Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
  Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
  “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata tara de burnout”, a declarat Oana Scarlat, CEO EXEC-EDU.
Macromex continua digitalizarea alaturi de VTEX si vizeaza ca 30% din business sa fie online pana la finalul lui 2024
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
Reveal Marketing Research lanseaza hub-ul de date Reveal Market Resources, cu peste 140 de studii pentru piata de marketing si comunicare din Romania
  O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Record Limitless Agency de Black Friday. Achizitia unui televizor de 148.000 de euro. Editia 2023 a inregistrat o crestere de 12% a vanzarilor online
  ,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
“Datele, combinate cu puterea Inteligentei Artificiale, joaca un rol esential in conturarea strategiilor de marketing actuale” Carmen Mihaiu, Head of Performance and Analytics, United Media Services
  Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United Media Services spun ca pentru a ramane competitive si pentru a-si optimiza veniturile, este esential ca organizatiile sa...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
  „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste notorietatea Grampet, o companie care merita sa fie mai cunoscuta in afara industriei.”, spune Imola Zoltan, Managing Director...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
  Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Crestere Profi cu peste 800% in ultimii 10 ani. Reteaua s-a intalnit cu furnizorii pentru a accelera cresterea impreuna si in continuare
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton, Director General, PROFI.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »