Evenimentul, desfășurat intre 14 și 16 mai 2025, reunește producători, importatori și experți din peste 40 de țări, oferind o platformă strategică pentru dezvoltarea relațiilor comerciale și afirmarea vinurilor premium pe piețele internaționale.
Lantul de magazine lanseaza o noua initiativa pentru reducerea risipei alimentare, inspirata din psihologia de retail, alaturi de un expert in organizare
Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa : „Suntem incantati sa colaboram cu United Media Services pentru a duce povestea Metaxa si mai departe in spatiul digital. Abordarea lor strategica, sustinuta de servicii integrate de paid media si data&automation, este exact ceea ce cautam pentru a sustine brandul nostru sa evolueze si sa ramana relevant pentru consumatorii din intreaga lume”
In lunile urmatoare, cele doua companii vor continua sa functioneze independent atat din punct de vedere al relatiei cu furnizorii, cat si din punct de vedere al relatiei cu clientii, dar ofertele complexe ale celor doua retele se vor armoniza, gradual
Potrivit cercetarii, diferentele de perceptie sunt la fel de evidente si in alte aspecte-cheie ale leadershipului. in timp ce 74% dintre manageri considera ca isi comunica foarte clar viziunea de business si obiectivele pentru echipa lor, 38% dintre angajati afirma ca nu primesc suficiente informatii pentru a-si indeplini cu succes responsabilitatile.
,,Cu o piata estimata sa atinga 5,4 miliarde USD in 2025 si un volum de 1,8 miliarde de litri de alcool consumat, recomandam jucatorilor din industrie sa-si concentreze eforturile pe o comunicare autentica, personalizata si aliniata cu valorile publicului lor”,a spus Imola Zoltan, Managing Partner, The M Works.
De 20 de ani in cadrul grupului, cariera sa de leadership include locatii de referinta precum Radisson Blu Hotel, Ankara, Radisson Blu Iveria Hotel, Tbilisi si Park Inn by Radisson Pulkovskaya Hotel & Conference Centre St. Petersburg.
Colaborarea vine intr-un climat al pietei marcat de schimbarile post-pandemie si de necesitatea angajatorilor de a se diferentia, pentru a putea atrage, pastra si creste profesionisti valorosi si dornici sa isi mentina acelasi loc de munca pe termen lung.
Potrivit datelor companiei, in aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
Piata globala de retail media este estimata sa atinga 166 de miliarde de dolari in 2025, iar pana in 2027, compania estimeaza ca o parte semnificativa a bugetelor destinate pana acum unor canale „traditionale” precum radio, TV, OOH, dar si digital marketing, va fi redirectionata catre acest canal.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: