Leo Interactive intra "în zone (..) mai putin speculate de catre branduri"
Marti, 23 Ianuarie 2007

Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduri

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Directia spre care se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri”, afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), odata cu anuntarea lansarii operationale a companiei de marketing interactiv din grupul Leo Burnett.

Lansarea agentiei are loc la scurt timp dupa ce grupul Leo Burnett Romania a dezvaluit public în luna octombrie a anului trecut, intentiile legate de divizia specializata de marketing interactiv.

Programe de comunicare pe medii digitale

Conceput ca un shop de interactive, potrivit oficialilor companiei, iLeo îsi propune sa dezvolte programe de comunicare pe medii digitale, având ca obiectiv principal extinderea ariei de comunicare în medii emergente reprezentate de web, telefonia mobila sau contact personalizat. Filozofia interna iLeo este, dupa cum spune agentia, realizarea unui contact deschis si calitativ cu consumatorii prin implementarea de solutii web 2.0.

“În acest moment lucram la niste proiecte pentru clienti ai grupului si clienti independenti si speram sa vedem primele rezultate cât de curând”, au afirmat oficialii de comunicare, pentru AdPlayers, referindu-se la proiectele derulate în prezent de agentia de marketing interactiv.

“Diversificarea si integrarea ideii în cât mai multe medii este noua directie a comunicarii, afirma Mugur Patrascu. „O noua generatie de consumatori revendica noi teritorii de interactiune in care comunicarea de marca nu reuses sa fie îndeajuns de relevanta. Aceste evolutii si noi directii au determinat aparitia companiei de marketing interactiv iLeo”, spune executivul companiei.

Echipa Leo Interactive numara în prezent patru membri. Pe lânga Mugur Patrascu, iLeo i-a mai cooptat pe Dominic Timotin – Chief Programmer, Cristian Spiridon – Programmer si Elis Iaia – BranComm Manager si spera sa dubleze echipa pâna la sfârsitul anului.

Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduri

Inews

Principalul canal de comunicare al Leo Burnett Interactive, iLeo.ro (www.ileo.ro) ofera si o perspectiva a companiei privind newsletter-ul. Primul numar Inews - newsletter-ului iLeo, îl are ca invitat, în audio-interviul How Big is Big, pe fostul redactor sef de la grupul BMG - Cristian Manafu, autor al unor proiecte de comunicare interactiva.

Leo Interactive intra în zone (..) mai putin speculate de catre branduriÎntr-un video-interviu sub titlul Relevanta 100% cu Razvan Matasel, (foto, dreapta) Deputy Managing Director la agentia de publicitate Leo Burnett, autorii Inews vin sa completeze potentialul iLeo de a exploata spatiul digital, cu un continut actualizat cerintelor anului 2007.

Tot pe prima pagina a newsletter-ului iLeo, AdPlayers.ro este unul din cele 8 website-uri de la Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România.

Formatele audio, video si text, în care este disponibila informatia, facilitatile de descarcare si contactare ale autorilor si intervievatilor, fac din newsletter-ul iLeo una dintre cele mai importante  demonstratii de comunicare de marketing interactiva, oferita de vreun grup de comunicare din România.

AdPlayersFile

Potrivit oficialilor de comunicare Leo Burnett, Mugur Patrascu - Managing Partner Leo Interactive lucreaza în comunicare de 8 ani. Primii doi ani i-a petrecut în televiziune, la PROTV, iar urmatorii în publicitate, începând cu D’Arcy, continuând cu Leo Burnett si mai apoi Grey, unde s-a ocupat de comunicarea KENT la nivel regional.

Patrascu a mai lucrat pentru Connex, Ciuc, Bucegi, Ariston, Vincon, Poiana, Fiat. În urma cu 4 ani, el a initiat si un proiect privat în zona internetului si comunicarii digitale, cel mai bun rezultat fiind câstigarea unui premiu la Internetics în 2005 cu site-ul Leo Burnett.


PUBLICITATE: