Orange intra în spatiul social
Vineri, 22 Septembrie 2006

Orange intra în spatiul social

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Orange a inaugurat Orange Concept Store, un loc unde operatorul doreste sa le ofere celor care îi trec pragul o experienta deosebita, spun oficialii de comunicare Orange, punându-le la dispozitie un spatiu al comunicarii dincolo de tehnologie, un spatiu social si multifunctional.

Împartit pe trei nivele, Orange concept store este situat în Calea Victoriei nr. 41 din Bucuresti  si are o suprafata de 653 mp, dupa cum precizeaza reprezentantii sai. În noul concept de magazin, vizitatorii pot testa produsele si serviciile Orange, pot cumpara cele mai noi modele de telefoane, pot servi o gustare sau o cafea, pot citi presa, se pot uita la stiri sau pot lucra pe laptop.

Pentru clientii business, exista zone speciale dedicate serviciilor de transfer de date si e-mail mobil. Pentru cei “curiosi”, dupa cum îi numeste Orange, exista o zona de testare a ultimelor noutati, iar pentru cei pasionati de jocuri, o zona unde se pot juca pe telefonul mobil. “Dragonul Muzical” îi învata pe cei interesati, sa descarce ultimele hituri de pe internet direct pe telefonul mobil.

Concerte si conferinte de presa

Orange Concept Store mai promite ca, în barul de la etaj, se vor organiza saptamânal concerte live, dar spatiul se afla si la dispozitia celor care doresc sa organizeze aici conferinte de presa sau sa expuna produse deosebite.

„Orange concept store este adaptat celor mai variate profiluri de consumatori si propune un parcurs progresiv”, a spus Richard Moat – CEO Orange Romania. “Sunt convins ca Orange concept store va deveni un spatiu emblematic al orasului si un loc placut pentru toti vizitatorii nostri.” a mai spus el.

Orange intra în spatiul social

AdPlayersFile Orange Romania

Potrivit companiei, Orange este lider de piata în România cu 7,2 milioane de clienti  la sfârsitul celui de-al doilea trimestru al anului 2006. Operatorul este parte a Grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, prezent în 17 tari.

Conform oficialilor operatorului, la sfârsitul anului 2005, Orange Romania a avut o cifra de afaceri de 870 milioane EUR si 6.8 milioane de clienti, înregistrând cea mai mare crestere a bazei de abonati si venituri dintre operatorii din Romania. Pentru a fi aproape de clienti, Orange a dezvoltat o larga retea de magazine proprii ce cuprinde, pâna acum, 30 de locatii în toata tara.

Printre serviciile de comunicatii Orange Romania se numara cele de voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, GPRS, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD.


PUBLICITATE: