Gabriela Lungu: "Un rau necesar"
Joi, 19 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro)

Gabriela Lungu: Un rau necesar“Mi-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, rigoarea. Ce nu mi-a placut - dar e un rau necesar - a fost birocratia tipica oricarei mari companii internationale”, spune Gabriela Lungu (foto), întrebata de  AdPlayers ce i-a placut si ce nu i-a placut la Ogilvy PR,  companie de care se va desparti în curând.

Agentia de relatii publice a anuntat ca fostul executiv pleaca de la Ogilvy PR începând cu jumatatea lunii noiembrie si ca va anunta în curând decizia în ce priveste conducerea specialistului în relatii publice din Grupul Ogilvy.

Legat de planurile de viitor, “cel mai probabil ma voi dedica unui demers antreprenorial, dar înca sunt multe oportunitati frumoase de explorat înainte sa iau o decizie”, a mai declarat Gabriela Lungu.

718.044 EUR anul trecut, si estimeaza +20% în 2006

Gabriela Lungu afirma, pentru AdPlayers, ca Ogilvy PR a avut un business de 718.044 EURO în 2005 si ca estimeaza ca 2006 va aduce pentru companie o crestere de 20%, fata de anul precedent.

Potrivit oficialului Ogilvy PR, „agentia are acum 13 clienti cu contract permanent si 6 clienti cu care colaboreaza constant pe proiecte”. Echipa Ogilvy PR exclusiv management este formata din 9 oameni, a mai afirmat sefa agentiei care va parasi compania la jumatatea lunii noiembrie.


PUBLICITATE: