Vanzari digitale in crestere cu 30% in T4 la CEL.ro
 Pe intreg anul 2014, CEL.ro a inregistrat vanzari de 33 Milioane de euro  
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Crestere cu 23% si nou maxim istoric trimestrial pentru publicitatea digitala in SUA: 15 Miliarde USD.
 Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
  Centralizate de Revista Piata, o serie de date macroeconomice centralizate de Institutul National de Statistica Economica (INSSE) si de Banca Nationala a Romaniei (BNR) pentru anul 2015 confirma cresterea puterii de cumparare a populatiei in raport cu anul anterior.
Dosarul Metrorex: Notificari de prejudicii aduse marcilor de catre regie. Publicitatea isi face Legea in AGA. Sute de mii de euro incredintate direct.
  O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
 Investitie 2Parale in Black Friday 2015. Vrea peste 100.000 de vanzari intr-o luna.
  „Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
 Godmother testeaza elevii cu Evaluare Digitala. Obiectiv 2015: 1.000 de teste activate in baza platii
 “In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
"Lingouri" de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
  Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Landor si-a relansat pagina online. Noul Landor.com
 In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »