O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
  Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin Horomnea.
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
  Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize nearmonizate pe zahăr, aplicabilă exclusiv și discriminatoriu băuturilor nealcoolice va fi din nou afectat de o creștere...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
  Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
  Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
CMS alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security
  Achiziția va integra capabilitățile de securitate ale Mesh in GravityZone, platforma emblematică a Bitdefender pentru securitate, conformitate și analiză a riscurilor.
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
  Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele romanilor legate de sustenabilitate și modul in care acestea au evoluat in perioada 2022-2025. 
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul decizional, este influențat de conținutul din social media, dar rămane fidel logicii prețului.   
Brașovul se alătură celui mai amplu program pentru susținerea micilor producători, Raftul cu Bunătăți Locale dezvoltat de Profi
  Pentru inceput, peste 20 de mici producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Brașov.
ACV România, prin Fondul Puls Intensiv și Profi, dotează Terapia Intensivă Nou-Născuți din Sfântu Gheorghe
Intervenția a fost realizată de Asociația Cristi Vasiliu – ACV Romania, prin Fondul PULS INTENSIV, singurul fond național dedicat exclusiv susținerii secțiilor de Terapie Intensivă Nou-Născuți și Copii din Romania, care abordează 4 direcții de intervenție: infrastructura, dotarea cu echipamente medicale, formarea cadrelor medicale și telemedicina.
Sudul Capitalei: De la zonă ignorată la pol de dezvoltare urbană și redefinirea percepției publice
  Principalele avantaje asociate locuirii in sudul Capitalei sunt prețurile mai accesibile (60%), accesul rapid pentru ieșirea din oraș (32%) și dezvoltările rezidențiale moderne (29%).
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »