Branzas, cu Interbrand pentru Ursus
Joi, 06 Iulie 2006

Branzas, cu Interbrand pentru Ursus.

Branzas, cu Interbrand pentru Ursus

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Branzas si Interbrand anunta realizarea primei parti a proiectului de redesenare a brandului Ursus. Actiunea are loc, spun reprezentantii agentiei Branzas, dupa un proces exhaustiv de cercetare, analiza, strategie si design desfasurat pe durata a 9 luni.

Ursus este si primul brand creat de Branzas, in 1995. Autorii noului URSUS spun ca acesta este acum un brand care imbina traditia cu inovatia reprezentand o valoare autentica Romaneasca, noua sticla, mai afirma ei, subliniaza imaginea dobandita de URSUS in cei 128 de ani de experienta in acest domeniu si sustine eforturile profesionistilor companiei de cautare a perfectiunii.

Branzas, cu Interbrand pentru UrsusInvocand confidentialitatea contractului cu Ursus Breweries, Bogdan Branzas (foto), Director de Creatie & CEO nu a dezvaluit si bugetul de rebranding aferent proiectului agentiei. Referitor insa la intreaga actiune, oficialii Ursus afirmau la finele saptamanii trecuta ca intregul proces de rebranding este evaluat la 4 milioane de EUR.

URSUS evolueaza, spun autorii, prin adoptarea unei identitati rafinate si elegante care sa reflecte statutul de lider de piata detinut pe segmentul Premium, arata Branzas, raspunzand astfel recentelor modificari ale comportamentelor de consum si viitoarelor evolutii ale pietei.

Branzas, cu Interbrand pentru UrsusBogdan Branzas, a declarat pentru AdPlayers ca „In acest moment este finalizata si lansata in piata noua identitate a brandului dezvoltata in urmatoarele SKU's: Ursus Premium 0,5 si 0,33 L, Ursus Premium Can 0,5L, Ursus Pils 0,5L, Ursus Black 0,5L”, spune directorul de creatie si presedinte al agentiei. „Vor fi implementate in piata in scurt timp elemente aditionale de packaging pentru key accounts si anume box-uri de carton de diferite dimensiuni”.

Conform planificarilor, a mai declarat Bogdan Branzas, „intregul proiect trebuie finalizat si implementat pana la sfarsitul acestui an”. „In etapa urmatoare, vom concepe si desena toate manifestarile vizuale ale brandului, limbajul vizual, aplicatii, POS, livery, proiectul finalizandu-se prin Brand Book”, afirma oficialii agentiei de identitate.

“Colaborarea cu managementului Ursus Breweries a fost inca o data extraordinara, ca de altfel pe intreg parcursul celor 11 ani de colaborare continua, timp in care am avut ocazia sa contribuim permanent la dezvoltarea brandului care a facut deja istorie, creat de noi in 1995”, crede Bogdan Branzas.

Branzas - 250.000 EUR pe prima jumatate a anului 2006

Referitor la cifra de afaceri a companiei, seful Branzas a declarat: „Cifra noastra de afaceri pentru anul 2005 a fost de aproximativ 250.000 Eur”.„In acest moment, dupa estimarile noastre, la jumatatea anului aproape ca am atins cifra de afaceri totala a anului trecut”, a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Branzas.

Branzas este partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si audit de brand din lume. Infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra (in 1974), Interbrand are acum 30 de birouri in peste 20 de tari din intreaga lume. Printre clientii din portofoliul Interbrand se numara AT&T, Barclays, BMW, Boots, British Airways, Ford Motor Company, IBM, ING, Procter&Gamble, National Geographic, Samsung, Shering AG, Unilever Bestfoods (Knorr) (sursa: www.interbrand.com)

Despre parteneriat, presedintele agentiei Branzas spune ca acesta dateaza de la inceputul acestui an. „Este semnat ( parteneriatul, n.r.) pe o perioada indelungata de timp si presupune conjugarea eforturilor noastre comune la nivelul Romaniei si cu o viziune extinsa asupra regiunii”, sustine fondatorul Branzas.

El mai afirma ca parteneriatul s-a dezvoltat in urma colaborarii dintre cele doua agentii. „Am colaborat de-a lungul timpului si cu alte agentii internationale de branding, dar lucrand impreuna cu Interbrand am descoperit ca suntem compatibili la nivel de viziune, stil de lucru, seriozitatea abordarii a proiectelor si clientilor, iar de aici, parteneriatul a fost un pas logic”, arata Branzas.

„Dincolo de proiectele comune, ceea ce ne-a determinat sa semnam intelegerea cu Interbrand a fost dorinta de a oferi clientilor nostri servicii complete si la cel mai inalt nivel”, precizeaza Branzas. ”Experienta internationala in branding de peste 30 de ani si instrumentele unice ale Interbrand ne vor ajuta in acest sens. Vom avea, probabil, cel mai cuprinzator pachet de servicii de branding din Romania de creare si management al brandurilor”.

Instrumente Interbrand in Romania

Dupa cum subliniaza executivul, „Strategia Branzas de implementare in Romania a unor noi servicii de branding se va stabili in functie de cerintele pietei. Exista instrumente pe care Branzas si Interbrand le vor introduce cu siguranta in Romania, avand in vedere dezvoltarea curenta a pietei de aici. „Dintre ele as mentiona acum Brand Valuation si Brand Platform”, ne asigura ofocialul agentiei de identitate.

Brand Valuation, spune managerul, este instrumentul de evaluare si management financiar al brandurilor dezvoltat de catre Interbrand. „Top 100 Global Brands” este alcatuit anual de catre Interbrand, mediul de afaceri global luand astfel la cunostinta de posibilitatile multiple de evaluare si managemnt al brandurilor. „Este un standard international, utilizat de peste 400 de companii prestigioase din 35 de tari”, delara Bogdan Branzas. Tot el ne dezvaluie ca, pana acum, cu ajutorul Brand Valuation au fost facute in intrega lume peste 3000 de evaluari de brand. „Este recunoscut de guverne, autoritati fiscale, burse de valori, curti de justitie, banci, consultanti financiari sau universitati”, a tinut sa sublinieze oficialul firmei.

UE? „pericole mai mari, dar si un potential mai mare pentru succes”

„Credem ca piata unica europeana inseamna pentru companiile romanesti concurenta mult mai serioasa, pericole mai mari, dar si un potential mai mare pentru succes”, afirma Bogdan Branzas, pentru AdPlayers. Parteneriatul Branzas Interbrand, spune el, a fost creat tocmai pentru ajuta companiile romanesti si est-europene sa isi faca intrarea pe piata unica. „Dezvoltarea si succesul vor depinde atat de natura si strategia fiecarei companii, cat si brandul lor: cum se construieste, cum este pus in valoare, managementul acestuia, etc.”, conchide Branzas.

AdPlayersFile Branzas

Infiintata in 1994 la Cluj-Napoca, potrivit oficialilor companiei, Branzas este prima agentie romaneasca de consultanta pentru branding si design. Asa cum sustin reprezentantii companiei, avand competente in analiza, crearea si implementarea identitatii de brand corporate si consumer Branzas are la activ un portofoliu extins in packaging si FMCG.

Printre clientii agentiei Branzas (www.branzas.ro) se numara Autonet, Coffeeright, Connex, Elis, Gregory’s, IBM, Lafarge, Microsoft, MOL, PlusGSM, Procter & Gamble, Ringier, Sanex, Siemens, Standard Snacks, Tiriac Holdings, Tiriac Auto, Ursus Breweries.

PUBLICITATE: