Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
Eurocom Worldwide desemneaza Lighthouse PR pentru reprezentare in Romania si Republica Moldova
  ,,Alaturarea la Eurocom Worldwide este un pas important in consolidarea pozitiei noastre de partener de incredere pentru companiile care cauta consultanti de PR capabili sa livreze peste asteptari" spune Ana Maria Gardiner, co-fondator al Lighthouse PR.
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
  Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și pozitiv al momentelor de celebrare colectivă a tot felul de frumusețe.
Grupul de comunicare V+O Group formeaza o alianta strategica cu grupul international SEC Newgate
  Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre locale ”
In crestere cu 31% comparativ cu anul anterior, Limitless Agency a incheiat 2023 cu afaceri de 4,25 milioane de euro si tinteste piata din SUA
  Cu 56% din business reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC si 2% de divizia Data & Analytics, agentia motiveaza cresterea datorita dezvoltarii pietei de marketing digital, cat si investitiilor noi, largirii portofoliului de clienti si cresterii interesului si bugetelor companiilor pentru promovare online.
Cu servicii de oftalmopediatrie din 2002, Infosan a ajuns in 2023 la afaceri de 4,5 milioane euro.
  La 22 de ani de activitate, singurul spital privat de oftalmopediatrie din tara a inregistrat la sfarsitul anului 2023 o crestere de 10% si tinteste extinderea, in Bucuresti, cu servicii oftlamologice de ambulatoriu pentru copii pe fondul cererii in continua crestere
Cel mai bun portal pentru dezvoltarea interfetelor. VTEX a castigat„Best Interface Developer Portal” la  DevPortal Awards 2023.
    "VTEX ne-a impresionat cu designul lor curat. Au impachetat o multime de informatii fara a compromite spatiile libere. Site-ul ofera multe zone de explorat, dar nu se simte inghesuit sau claustrofob. VTEX ne-a incantat cu nota umana a design-ului", au declarat reprezentanti ai juriului Premiilor DevPortal.
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
  „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele consumatorilor nostri – si sa  le aducem acestora valoare si relevanta astfel incat sa vina si sa revina in centrele...
Up Romania este primul emitent de pe piata romaneasca ce introduce calculul amprentei de carbon pentru tranzactiile cu cardurile Up, prin Ethoca Consumer Clarity
  Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
Romania, a doua cea mai afectata tara de burnout. Solutia EXEC-EDU pentru angajatori, in prevenirea preocuparilor de stres si coeziunea echipelor
  “Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata tara de burnout”, a declarat Oana Scarlat, CEO EXEC-EDU.
 
PUBLICITATE:
« 1 2 3 4 5 »