La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006

La Dolce Vita ruleaza si în România

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Peroni Nastro Azzurro, marca super-premium din portofoliul international al SABMiller, lanseaza noua campanie de comunicare globala si în România, spun oficialii Mercury Promotions, autorii implementarii campaniei pe piata româneasca.

Noua campanie integrata Peroni Nastro Azzurro, spun reprezentantii agentiei, va rula începând cu luna septembrie la nivel national pe canalele media specifice – print, TV, outdoor, cinema, dar si pe canale neconventionale – proiectii video outdoor.

Campania media este derulata de agentia ZenithMedia, dupa cum afirmau recent, pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai marcii.

Potrivit agentiei, recent lansata campanie Peroni Nastro Azzurro respecta nevoia de stil, imagine si statut a consumatorului sofisticat cu care marca italiana super-premium comunica.

La Dolce Vita ruleaza si în RomâniaLorand Papp (foto), Senior Brand Manager Premium Brands al producatorului si importatorului spune ca “Noua campanie vine în continuarea procesului de pozitionare a marcii sub semnul rafinamentului si stilului tipic italiene. Mizam pe forta stilului autentic a noii campanii, care sustinuta de gustul proaspat si efervescent al Peroni Nastro Azzurro, sa defineasca o imagine complexa asupra marcii în perceptia targetului sofisticat caruia ne adresam” , mai afirma executivul de marketing.

Celebreaza La Dolce Vita

Potrivit agentiei de publicitate Mercury promotions, noua campanie de comunicare Peroni Nastro Azzurro este un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita. Capodopera cinematografica a lui Federico Fellini este filmul care a dat nastere aventurii stilului italian la nivel mondial – curentul italian în moda, cultura si stil de viata. 

Anul lansarii celebrului film clasic La Dolce Vita (1960) este punctul de plecare al unei perioade ce sta sub semnul stilului si elegantei desavârsite, anii 60, spun oficialii de comunicare ai marcii. Noua campanie Peroni Nastro Azzurro celebreaza eternul sic italian si simbolurile sale unice: impecabila creatie vestimentara, suprematia design-ului auto, dar si Peroni Nastro Azzurro.

La Dolce Vita ruleaza si în România

Filmata la Roma si Capetown

Dupa cum sustin reprezentantii de comunicare ai marcii, campania Peroni Nastro Azzurro a fost filmata la Roma si Capetown. Peroni Nastro Azzurro a colaborat cu o serie de experti ai filmografiei lui Fellini pentru a ilustra în mod autentic celebrele scene clasice din La Dolce Vita.

La Dolce Vita ruleaza si în RomâniaEforturile pentru pastrarea în masura cât mai mare a spiritului productiei originale au fost recompensate de catre guvernul italian prin acordarea permisiunii de filmare a renumitei scene chiar în Fontana din Trevi. Monumentul simbol al Romei nu a mai fost folosit în acest scop de când Fellini a filmat acolo în 1959. Este prima oara când s-a permis o filmare aici dupa filmul original, pentru acest scop folosindu-se pâna acum o reproducere fidela a fântânii din cadrul studiourilor Cinecittŕ.

Anita Ekberg, a carei interpretare în rolul Silviei din filmul original i-a adus renumele international, si-a adus contributia în timpul filmarilor de la Roma prin suportul acordat frumoasei Landi Swanepoel (foto) pentru recrearea scenei ce a adus notorietatea La Dolce Vita. Delicatetea interpretarii feminine, spun autorii campaniei, este pusa în valoare de prezenta masculina si temperamentul tipic italian al personajului interpretat de Ruben Quesada, partenerul lui Landi pentru realizarea campaniei Peroni Nastro Azzurro.

Making of La Dolce Vita

Campania La Dolce Vita pentru Peroni Nastro Azzurro a fost filmata în Roma (Italia) si Cape Town (Africa de Sud) în noiembrie 2005. Desi proiectul a fost unul extrem de complex, filmarile au durat numai patru zile.

Scena acoperisului a fost filmata în Cape Town si a necesitat folosirea a peste sase tone de vegetatie, dar si construirea integrala a unei piscine pe acoperisul unui imobil din 1950, cu vedere la plaja. Semnul luminos Peroni Nastro Azzurro cântareste peste doua tone si jumatate.

Aeroportul din Roma a fost recreat în spatiul unui aeroport militar dezafectat la Fisantekraal. Doua avioane DC3 Dakota, doua elicoptere Bell 47 si un avion Douglas DC6-B au fost folosite. Un turn de control la dimensiuni reale a fost reconstruit si douazeci de vehicule de epoca au contribuit la reconstituirea atmosferei din Roma anilor 60. Cei peste doua sute de membrii ai echipei au avut aproape senzatia unei calatorii în timp.

DC6 necesita o suprafata de aterizare mai mare decât cea pe care locatia pentru filmare o oferea. Cu numai doi membrii ai echipajului la bord si o cantitate minima de carburant aterizarea aproape imposibila a fost una reusita. Avionul DC6 folosit a apartinut maresalului iugoslav Tito care l-a oferit ulterior Presedintelui Kaunda al Zambiei unde a fost în cele din urma abandonat pe aeroportul Lusaka. A fost recuperat de un grup entuziast din Namibia care l-a si oferit pentru filmarea de la Cape Town.

Scena petrecerii a fost filmata la Villa Adriana în apropierea Romei. Locatia, declarata patrimoniu universal, a fost construita în anul 117 A.D. drept resedinta de vara pentru Împaratul Roman Adrian. Aceasta a înlocuit baile Forumului folosite în filmul original.

Scena fântânii a fost filmata la Fontana di Trevi, în Roma, fiind pentru prima oara când o filmare a fost permisa în fântâna de la realizarea scenei originale din 1959. Scena este atât de renumita încât o replica în marime naturala a fântânii a fost construita în studiourile Cinecittŕ din Roma. Peroni Nastro Azzurro a avut însa privilegiul de a primi permisiunea de filmare chiar în spatiul real al fântânii.

La Dolce Vita ruleaza si în România

PUBLICITATE: