4 din 5 manageri considera ca sunt „buni” sau „foarte buni” in rolul lor, insa doar 43% dintre angajati sunt de acord. Sondaj RoCoach.
  Potrivit cercetarii, diferentele de perceptie sunt la fel de evidente si in alte aspecte-cheie ale leadershipului. in timp ce 74% dintre manageri considera ca isi comunica foarte clar viziunea de business si obiectivele pentru echipa lor, 38% dintre angajati afirma ca nu primesc suficiente informatii pentru a-si indeplini cu succes responsabilitatile.
 Cu o piata estimata la 5,4 miliarde USD in 2025, piata bauturilor alcoolice din Romania, in crestere. The M Works si UNLOCK Researh
  ,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M Works.
Cu peste 30 de ani experienta in industria ospitalitatii, Atakan Turhan este noul General Manager Radisson Blu Hotel, Bucuresti
  De 20 de ani in cadrul grupului, cariera sa de leadership include locatii de referinta precum Radisson Blu Hotel, Ankara, Radisson Blu Iveria Hotel, Tbilisi si Park Inn by Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St. Petersburg.
In urma unei licitatii, GMP & U devine agentia de Employer Branding a HEINEKEN Romania
  Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
Crestere Cargus de 30% a expedierilor pentru clientii care comercializeaza articole de Valentine's Day si Dragobete
  Potrivit datelor companiei, in aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
 Investitie de 2,3 milioane de euro atrasa de Footprints AI, condusa de Catalyst Romania, pentru dezvoltarea si extinderea retelei de retail media
  Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.
Directii cheie si proiectii de piata pentru Europa Centrala si de Est in 2025 in perspectivele Grayling
  Lider global in comunicare strategica si afaceri publice, Grayling a prezentat raportul sau anual „Perspectivele ECE pentru 2025” (“CEE Outlook for 2025”)
3 din 4 consumatori din Romania merg in magazine pentru reduceri si promotii, iar plasarile determina achizitia
Realizat de Highlight Agency si Reveal Marketing Research, studiul a analizat comportamentele de consum si preferintele romanilor in materie de campanii promotionale instore si releva felul in care brandurile pot atrage atentia fiecarei generatii de consumatori astfel incat gradul de implicare al acestora sa fie ridicat.
Confident Agency, parteneriat exclusiv cu IntLaw Abogados y Consultores pentru companiile care vor sa intre pe piata din Spania
  IntLaw, casa internationala de avocatura din Spania, cu birouri in Barcelona, Palma de Mallorca si Madrid si devine un one stop shop pentru companiile si francizele romanesti si din regiune care vor sa intre pe piata din Spania.
Bilant 2024: Crestere FMCG si Electro-IT dupa doi ani de contractie a volumelor
  Per total, „Barometrul de retail” al NIQ-GfK, ce acopera cca 62,000 de magazine la nivel national, arata o crestere valorica a vanzarilor in cele doua domenii de 8.3% pana la un total de 127.3 miliarde de lei in 2024, industria FMCG avand un avans de 8.0% fata de anul trecut, iar cea de electro-IT de 9.6%.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »