Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
  Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce,  potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui 2016, fata de trimestrul patru din 2015. 
O romanca face in SUA  5 Milioane USD pe an din PR. Adevarul a descoperit povestea.
 Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Intre 4 si 15 E-uri in pateuri. Studiu Infocons pe pateuri vegetale a 10 producatori.
Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta  sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania S.A., Cristim 2 Prodcon S.R.L., Glina S.A, Hame Romania S.R.L., Orkla...
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
  In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
 
100 de impletitori si 4 parteneri de brand din rachita. Produsele traditionale romanesti Fabulous Baskets
 
CEL.ro vrea afaceri de  60 milioane euro in anul 2016. 40 milioane euro si crestere de peste 25% in 2015.
 “Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic
Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
 
PUBLICITATE:
« 2 3 4 5 6 »