Subiect tabu, problema reala - constipatia. O noua imagine pentru Ciocolax (Zentiva). Campanie semnata de Armada.
Luni, 26 Octombrie 2020

 

Campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online si isi propune sa schimbe modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.

AdPlayers. info

Brand-ul Ciocolax, detinut de compania Solacium Pharma, companie parte a grupului Zentiva in Romania, lanseaza, prin noua campanie de comunicare, provocarea de a schimba modul in care romanii se raporteaza la anumite probleme ale echilibrului intestinal.

Semnata de agentia Armada, campania de comunicare cuprinde o executie TV, care ruleaza in aceasta toamna, precum si o serie de vizualuri care vor fi folosite in mediul online.

Noua campanie de comunicare se adreseza femeilor tinere, peste 35 de ani, din mediul urban, cu un program aglomerat, ce nu le pemite o activitate sportiva frecventa si care se indreapta catre un stil de viata mai putin sanatos (stres, alimentatie necorespunzatoare, sedentarism).

Noul spot TV aduce in prim plan o solutie pentru constipatie Ciocolax® Rapid, un laxativ sub forma de capsule moi care isi face efectul in cateva ore datorita combinatiei sinergice de ingrediente naturale active: Senna, Crusin, Alga bruna si Crusin american.

“Ne-am dorit ca prin aceasta noua campanie de comunicare sa readucem Ciocolax in atentia consumatorilor, un brand de traditie in abordarea acestei probleme - constipatia. Studiile de piata ne-au aratat ca romanii asociaza Ciocolax cu imaginea unui brand eficient si de incredere, care are nevoie de o imagine noua, adaptata zilelor noastre, care sa ne “vorbeasca” intr-un mod diferit, optimist” spune Catalina Huszar, Head of OTC Marketing Zentiva Romania.

,,Astfel, am propus agentiei o abordare care sa darame barierele acestui subiect, pana acum delicat; mesajul nostru este ca aceasta problema are o solutie simpla si rapida. Comunicarea produsului Ciocolax - ca parte din categoria laxativelor – este oportuna in acest moment, dupa o buna bucata de timp in care pandemia ne-a tinut in case, iar lipsa de miscare si stresul specific acestei perioade au efecte nedorite la nivelul tranzitului intestinal.” a mai spus oficialul de marketing Zentiva Romania.

Din partea clientului, Zentiva Romania, au participat la dezvoltarea campaniei: Catalina Huszar (Head of OTC Marketing), Isabela Pica (Product Manager OTC).

Zentiva Romania - lider in volume al pietei farmaceutice totale

Grupul Zentiva a achizitionat compania Solacium Pharma in 2019, ca parte a strategiei sale de crestere accelerata si de diversificare a portofoliului sau de produse. Solacium este un producator de suplimente alimentare si OTC-uri cu o crestere rapida, care sub managementul Zentiva isi valorifica mai bine potentialul.

Zentiva Romania este parte a Grupului european Zentiva, unul dintre cei mai importanti producatori de medicamente generice din Europa. Grupul detine unitati de productie la Bucuresti, Praga si Ankleswar. Fabrica Zentiva din Romania functioneaza neintrerupt din 1962, de la fondarea sa. In prezent, Zentiva Romania este cel mai mare producator de generice cu prescriptie de pe plan local, in volume vandute.

In prezent, Grupul de companii Zentiva a intrat in topul primelor 5 companii farmaceutice (in valoare) din Romania si este liderul in volume al pietei farmaceutice totale, conform datelor IQVIA, sell-in data, all market (RX + OTC, Originale si Generice).

Mai mult in Campanii, Conturi, Medicamente


PUBLICITATE: