Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
"McCann PR are capabilitati de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare si PR, fructificand oportunitatile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv" Lavinia Chican
  Agentia McCann PR Romania a lansat divizia specializata de consultanta strategica si servicii de comunicare in domeniul reprezentarii sportive. McCann PR Sport Division vine in completarea celor existente -  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events si Influencers Management - pentru a o oferi  clientilor o plaja de competente cat mai vasta.
Deloitte: Estimata in 2018 la 3,8 si 4,3 miliarde de euro, piata de fuziuni si achizitii va insuma in 2019 in jur de 100 de tranzactii
  Piata tranzactiilor cu valori declarate a continuat sa fie dominata in 2018 de investitorii strategici, care au fost implicati in 56% din tranzactii, in timp ce firmele de private equity s-au regasit in 39% din volumul tranzactiilor cu valori declarate.
Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
  MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
GMP Group, in fuziune locala. GMP Advertising si WEBSTYLER fuzioneaza in GMP + WEBSTYLER. Bogdan Nitu, General Manager.
„Este nenatural in 2018 sa gestionezi un brand pe bucatele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie sa fie integrata pentru ca noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul difera din ce in ce mai mult de la un public tinta la altul”, motiveaza, ratiunea fuziunii, Bogdan Nitu, General Manager GMP+WEBSTYLER si fondatorul WEBSTYLER
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
  Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Cu afaceri globale de 2,4 miliarde de euro anual, Antalis opreste negocierile de achizitie a companiei romanesti de materiale in industria publicitara Verla
  „Desi Antalis a primit aprobarea Consiliului Concurentei, nu s-a putut ajunge la un acord final cu actionarii Verla si am fost nevoiti sa renuntam la intelegere” declara Lorett Mincu – Managing Director Antalis Romania
Raiffeisen Bank lanseaza platforma de educatie financiara Money Bistro
  Cu un continut de ”Aperitive financiare pentru o viata sanatoasa” platforma Money Bistro de la Raiffeisen Bank promite un spatiu virtual dedicat educatiei financiare a romanilor.
40 de echipe start-up au concurat pentru premii de 200.000 de euro
  Finalistii si castigatorii au fost selectati dintre 400 de inovatori care au participat la competitie in primavara acestui an, de 3 ori mai multi decat anul trecut si a fost cea mai prestigioasa si cea mai mare competitie dedicata startup-urilor din industria de sanatate, materii prime si industria alimentara, incheiata cu succes dupa 6 luni de instruire si mentorat.
Cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei lanseaza Superdry in Romania
  Fashion&Friends Company a inaugurat  cel mai mare magazin Superdry din Romania, in AFI Cotroceni, locul unde romanii au la dispozitie haine din cele mai recente colectii ale brandului britanic.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »