fizic cu 20%.
Doar 1 din 10 romani spun ca au pus suficienti bani deoparte. Creste nevoia de credite.
  Potrivit unui sondaj Tbi Bank, scaderea puterii de cumparare, cheltuielile care depasesc veniturile si economiile insuficiente cresc nevoia de credite
Cea mai mare campanie HELL de pana acum. Castiguri: un Mercedes AMG A35, o cina cu Michele Morrone si alte peste 1.000 de premii!
  Pe langa Romania, aceasta campanie se lanseaza in alte 9 tari, oferind milioanelor de participanti sansa de a castiga premii incredibile.
Olini propune imunitate de fier cu produsele naturale
  Producatorul polonez de uleiuri presate la rece, oteturi artizanale si nu numai, propune o varietate de produse naturale, care ii ajuta pe cei interesati sa creasca imunitatea si sa sustina un stil de viata sanatos
Cat cheltuiesc romanii in luna iubirii si cum sarbatoresc relatia de cuplu. Studiu Raiffeisen Bank Romania
  Potrivit unui studiu realizat de Raiffeisen Bank, in colaborare cu Appinio, companie globala de cercetare a pietei, 55% dintre romanii care sunt intr-o relatie marcheaza aceste zile, iar pentru 6 din 10 romani cheltuielile asociate lunii iubirii nu sunt percepute ca o presiune financiara.
Moller’s invita fanii juniori la pestisorii Molli
  Pana pe 28 februarie 2025, parintii pot profita de o oferta avantajoasa la jeleurile in forma de pestisori de la Möller's, care este disponibila exclusiv in Farmaciile TEI si Bebe TEI, atat in locatii, cat si online.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »