Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
Vineri, 26 Iulie 2019

 

Credit: RTB House 

Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.

AdPlayers. info

Jumatate din investitiile in marketing realizate anul trecut de jucatorii din piata de turism au mers catre advertisingul digital, iar pentru 2019, nivelul investitiilor este asteptat sa creasca si mai mult cu ajutorul noilor tehnologii de deep learning, care permit distributia catre consumatori in timp real a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat, sunt concluziile companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House.

Potrivit RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing. Totodata, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital sa fie directionate catre publicitatea programatica.

In conditiile unei cresteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a incerca sa ajunga la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale. Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, 46% dintre specialistii de marketing din turism considera ca distribuirea in timp real de anunturi publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confrunta.

Algoritmii dezvoltati cu ajutorul tehnologiilor ,,deep learning” pot livra catre consumatori oferte speciale in doar cateva milisecunde de la prima interactiune a unui utilizator.


Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria.
Credit: RTB House

„Tehnologia deep learning ajuta la imbunatatirea performantelor campaniilor, pentru ca permite o targetare mult mai precisa. Algoritmii avansati analizeaza si determina nevoile utilizatorilor mult mai rapid si cu o acuratete mult mai mare cu ajutorul tehnologiei deep learning
” afirma Catalin Emilian, Country Manager RTB House Romania si Bulgaria.

„Noile date obtinute ii ajuta pe marketeri sa ajunga mult mai departe. Intr-o industrie cum este cea a turismului, in care portofoliul de produse este unul vast si divers, ai la dispozitie doar cateva milisecunde sa iei cea mai buna decizie si sa livrezi oferta care sa se potriveasca cel mai bine cu preferintele fiecarui utilizator in parte”.

Deep learning-ul aduce cu pana la 41% mai multe click-uri

Tehnologia „deep learning” permite analizarea nu doar a elementelor de baza din comportamentul utilizatorului (ce produse cauta sau care sunt categoriile de produse care ii intereseaza etc), ci si a mai multor tipuri secundate de date, de informatii.

„Daca ar fi sa ne raportam limbajul corpului, daca analizezi cele mai mici expresii poti sa-ti dai seama inclusiv de intentiile care se afla la nivelul subconstientului. Algoritmii deep learning utilizeaza o tactica similara, facand posibila analiza componentelor mai putin vizibile din comportamentul utilizatorilor”, detaliaza Catalin Emilian.

Sistemele de calcul folosesc aceste date pentru a determina care este scopul unui utilizator intr-un magazin si sa prezica tinta de achizitie. Cu alte cuvinte, putem afla cu exactitate ce isi doreste. De cealalta parte, algoritmii clasici pot doar sa estimeze ce tipuri de produse ar putea atrage atentia consumatorului.

Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu pana la 41% mai multe click-uri decat campaniile clasice. O astfel de crestere poate fi esentiala intr-un domeniu precum cel al turismului, al modei sau in magazinele care ofera un portofoliu divers de produse, domenii in care numarul de oferte intre diversele categorii de produse este aproape nelimitat.

Deep learning devine si o unealta prin care marketerii sa-si eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care genereaza rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, incepand cu piata auto si divertisment, pana la piata de marketing. Cu ajutorul deep learning industria de turism poate sa genereze in timp real oferte cu preturi, pachete si rezervari alese in functie de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o imbunatatire a experientei si a nivelului de satisfactie ale utilizatorului, dar si crearea de campanii programatice mult mai eficiente.

RTB House este o companie globala, care ofera tehnologii de ultima ora in retargetare pentru brandurile de top din intreaga lume. Cu motorul propriu de cumparare a reclamelor, operat in intregime de algoritmi deep learning, RTB House ajuta agentiile de publicitate sa-si creasca vanzarile, pentru a-si atinge obiectivele pe termen scurt, mediu si lung.

Infiintata in 2012, RTB House deserveste peste 1.200 de clienti in Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia-Pacific, America de Nord si America de Sud, avand sedii in New York, Londra, Tokyo, Singapore, São Paulo, Moscova, Istanbul, Dubai si Varsovia. Echipa este formata din peste 300 de profesionisti si este in crestere.

Mai mult in Business, 
Digital, Interactive


PUBLICITATE: