June Communications devine partener de comunicare pentru Generatik, platforma Brand Management care digitalizează publicitatea la mall
  Lansată de Brand Management, companie cu peste 20 de ani de experiență in industria de indoor advertising, platforma digitalizata Generatik reunește intr-un singur ecosistem toți actorii implicați in publicitatea fizică, de la proprietari de locații, la agenții, branduri și furnizori de execuție.
1 din 3 companii din mediul privat declară un impact economic sever. Investiții amânate, decizii suspendate
  Doar 1 din 10 companii spune că nu a schimbat nimic, restul fiind deja intr-un proces de ajustare – dar fără o viziune pe termen lung. Brandurile simt o presiune uriașă să fie relevante „aici și acum", nu neapărat sustenabile in timp.
Dimitris Rompis, CFO, Coca-Cola HBC România în ultimii 5 ani, este numit General Manager Adria, Croația, Bosnia&Herțegovina și Slovenia
  Apostolos Stergiou, anterior CFO Adria, preia rolul de Chief Financial Officer in Romania.
Apa Nova lansează campania integrată „Apa oficială din tot ce iubești în orașul tău”
Semnată de agenția DDB Romania (parte din holdingul The Group), noua campanie  nu e doar o pledoarie pentru hidratare, ci o invitație sinceră la reconectare cu orașul printr-un gest simplu și natural: consumarea, cu incredere, a apei de la robinet. 
GMP&U a câștigat licitatia Sphera Franchise Group, lider în industria de food service din România
  „Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferența. Sphera ne inspiră prin dorința lor de a acționa prompt și de a privi cu interes spre viitor”, a spus Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U.  
O ușă creată în România, VERSATIKA, premiată la “Oscarurile Designului Mondial”:  RED DOT DESIGN AWARD 2025
  Distincția RED DOT obținută de VERSATIKA confirmă pentru a-3-a oară in istoria Red Dot Design Award poziția Romaniei pe harta mondială a designului de produs 100% romanesc și incununează peste 20 de ani de inovație și dedicare in arhitectura din sticlă a companiei Glas Expert, fondată de Cătălin Horomnea.
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
  Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize nearmonizate pe zahăr, aplicabilă exclusiv și discriminatoriu băuturilor nealcoolice va fi din nou afectat de o creștere...
VML o numește pe Miruna Potop, Creative Director
  Cu o fundație solidă in Film și Publicitate, ambele studiate in Marea Britanie, si o experiență de peste 11 ani in care a pus umărul la realizarea de campanii memorabile, Miruna Potop a semnat campanii in agenții precum Rusu+Borțun, Leo Burnett, Cheil Centrade și, desigur, VML. 
7 din 10 români, cu vârste între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România
  Potrivit celui mai recent studiu Raiffeisen Bank, din seria de cercetări Despre Bani 1:1, participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază intre 300 și 500 de lei  
CMS alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security
  Achiziția va integra capabilitățile de securitate ale Mesh in GravityZone, platforma emblematică a Bitdefender pentru securitate, conformitate și analiză a riscurilor.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »