Odyssey cumpara media direct
Miercuri, 24 Mai 2006

Odyssey cumpara media direct(AdPlayers.ro , Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro ) Odyssey Communication investeste in servicii de media. “ Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri” a declarat pentru AdPlayers  Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication. „In acest fel, avem contact permanent cu furnizorii de media, ceea ce ne confera o cunoastere excelenta a produselor din piata de media, un control direct si o gestionare mai buna a bugetelor si a calitatii planning-ului”, spune executivul.

Agentia de publicitate Odyssey Communication s-a infiintat in 2004 ca agentie de publicitate ful-service. La ora actuala la Odyssey lucreaza 40 de oameni, in departamentul media activand 7, de curand agentia recrutand de curand in acest departament un nou membru.

Serviciile oferite in cadrul companiei sunt integrate, principalele departamente ale agentiei fiind: creatie, media, client service, strategie, btl, productie. Potrivit companiei, cifra de afaceri capitalizata estimata pentru 2005 este de  aproximativ 5 milioane Euro.

Odyssey Communication administreaza bugetele de media HAT Romania (distribuitor unic al  telefoanelor mobile Samsung), Rompetrol, PSI (Love Plus), KRKA si Kamis, oferind toate serviciile media specifice: strategie, planning, implementare, research si buying.

Diana Flutur: "Investim sa devenim un benchmark in advertisingul romanesc"

Odyssey cumpara media direct„Investim real in constructia si perfectionarea departamentului de media, si nu numai. Pentru ca  investim sa devenim un benchmark in advertisingul romanesc. Suntem constienti ca ia timp, dar stim unde vrem sa ajungem", a declarat  pentru AdPlayers Diana Flutur (foto), Director General Odyssey.

Potrivit lui Mihai Ilie, o alta directie strategica a departamentului de media a fost investitia in  research, agentia fiind conectata la resursele industriei de publicitate. „Insa nu ne-am oprit aici” sustine directorul de media. „La doar un an de la formarea sa, departamentul de media Odyssey pune la dispozitia clientilor sai un instrument de modelare propriu ce determina performantele campaniilor de media integrate pe mai multe tipuri de media”.

„Acest proces de intarire a departamentului de media este o etapa naturala in stabilirea obiectivelor agentiei noastre, si anume de a deveni o agentie full-service complet integrata”, subliniaza, pe de alta parte, Diana Flutur, Director General Odyssey. „Ne dezvoltam continuu, evoluam, pentru a oferii partenerilor nostrii, clientii, cele mai bune servicii de comunicare, de research, tool-uri specifice. Nu in ultimul rand, un asset important pentru Odyssey sunt oamenii foarte bine pregatiti cu expertiza in domeniu”, adauga sefa agentiei.

„Consideram ca am gasit modelul care propune cea mai buna strategie si mix de media clientilor, argumentat si ancorat in realitatea pietei de media romaneasca”, este de parere Mihai Ilie.”Nu este un tool de vanzare si de castigat pitch-uri, este rezultatul unei munci de echipa pus in slujba clientilor nostrii si consta in intelegerea planning-ului, dincolo de implementarea de zi cu zi”

„Noi credem in servicii integrate”, motiveaza Diana Flutur. „Credem in faptul ca ownership-ul unui brand este datoria clientului dar in egala masura si a agentiei care il reprezinta. Si numai prin servicii integrate se pot obtine cele mai eficace si eficiente rezultate, iar clientul are un "one-stop shop" cu cei mai buni oameni.

INFO clienti Odyssey:

ABN AMRO – servicii de creatie si strategie pentru corporate banking si consumer banking

ROMPETROL – servicii integrate : creatie, media, branding, BTL

Supreme Group: - servicii de creatie si strategie pentru brandurile Primola si Ulpio

PSI – servicii integrate: creatie, strategie, media, BTL pentru prezervativele Love Plus si pentru proiecte sociale

Editura Reader's Digest – servicii creatie si strategie pentru revista Reader’s Digest si alte produse ale grupului

AIG Life – servicii de creatie

HAT Romania  - servicii integrate de creatie, strategie, media si BTL pentru telefoanele mobile Samsung

KRKA (companie farmaceutica) – servicii media si productie

Kamis – servicii media

Ringier Capital – servicii de BTL si creatie pentru premiile Oskar Capital


PUBLICITATE: