Profi a plafonat anticipat adaosurile comerciale, incepand din weekend-ul 15-16 iulie
“Sustinem masura guvernului de a combate cresterile preturilor alimentelor de baza prin limitarea adaosurilor comerciale, si o aplicam chiar inainte de 1 august, data la care devine obligatorie conform ordonantei de guvern”, declara Magda Amarie, director operational Profi
HONOR Romania si Tribal Worldwide te invita sa-ti pui telefonul la incercare prin „The Magic Challenge”
  Noua campanie HONOR, dezvoltata la nivel local si semnata de agentia Tribal Worldwide Romania, isi propune nu doar sa comunice performantele remarcabile ale celui mai nou telefon flagship din seria Magic – HONOR Magic5 Pro – ci chiar sa le puna la incercare in mod real, pentru a demonstra  superioritatea acestora printr-o serie de teste.
Schimbare la varful comunicarii Telekom Romania Mobile. Ruxandra Voda, director de comunicare corporativa, va parasi compania incepand din 1 iulie.
Dupa 14 ani petrecuti alaturi de companie, Ruxandra Voda a decis sa exploreze noi oportunitati de cariera in afara companiei. Telekom Romania Mobile o numeste pe Stefania Petre, actualul Manager de Reglementare, Managementul Riscului Corporativ si Securitate, la conducerea activitatilor de Comunicare Externa, Sustenabilitate si Responsabilitate Corporativa.
Profi, primul in categoria retail la Effie Awards prin parteneriatul retelei de magazine cu Mircea Bravo. Aditional, peste 1,7 milioane utilizatori pentru aplicatie.
  Corina Badisor, Manager Loyalty &Digital, Profi : ,, Credem ca rezultatele campaniei si viralitatea au fost elementele care au stat la baza deciziei juriului. Acestea au fost generate de autenticitatea campaniei si suntem mandri sa spunem ca am reusit sa pastram integritatea valorilor brandului nostru, Profi, prin parteneriatul reusit cu Mircea Bravo si prin fidelitatea fata de arhetipul brandului Profi - Jokster &...
Raftul cu Bunatati Locale isi intampina cu preturi mici clientii din Botosani, la magazinul Profi Super din Strada Primaverii
  Calin Costinas, Director General Adjunct, Profi: ,,Nu este doar un ajutor pentru micii producatori locali, dar si pentru consumatorii care pot sa gaseasca produse de calitate si sanatoase. Toti producatorii pe care ii identificam si ale caror gusturi bune merita descoperite si savurate de cat mai multa lume se regasesc si pe platforma Via Profi, iar de azi, si in magazine Profi Super din judetul Botosani”.
Comunicarea Skechers in Romania, la McCann PR. Imola Zoltan:,,Sprijinim consolidarea brandurilor si sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora”
  „Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de creativitate, inovatie si depasirea limitelor.”, a spus Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.
United Media Services a obtinut certificarea Analytics (GA4) din cadrul programului Google Marketing Platform
  ,,Google Marketing Platform este un proiect la care am lucrat in ultimul an iar toate aceste certificari reprezinta un moment important pentru compania noastra.” a spus Dana Bulat, General Manager, United Media Services.
Prima agentie de comunicare din Romania membru AMEC, GRF+ aduce un plus de cercetare si evaluare in industria comunicarii locale
  AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom
7 din 10 romani sunt mesteri in propriile locuinte. Principalele sunt bucataria (55%) si baia (53%)
  Videoclipurile pe YouTube (45%), site-urile magazinelor de bricolaj (40%) si sfaturile din partea cunoscutilor (40%) sunt principalele surse de informare la care apeleaza romanii pentru a se descurca singuri cu amenajarile si renovarile propriilor case
Georgian Draghici, Brand Management: ,,Tot ce tine de afisajul de reclame, OOH - outdoor (stradal )sau indoor (in interiorul cladirilor publice), a facut un salt semnificativ in tehnologie si inovatie”
  „Este si motivul pentru care am ales sa investim intr-un nou proiect prin care sa oferim acces tuturor celor interesati de cele mai bune optiuni de indoor advertising pe care le pot avea. Am luat in calcul nevoi ale brandurilor si marketerilor precum scurtarea proceselor si accesul la date demografice relevante, ceea ce se traduce prin accesul tintit la audienta ideala”, spune Georgian Draghici, Director Comercial, Brand...
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »