Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
  Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
  Responsabilul de marketing HMD Global,  compania care detine licenta Nokia pentru telefoane,  este de parere ca inteligenta artificiala, intrepatrunderea dintre lumea reala si cea digitala la nivel de "in-store" si cresterea continutului video sunt trei dintre tendintele care trebuie urmarite in viitorii ani in marketingul de brand.
Cumpara aparatura de masaj de 1,5 milioane euro. Cine sunt clientii si beneficiarii masajului?
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu & Rafael Pirsan.
Mutare la varful Kubis. Fost Group Creative Leo Burnett pe Telekom, Alin Marghidanu este noul Creative Director Kubis
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
Fost GMP si Jung von Matt / Spree Berlin, Mihai Gongu revine in Romania la Cheil | Centrade, Executive Creative Director Southeast Europe
  In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.
55 de idei de afaceri ale tinerilor, pentru viitorul Romaniei. Incubator cu premii de 20.000 euro
Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina Anghel-Enescu, Managing Director SEEPEA; Sergiu Negut, antreprenor;  Andreea Rosca, antreprenor si Marius Ștefan, CEO Autonom.
Monica Stanescu, noul CFO, Antena Group la raport: 80 de milioane de euro, cifra de afaceri, si profit dublu de 13 milioane de euro pe grup
  „Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma Monica Stãnescu, care a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group
Ascensiune rapida Subway in Romania. 7% crestere si deschide primul restaurant Fresh Forward Decor din Bucuresti la AFI Cotroceni
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea produselor proaspete, Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
Presedinte nou la A&D Pharma (Mediplus, Sensiblu, Punkt). Noul CEO este Cezar Zaharia
  A&D Pharma opereaza in prezent trei linii de business: Mediplus - unul dintre liderii de piata in domeniul distributiei de produse farmaceutice, Sensiblu si Punkt - cele mai importante lanturi nationale de farmacii si A&D Pharma Marketing&Sales - care ofera servicii cu valoare adaugata producatorilor internationali de medicamente, in zona Europei Centrale si de Est.
Calin Fusu, Neogen, la achizitii pe apa: ,,Pariem in continuare pe market place-uri, iar Sailo a reusit sa transforme sailingul,(...), intr-o experienta disponibila si maselor"
  Grupul Neogen a achizitionat 9,4% din actiunile Sailo.com, un marketplace prin care se pot inchiria ambarcatiuni din peste 100 de tari din America de Nord, America de Sud, Europa si Asia. Capitalizarea post investitie se ridica la 9 milioane de dolari
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »