Enoiu (McCann Worldgroup) despre cifra de afaceri "Z" multiplicata a The Group
Marti, 22 Iunie 2010

sursa: Ziarul Financiar

 ( AdPlayers, Iulian Toma )

Topul grupurilor de marketing si comunicare publicat recent de Ziarul Financiar, si preluat de paginademedia a smuls zambete in privinta ocupantului locului intai, chiar de un jucator din Top 3, al aceluiasi clasament. 

Aflat in concediu si contactat telefonic de catre AdPlayers pe tema alcatuirii clasamentului, Bogdan Enoiu (foto), spune ca cei aproximativ 63-64 Milioane EUR cat estimeaza ca a incheiat anul trecut McCann Erickson sunt bani „trecuti o singura data prin firma”, si nu pot fi comparati cu cifra de afaceri The Group multiplicata printr-o formula pe care cel putin el nu o intelege.

„Adunati clientii”, spune Enoiu. „The Group are o formula „Z” de multiplicare a business-ului careia ii cautam inca o explicatie. Nu stim daca este de la Ziarul Financiar sau de la Zoltan Zigeti, dar ar fi foarte bine daca si economia romaneasca ar putea fi multiplicata la fel ca cifra de afaceri a grupului respectiv.”

Presedintele McCann Worldgroup face aluzie la cifra de afaceri The Group cumulata de o companie de media cu doar un singur angajat, The Media Partnership, care aduce cateva zeci de milioane in business, dubland practic cifra de afaceri The Group.

Potrivit MEDIA AdPlayersREPORT 2009, in baza cifrelor de afaceri
pe 2008 The Media Partnership, compania care furnizeaza media inclusiv companiilor din grup, avea doar un singur angajat si o cifra de afaceri de peste 50 de milioane de euro.

Mai mult in MEDIA AdPlayersREPORT 2009 de mai jos:
SURSA: cifre de afaceri si profit pentru anul 2008 raportate la Ministerul Finantelor Publice.


Mai mult in CIFRE DE AFACERI, AdPlayersREPORT 2009


PUBLICITATE: