Serban Alexandrescu: "Effie este o oglinda relativ fidela a adevarului din advertising-ul nostru"
Marti, 28 Martie 2006

Serban Alexandrescu: Effie este o oglinda relativ fidela a adevarului din advertising-ul nostru( AdPlayers.ro) AdPlayers: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea agentiilor la EFFIE 2006 ?

Serban Alexandrescu (foto), Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta: Campaniile sunt cum le cere piata deci, din acest punct de vedere, Effie este o oglinda relativ fidela a adevarului din advertising-ul nostru. Cat despre participare, dupa cum a putut vedea toata lumea, an de an sunt mai multe entry-uri, deci interesul creste galopant.

AdPlayers: Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Serban Alexandrescu: Cred ca lumea a inceput sa-si puna problema putin mai profesionist despre modalitatile in care putem discerne efectul comunicarii. Si despre cum putem sa-l separam de efectul restul componentelor de marketing. Totul e inca la inceput, insa macar a inceput sa se miste. Cred ca toata lumea angrenata in Effies 2006 - in jurii, in comitet sau simpli concurenti - fie si doar din "lacomie" de premii, se va uita mai atent la date, va cere si va face mai mult si mai bun research in anul care vine. Ceatza in care operam zilnic va incepe sa se mai ridice. Nu-mi fac iluzii ca peste noapte vom deveni o piata logica, "profi" si research-driven, insa important e se ne urnim din loc.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Serban Alexandrescu: In "brief of effectiveness" as vrea sa vedem mult mai multe date despre comunicare si mai putine despre vanzari. Desi asta depinde de clienti in primul rand, n-ar fi rau ca agentiile sa le ceara "mai tare" decat pana acum. In fond, ajuta pe toata lumea sa stii mai limpede ce faci si pe unde calci si nu ne folosesc doar pentru inscriere la Effie. De fapt, cam asta as vrea sa fie "noutatea" viitoarei editii: un si mai mare accent pus pe latura "educativa" a festivalului, si nu doar pe cea competitiva - care la orgoliile pietei, nu mai are nevoie de incurajare. "

Aprecierile privind EFFIE Awards Romania 2006 ale lui Serban Alexandrescu, Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta, fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiata de AdPlayers si AdPlayers.ro si reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie 3 aprilie si vor contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

  

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: