Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
“Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata tara de burnout”, a declarat Oana Scarlat, CEO EXEC-EDU.
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United Media Services spun ca pentru a ramane competitive si pentru a-si optimiza veniturile, este esential ca organizatiile sa...
„Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste notorietatea Grampet, o companie care merita sa fie mai cunoscuta in afara industriei.”, spune Imola Zoltan, Managing Director...
Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton, Director General, PROFI.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: