La noapte, devoratori de publicitate
Vineri, 30 Iunie 2006

( AdPlayers.ro ,Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Cu 250.000 de lei vechi si mult noroc, pentru ca organizatorii spun ca au mai ramas foarte putine bilete pana la inceperea show-ului de asta seara, puteti participa, incepand cu ora 20:00 la startul editiei 2006 a Noptii Devoratorilor de Publicitate (NDP). Evenimentul are loc la Sala Polivalenta, sub comanda „regizorului” Zero Events, organizatorul evenimentului.

Potrivit promotorilor sai, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este prezentat sub forma unui show original si complet care combina peste 450 de spoturi din intreaga lume cu divertismentul de calitate - un concert incendiar „Parazitii’, iar in pauze - live-uri si animatie, intr-o atmosfera exploziva cu DJ si MC.

La noapte, devoratori de publicitateFenomenul NDP, spun organizatorii, a inceput in 1973 când un pusti de 10 ani, fascinat de reclamele vazute la televizor si in salile de cinema, a inceput sa colectioneze casete cu filme si spoturi publicitare. Astazi in varsta de 43 de ani si un om in toata firea, Jean Marie Boursicot (foto)  pastreaza tineretea  pustiului de altadata, mentionat astazi in Cartea Recordurilor drept cel mai important colectionar de spoturi si reclame din lume, cu  peste 800 000 de spoturi.

Sub titulatura initiala "Friandises", Jean Marie Boursicot a inceput sa isi prezinte colectia de spoturi in anul 1981, cand avea loc prima editie din cadrul unui spectacol unic, pe care il numim azi Noaptea Devoratorilor de Publicitate. Timp de 17 ani, „La Nuit des Publivores” a fost prezentat anual in peste 40 de tari de pe toate continentele.

Anul acesta showul este onorat chiar de prezenta “inventatorului” sau. Jean Marie Boursicot se afla in Romania pentru a promova evenimentul.

La noapte, devoratori de publicitate"Meniul" de reclame propus de organizatori, impreuna cu Dan Chisu (foto), producator general, este atractiv si surprinzator, spun organizatorii, prezentand o panorama a celor mai apreciate reclame dar si a unor spoturi mai putin cunoscute din tari precum Egipt sau Indonezia.

Spectacolul reflecta vitalitatea si trendurile publicitatii mondiale, iar la nivel de subiecte abordate nu exista limite. Pe langa detergenti si ciocolata, nu lipsesc alcoolul, tutunul si sexul dar showul ofera loc si marilor teme sociale cum ar fi: SIDA, protectia mediului, ajutor umanitar, eutanasia, etc. 

La nivel national, urmeaza 9 reprezentatii Noaptea Devoratorilor de Publicitate pe litoral, in perioada 7 iulie – 25 august, iar din septembrie showul se muta in 8 orase importante din tara.


PUBLICITATE: